Interview s firmou Terminal Reality o hře Nocturne

Časopis Adrenaline Vault uveřejnil rozhovor s představiteli firmy Terminal Reality, tvůrci akčně-adventurního hororu Nocturne. Přinášíme vám některé zajímavé pasáže.

Časopis Adrenaline Vault uveřejnil rozhovor s představiteli firmy Terminal Reality, tvůrci akčně-adventurního hororu Nocturne. Přinášíme vám některé zajímavé pasáže.

O: Poslední dobou je nejčastější otázkou, zda bude Nocturne podporovat T&L?

TR: GeForce nemá pro T&L dostatečný fill rate. T&L je jenom trik.


O: s čím jste měli při vývoji hry největší potíže?

TR: Žádné opravdové potíže nenastaly. Koukejte, dodali jsme hru v dohodnutém termínu. Kdo jiný je toho dneska schopen?


O: Při hraní dema mi připadalo, že slyším hudbu z Half-Lifa a Trespassera, je to možné? Pokud ano, jakou jinou hudbu použijete v plné hře?

TR: Žádnou hudbu z jiných her.


O: Jak moc z plné hry jsme už mohli vidět v demu?

TR: Plná hra má 29 nezávislých úrovní.


O: Co takhle nějaká podpora SIMD? Neplánujete použít rozšíření 3DNow! nebo P3?

TR: Instrukce P3 zrychlují Internet, ale ne hry.


O: Bude hra obsahovat multiplayer?

TR: První verze ne a další pravděpodobně také ne. Nocturne stojí na příběhu.


O: Jaký je celkový počet zbraní ve hře?

TR: V podstatě kolem 12, ačkoli každou část těla zombie o velikosti paže lze použít jako zbraň.


O: Nějaké plány na možnou podporu linuxové komunity?

TR: Pokud se to někomu bude chtít přeportovat.


O: Nocturne se odehrává ve 30. letech. Viděli jste nějaké filmy s Humphrey Bogartem nebo četli nějaké tajuplné romány, abyste pochytili atmosféru té doby?

TR: Sledovali jsme gangsterky a taky četli spoustu věcí od H. P. Lovecrafta.


O: Bude hra na DVD?

TR: První verze nikoli.


O: Jaká je vaše nejoblíbenější kreatura ve hře a proč?

TR: v této místnosti je příliš mnoho lidí na jedinou odpověď. Upíří nevěsty jsou tuhé potvory, protože mají vysokou AI. Vlkodlaci jsou rychlí a smrtící stejně jako upíři. Vždycky príma jsou nemrtvé krávy.


O: Dochází v Nocturne k regeneraci kreatur nebo jednou nepřátelé dojdou?

TR: Ve většině levelů je omezený počet kreatur, ačkoli existují příšery, které se vyskytují v neomezeném množství.


O: Víte o 3D kartě, kterou byste hráčům doporučili pro optimální zážitek z Nocturne?

TR: Matrox G200 nebo G400.


O: Kolik CD zabírá celá hra?

TR: 2.


O: Jaká je konfigurace snů pro Nocturne?

TR: Athlon, G400, 256 MB RAM.


O: Jak dlouhou dobu bude přibližně trvat dohrání celé hry?

TR: 20 – 40 hodin. To záleží na schopnostech hráče a na množství příběhu, který chce vidět. Naši betatesteři jsou po tříměsíčním tréninku schopni ji dohrát za 8 hodin.


O: u vašich dalších her byste mohli pracovat s OpenGL, tak by bylo možné je velmi snadno portovat do platforem Win32/Mac/Linux i jiných!

TR: OpenGL je pomalé.


O: Demo mi připadalo jako klon hry Resident Evil. Mám pravdu nebo mi něco bez manuálu uteklo?

TR: Resident Evil používá stejně jako my kamery z pohledu třetí osoby. Nocturne ale vypráví tak strhující příběh jako doposud jen málo her.


O: Je nutné hrát mise v pevně daném pořadí?

TR: Žádné pořadí. Každá mise je samostatným příběhem jako u Indiana Jonese.

O: Bylo těžké vytvořit morfing postav?

TR: Zabralo to jedno odpoledne.


O: Jak jste dokázali, že to běží tak dobře i v softwarovém režimu – bez 3D karty? Zkoušel jsem taky 32bitové barvy a jelo to fakt pěkně.

TR: Chytré použití MMX.


O: Říkáte, že používáte MMX, ale to je pomalejší než novější instrukce 3DNow! a rozšíření P3, tak v čem je problém?

TR: Kolik jsi už udělal her s využitím 3DNow?


O: Jak obtížná jsou dema (na stupnici 1 – 10) v porovnání se zbytkem hry?

TR: Dema velmi dobře reprezentují obtížnost celé hry.


O: Bude mít hra slušný manuál nebo jen měkký CD booklet?

TR: Plnohodnotný manuál o více než 60 stranách. a existuje také strategická příručka.


O: Budou ve finální verzi zabudovány číty?

TR: Jistě.


O: Jaký byl rozpočet na vytvoření Nocturne?

TR: Do toho ti vůbec nic není!


O: Bude ve finální hře možné nastavit obtížnost?

TR: Hru si lze usnadnit zapnutím automatického míření. Bez něj je to mnohem těžší.


O: Co je podle vás lepší: EAX nebo A3D?

TR: Protože nepodporujeme A3D, EAX je mnohem lepší.


O: Je engine v Nocturne vyspělejší než ten ve hře Max Payne?

TR: Jsou to dva rozdílné systémy. Ten náš je optimalizován pro Nocturne, jejich pro Payna. Jejich se nám líbí asi tolik jako jim ten náš, ale porovnat je nelze.


O: Pojede to lépe na Voodoo3 nebo TNT2

TR: Na TNT2 nebo softwaru to jede lépe než na Voodoo3. (I když Voodoo3 je fakt rychlé.)


O: Plánovali jste celou dobu vydání na Halloween?

TR: No jasně!


O: Co si budete myslet, když vyhrajete hru roku?

TR: To by bylo fajn, hlasujte pro nás.


O: Plánujete vydání soundtracku na CD?

TR: To by bylo fajn.


O: Je něco, co jste chtěli, ale nestihli dát do plné hry?

TR: Ano. Věci, které uvidíte v další verzi. Žádné nápady definitivně nevyhazujeme.


O: Jaká je podle vašeho názoru nejlepší stránka hry?

TR: Příběh, hratelnost a prostředí. (Můžete kdykoli ukládat.)


O: Doporučujete při hraní používat gamepady, např. MS Sidewinder?

TR: Podporujeme je. Já osobně hraju myší, abych měl analogovou kontrolu nad mířením. Příznivci PlayStation jsou zase zvyklí na gamepady. Je to individuální.


O: Jaké je maximální podporované rozlišení?

TR: 1280x1024. Udělali jsme to pro 1600x1200, ale nikdo nedělá karty s tak velkou pamětí.


O: Dělali jste už před Nocturne na nějakých hrách?

TR: 8 našich her je na www.terminalreality.com.


O: Kde jste vzali jméno pro Nocturne?

TR: Nocturne znamená zhruba “píseň noci”. Znělo nám to pro naše účely dobře.


O: Je pravda to, co se povídá, že jste od vydání prvního dema vylepšili snímkovou rychlost o 20 – 30 %?

TR: Není. Ve skutečnosti je to 40 %.


O: Kolik místa na disku bude hra vyžadovat?

TR: Minimálně 500 MB, plná instalace 1,2 GB.

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Project NVRX: Grand Theft Auto 5 ještě nikdy nevypadalo lépe

Project NVRX: Grand Theft Auto 5 ještě…

Grand Theft Auto 5 dostává grafické modifikace takřka každý měsíc. Nyní máte před sebou špičku současné tvorby - Project NVRX.

4.  11.  2017 | | 10 N/A
Need for Speed Payback: nedostatečně rychle a zběsile (recenze)

Need for Speed Payback: nedostatečně r…

Po menší přestávce jsme se konečně dočkali dalšího dílu série Need for Speed. Prospěla závodům pauza stejně, jako novému asasínovi? To se dozvíte z naší recenze.

12.  11.  2017 | | 17 N/A
Call of Duty: WWII - válka se nikdy nezmění (recenze)

Call of Duty: WWII - válka se nikdy ne…

Call of Duty se po dlouhé době opět vrací na domácí půdu, přitom se ale snaží zůstat moderní. Jak mu to vychází?

6.  11.  2017 | | 9 N/A
Městská akce Watch Dogs je na PC zdarma, stahujte!

Městská akce Watch Dogs je na PC zdarm…

Pokud jste ještě nedali prvním dílu této série šanci, nyní už nemáte žádný důvod akci nevyzkoušet.

7.  11.  2017 | | 2 N/A
Playstation trofeje začínají mít smysl, dostanete za ně kredity

Playstation trofeje začínají mít smysl…

Pokud patříte mezi lovce trofejí na konzoli Playstation, vaše snažení dost možná nabere výraznější obrysy.

6.  11.  2017 | | 10 N/A
Na PS Store startuje nová akce, najdete tam spoustu her pod tři stovky

Na PS Store startuje nová akce, najdet…

Chcete si doplnit svou digitální knihovničku konzole Playstation o pár parádních pecek? V obchodě máte skvělou akci.

16.  11.  2017 | | 4 N/A
Microsoft rozjíždí časově omezenou nabídku bundlů konzole Xbox One S

Microsoft rozjíždí časově omezenou nab…

Slevová mánie začíná.

12.  11.  2017 |
Cosplay: Když se z holek stávají vysněné krásky z videoher

Cosplay: Když se z holek stávají vysně…

Svět videoher se již dávno vymanil ze svého virtuálního rámce a čím dál tím více se prolíná s naším reálným životem a to v mnoha ohledech. Je ve vzájemném propojení s literaturou, filmovou či hudební tvorbou a ovlivňuje též intersociální vztahy. Jedním z pozoruhodných fenoménů v tomto ohledu je stále populárnější cosplay.

9.  11.  2017 | | 31 N/A