Jak and Daxter aneb plošinky na každém rohu!

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 7

Diskuze k článku

dreamBoy  |  09. 08. 2003 11:27

podle ceho autor hodnoti nechapu, hratelnost je za 7, ale hra ma celkove 9, s titulky i 10. podle ceho se tak usuzuje. podle hratelnosti, grafiky a zvuku zrejme ne

 

 |   |  Odpovědět
Karel Minar  |  13. 12. 2002 20:53

Plne souhlasim s autorem recenze. Jsem kovany plosinkar, dohral jsem desitky plosinovek na PC, GameBoy Color, GameBoy Advance a PlayStation 2. Jak&Daxter je uzasna a dokonala hra - ale jen v prvnich dvou tretinach. V posledni tretine se z ni stane zabava pro masochisty, a to ja nejsem, takze jsem se nebavil. Takhle tezke snad bylo jen Pandemonium na PC.

Nevim jak vy, ale ja hraju hry pro zabavu. Stravit hodinu i vic sveho zivota tim, ze se budu stokrat dokola pokouset preskakat jednu jedinou serii plosinek, to neni zabava. Mozna ze nekdo si tim chce dokazat, ze je dobrej. Ja si to dokazuju jinak, ne presnym nacasovanim mackani cudliku. U her se chci bavit, ne si neco dokazovat. Chci relaxovat, ne marnit svuj cas, ktereho moc nemam.

Kdyby hra skoncila po prvnich dvou tretinach, dal bych 95%. Takhle davam celkem 50%, ta obtiznost v posledni casti tu hru pro me totalne zabila.

 |   |  Odpovědět
solidsnake  |  13. 09. 2002 20:14

Jo, JaD je jednoznačně jednou z nejlepších a desingově nejinovantnějších plošinovek všech dob. S kamerou jsem osobně neměl za celou dobu hraní jediný problém a obtížnost je nastavená dle mě naprosto dokonale. Volba obtížnosti obecně v plošinovkách takřka neexistuje, protože v opačném případě by vznikaly velké nároky na architekturu levelů, protože jediným způsobem jak změnit obtížnost plošinovky je přepracovat stavbu levelu, což je v podtatě to samé jako dělat skoro novou hru. U hratelnosti bych rozhodně neštřil a minimálně dva body přidal, protože ta je prostě maximální. Grafika není jen výborná ale naprosto boží a ve všech ohledech převyšuje trochu přehypovanou grafiku FFX a ukazuje jak se na PS2 tvoří 3D enginy a virtuální světy. Rozhodně technicky nejhlepší hra na PS2. Jinak beze zbytku souhlasím s řečeným.

 |   |  Odpovědět
Martin Boček  |  14. 09. 2002 00:46

To s tou obttiznsoti by se teoreticky dalo resit pridamin/rozsirenim plosinek a uchytu (podobne, jako treba v jedi Knightovi I) , ale jinak mas pravdu.

Co se tyce hratelnosti, k hodnoceni 7 me presvedcilo spis to, ze A)  to moc neslo lidem, kteri ji zkouseli B) mel nejak mi to ujelo:o( Timto se vsem omlouvam.

A v ttom, ze se jedna o spicku soucasne ps2 sceny jsme zajedno, cili neni co resit...

 |   |  Odpovědět
solidsnake  |  15. 09. 2002 21:47

Věř mi, udělat to u Jediho s pár plošinkami a u hry na nich postavené jsou dvě věci. Zabralo by minimálně několik měsíců navíc. Jinak není co řešit, jen sem čekal že se třeba chytne nějakej FFF s jeho představou jak úžasně FFX vypadá:)...ale překvapivě nic:(.

 |   |  Odpovědět
Cajti  |  13. 09. 2002 11:39

Jediným záporem je jen neexistence titulků.

Obtížnost je nastavená skvěle, od velmi lehké na počátku postupně přituhuje až do konce ..... naprosto ideální. Co se týče kamery, vždycky existuje možnost podívat se dalekohledem z vlastního pohledu.

 |   |  Odpovědět
Martin Boček  |  13. 09. 2002 14:20

Ne vzdy se muzes podivat dalekohledem - pokud mas kameru eknutou ve zdi, nemuzes nic. A i poud muzes, sou mista, kde tui to nepomuze - napriklad odhad vzdalenosti se s dalekohledem dela celkem blbe. Ale jak sem psal - TOHLE je detail.

A obtiznost? Ano, na zacatku je nizka a pak postupne roste, krasa a nadhera... Ale pokud nejses kovanej plosinkar, tak mas problemy od zacatku do konce. Testoval sem to na takovejch lidech - a u vsech to bylo stejny...

Ale myslim, ze se shodneme, ze JaD proste JE super:o)

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor