Světe div se - po všech směrech zábavný a hlavně vizuálně úchvatný Infinity Blade byl původně navrhnut jako Kinect titul. O to se s námi podělil tvůrce hry a spoluzakladatel Chair Entertainment, Donald Mustard.
"Vždy máme v zásobě nějaké ty dobré nápady. Inifinty Blade vznikl v diskuzi na téma: 'Kdybychom měli udělat Kinect titul, co bychom vytvořili? Jak by hra od Chair pro Kinect vypadala?'," řekl Mustard.
"Tahle diskuze proběhla před rokem a půl. Měli jsme skvělé návrhy, jež nebyly moc odlišné od hry, kterou hrajete dnes. Byly jen předělány a přizpůsobeny obrazovce iOS, která - upřímně - pro hru funguje nejlépe."
Mustard dále dodal, že Infinity Blade rozhodně není Kinect hra předělaná tak, aby fungovala na iPhone. Nicméně ani nevyloučil, že bychom se někdy "velké" verze mohli dočkat. Bude hlavně záležet, s jakými čísly Kinect přes svátky překvapí.
- strhující hratelnost
- skvělá grafika
- slabší příběh
- vysoká obtížnost