Jak Kingdom Come redefinuje pojetí soubojů z pohledu první osoby

Souboje z pohledu první osoby byly vždy kamenem úrazu mnoha her. Warhorse má na to svůj vlastní přístup.

Souboje na mečích, sekerách a dalších sečných zbraních jsou těžké. Je potřeba dobře vědět limity každé zbraně, její váhu, průraznost a celou řadu dalších aspektů. Většina moderních RPG her bere souboje spíše zábavně a odlehčeně, aby to dobře vypadalo a ještě lépe hrálo. Kingdom Come na to jde ale úplně jinak.

Především chce hra poskytnout co možná nejvíce autentický pocit nejen ze středověkého života, ale i soubojů samotných. Připravte se tedy na to, že budete muset vyčkávat. Blokovat. Hledat slabinu nepřítele. Vybírat lepší a praktičtější druh úderu. A mimo jiné musíte brát v úvahu i to, že když máte na sobě helmu, vidíte kulový. 

Souboje v Kingdom Come jsou založeny na fyzice, zrychlení a setrvačnosti, takže bude chvíli trvat, než se vám takové pojetí boje dostane do rukou. Soupeře můžete utahat, takticky zneškodnit nebo na to jít chytrým protiúderem. Možností je hodně, jedno je ale jisté. Bude to dřina. 

Diskuze (3) Další článek: Hackeři prolomili ochranu Denuvo ve hře Assassin's Creed Origins

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,