Jade Raymond opouští EA i založené studio Motive

Známá producentka a vývojářka studia Motive EA, Jade Raymond, se rozhodla odejít.

Jade Raymond musí znát snad každý, kdo se v herní branži alespoň trochu pohybuje. Poslední tři roky se producentka a vývojářka starala o projekty studia Motive pod pokličkou EA a včerejší relativně tiché oznámení prozradilo, že se rozhodla odejít. Na její místo se postaví Samantha Ryanová, která už má na ramenou BioWare, Maxis a EA Mobile. 

"Samantha je známá tím, že podporuje kreativní vize našich vývojářů a týmů. Je vysoce kvalifikovanou a zkušenou vedoucí, jejíž herní knihovna čítá hry jako The Sims, Batman: Arkham City či No One Lives Forever," nechalo se slyšet EA. "Jade Raymond se rozhodla opustit Electronic Arts."

Pro Jade to ostatně není novinka. Několik let strávila v Ubisoftu a podílela se na tvorbě takových velikánů, jako Assassin's Creed, Watch Dogs a dalších. Také stála u renesance série Splinter Cell s dílem Blacklist. Podle EA se toto rozhodnutí nijak nepodepíše na projektech, které v současné době kutí studio Motive. 

Diskuze (1) Další článek: Chystá se battle royale se spoustou magie a explozí

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,