Podle producenta to vůbec není o tom, jak moc fešný je engine hry.
Producent Modern Warfare 3, Mark Rubin, na Call of Duty XP prohlásil, že se víc starají o hratelnost místo posouvání technologie kupředu. I když to prý jde s designem ruku v ruce. „Například, když jsme navrhovali kampaň pro jednoho hráče v Modern Warfare 3, jednou z věcí, co jsme chtěli, bylo zasazení do měst, která hráči znají, třeba v nich i žijí,“ řekl Rubin. Už na začátku tvůrci odhalili, že posunou konflikt do velkoměst jako New York, Londýn, či Paříž a ta z technického pohledu představují zcela jiné problémy než malé vesničky uprostřed Ruska.
Infinity Ward se tak najednou museli vypořádat s novými výzvami, protože nešlo jen o to nacpat obrovské baráky do enginu Modern Warfare 2, bylo s tím spousta komplikací, které museli vyřešit. Snaha o co nejlepší herní zážitek pro hráče tak musela posunout i technickou stránku. „Hratelnost je nejdůležitější věc, o kterou se staráme, a technologie ji budou podporovat,“ uzavřel řeč Rubin.
Modern Warfare 3 poběží na modifikovaném enginu z prvního dílu a prodejní čísla ukážou, jestli zastaralost herního enginu hráčům vadí. Dokážeme si tipnout, že ne.
- Ďábelsky ostré tempo
- Pestré střídání prostředí
- Zábavný akční multiplayer
- Chytlavé přestřelky
- Nulová snaha o inovaci
- Kratká kampaň
- Občas zbytečně hloupé scény
- Drobné bugy a glitche