Realita války a válečná akční hra, rozdílné věci, mezi kterými se vývojáři snaží setřít rozdíly. Pojďte zjistit, zda by vás absolutně reálná hra bavila.
Jelikož jsem v minulých kapitolách odkázal již na spoustu a spoustu her, které si zaslouží být zmíněny z hlediska současných možností, neodpustím si ani krátký náhled do budoucnosti zábavných realistických her. Jedná se jen o zmínění dvou her, o nichž jste si mohli na Doupěti přečíst minimálně krátký článek.
Operation Flashpoint 2: Dragon Rising
První, a v článku již zmíněnou hrou, je druhý díl Operace Flashpoint, který slibuje zkombinovat velkou rozlohu terénu s množstvím různorodých misí a vyspělou umělou inteligencí. Úplně nereálný by nemusel být také příběh a celkové předpoklady pro hru jsou zatím více než dobré.
Jde o náhled do budoucnosti zábavných realistických her
Jak to ale dopadne si budeme muset ještě nějakou chvíli počkat. Snad vývojáři odtajní nějaké nové informace během Games Convention v Lipsku. Poznámku si zaslouží fakt, že o hru se starají jiní vývojáři, než ti, jež pracovali na předchozím díle.
ArmA 2
Možná ještě nadějnější projekt, než Operace Flashpoint 2. Pracují na něm totiž čeští vývojáři z Bohemia Interactive Studio, kteří mají na svědomí první díl Operace Flashpoint i s datadiskem Resistance. O projektu zatím není známo příliš informací, má ale jít o pravé pokračování Flashpointu včetně atmosféry a konflikt se má odehrávat ve fiktivní zemi Chernarus. Obavy fanoušků se týkají jen bugů, kde první díl ArmA předváděl vskutku impozantní sbírku.