Hratelnost? Myslíte ten ubohý w+m1 tunel bez nápadů a ničeho? Jen tupě pochodujete klaustrofobicky těsným tunýlkem a sestřelujete panáky s opravdu hodně nízkým IQ. A když se vám nechce dopředu, tak skripty na vás posílají jednu vlnu nepřátel za druhou? Ba ne pane, já z tohohle vyrostl
Pokud bych měl vyzdvihnout tunelovou hru se skvělou hratelností, nemůžu nevzpomenout na Red Faction Armageddon. Sice to byl taky tunel, ale o dost širší, nápaditější a s mnohem pestřejší hratelností. Destrukce a fyzika vám daly mnoho možností v combatu a taková NanoForge... mňam! Schopnost opravovat zničené struktury (zničili vám kryt? Opravte si ho!) je tam famózní a to zařízení lze vylepšovat za nasbíraný šrot. Je libo tlakovou vlnu, berserk či štít? Není problém, jen nastřádat užitečný šrot a vylepšit si NanoForge u upgradovací stanice.
Tím odstavečkem jsem chtěl, kdyby Vám to náhodou nedošlo, říci, že existují tunelové střílečky s mnohem lepší a barvitější hratelností než CoD. Pro mne ta série už přestala existovat, po úžasné jedničce, skvělé dvojce a čtyřce ji Activision totálně vyprasil
A multiplayer je kapitola sama o sobě. Nechápu, proč ho nenechali tak, jak byl v jedničce nebo alespoň v prvním MW. Teď je zbytečně přeplácaný perky, OP killstreaky a dalšími kravinami... navíc CoDko je spolehlivě ničeno totálně šáhnutým systémem spawnu, kdy se nezřídka spawnete nepříteli před hlavní a umíráte do pár sekund po spawnu. Něco jako chráněné spawn místnosti (kam nepřítel nemůže) v TF2 tu bohužel neexistuje...