Jak se Skyrim popere s obtížností?

Oblivion bylo skvělé RPG, které se dočkalo vřelého přijetí hráčů i kritiků, v jednom aspektu však spoustu lidí namíchlo. Jak vaše postava sílila, postupně sílilo i okolí, takže jste si nikdy nemohli připadat jako bohové, kteří ostatní monstra zašlapují jako mravence.

I když se Skyrim tohoto systému úplně nevzdá, přeci jen se v obtížnosti chystají nějaké změny. Ty se letmo pokusil popsat tvůrce hry, Todd Howard, přičemž jako inspiraci uvedl Fallout 3.

"Je to podobné tomu, co jsme udělali ve Fallout 3," řekl Howard pro britský OXM. "Ten se dočkal velkých změn. Nyní máme tu možnost připravit dungeon a říct 'tento dungeon je takhle težký'. Takže až do něj vstoupíte, podívá se na vaše statistiky a podle nich se přizpůsobí."

"Také si ukládá stav monster. Takže když do něj vlezete a on si řekne 'dobrá, pro tvou postavu to bude těžké' - nebo může být i mnohem snazší, podle toho, jak jej nastavíme - nezmění svou obtížnost, když z něj odejdete."

Trochu chaotické vysvětlení, neníliž pravda.

Zdroj: CVG
Dostupné pro: PC, X360, PS3
Žánr: RPG | freeform RPG
Výrobce: Bethesda Softworks | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 11. listopadu 2011
  • Stovky hodin zábavy
  • Volnost pro každého
  • Souboje s draky
  • Poutavý příběh
  • Hromada vedlejších úkolů
  • Bugy
  • Inventář
  • Stárnoucí engine