Kromě Final Fantasy Versus XIII se bližšího popisu soubojového systému dočkal i Skyrim, pátý díl série The Elder Scrolls. Podle Todda Howarda, vedoucího projektu, se vývojářský tým snaží, aby byl souboj více kontaktní.
Jednou z nejvýraznějších novinek, kterou Skyrim přinese, bude možnost používat dvě zbraně či kouzla najednou, což by mělo otevřít bránu nespočtu kombinací. Zbraně si navíc budete moci přepínat okamžitě v rychlém menu. Nejpoužívanější volby budou pro snadnější přístup v jakýchsi záložkách.
Co se samotného souboje týče, rozhodli se tvůrci využít engine Havok pro pohyby first person kamery. Váš pohled se tedy bude otřásat podle toho, kdo, odkud a čím vás zasáhne. Bránit se budete správně načasovaným zvednutím štítu - bude jím možné nepřátele i odstrkovat.
Velkých změn se dočká magie. Kromě dříve zmíněné možnosti nést dvě kouzla zároveň budete moci kouzla kombinovat a vytvářet tak nová. Také bude možné pomocí rozlišných tlačítek měnit jejich účinek.
- Stovky hodin zábavy
- Volnost pro každého
- Souboje s draky
- Poutavý příběh
- Hromada vedlejších úkolů
- Bugy
- Inventář
- Stárnoucí engine