Jak se Skyrim popere s obtížností?

Diskuze čtenářů k článku

Xenty  |  08. 02. 2011 14:57

Nevim jak vy, ale ja jsem nikdy jako zapor Oblivionu nebral to, ze by ta hra byla snad obtizna. Hraju i starsi kousky a to jsou teprve obtizne hry. Ja nepotrebuju mit z postavy mlaticku, co bude zabijet vsechny prisery na jednu ranu... Proto mi v Oblivionu vadil spis jiny vecy...

 |   |  Odpovědět
Colombo  |  08. 02. 2011 16:41

Nevim jak ty, trdlo, ale v nadávání na Oblivion nikdy nešlo o obtížnost. Šlo o naprosto debilně udělaný a zpackaný level scaling. Ten paradoxně veškerou obtížnost převrátil.

Šlo o to, že jsi chtěl udělat quest. Ale soupeř bylna tebe moc silý. Dobře, řekl jsis, pujdu na něj, až budu na vyšším levlelu (takhle to funguje ve většině normálních RPG). Jenže najednou byl bandita taky na vyšším levelu, díky level scalingu se mu maximálně upragdla zbroj (něco, co je považované za velmi cenné měl pak kdejaký otrhanec). Takže quest byl nemožný. Nedej bože, pokud jsi měl náhodou vyšší level, než bojové schopnosti. To jsi pak v lese okamžitě chcípl po útoku obyčejného vlka.

Veškeré RPG jsou o tom, že se postupně stáváš silnějším, mocnějším, minulé hrozby zvládneš levou zadní, ale zato jdeš proti epičtějším protivníkům a výzvám. Ne, že tě porazí nějaká krysa ve sklepě na dva údery, protože má o 5 úrovní víc jak ty.

 |   |  Odpovědět
pigozz  |  08. 02. 2011 17:55

Porad lvl scaling takze porad na ***** Nechapu co na tom bethesda do haje vidi a pekne me to stve!
Sice nic nebude tak jednoduchy jako v Oblivionu (nechapu ze tady tvrdite ze neco bylo tezky, ta hra - na normalni obtiznost - byla naprosto nudne jednoducha) ale zase vlezes do dungeonu a bude tezkej, reknes si, ok tak potrenuju, jenze on bude tezkej at tam pujdes kdykoliv, zatimco naky dungeony budou jednoduchy at tam vlezes kdykoliv..proc to proc neudelaj jako jinde...bethesda musi bejt padla na hlavu:///

 |   |  Odpovědět
Colombo  |  08. 02. 2011 18:21

Záleží, za jaký char si hrál. Já hrál za vraha, zabíjel jsem ze zálohy a pomocí jedu. Jakmile jsem dosáhl jisté úrovně, mohl jsem zabíjet JEN ze zálohy a s pomocí jedu, protože kvůli lehkému brnění a nedostatečných fighter skillech (malé odolnosti a pár life atp.), jsem neporazil ani vlka.

Nasťestí, OOO to trochu vyřešil.

Level scaling, no, asi se zasekli. Což je ale zajímavé, v Morrowindu, ač tam byl LS, vůbec nevadil. Pořádně jsem si ho ani nevšiml.

 |   |  Odpovědět
Dr.Sid  |  08. 02. 2011 21:41

Tak krom tohoto ma Oblivion jeste plynule nastaveni obtiznosti. Ja to hral tak ze kdyz me sejmuli nejak moc drsne, posunul jsem to trochu dolu. Kdyz se mi zacly hromadit lecive napoje, zase trochu nahoru.

 |   |  Odpovědět
Frater Omega  |  11. 05. 2012 13:46

OOO to vyresil bohuzel taktez jen trochu. Hral jsem hru s nim na nejtezsi obtiznosti az do nejakeho 26 lvl za maga high elfa, spoustu hlavnich skillu na 100, nicmene spousta schopnosti (napr. "silnych" kouzel) byla i tak levelingem negovana... Nejvic me dostalo kdyz jsem se horko tezko vyskilloval ke kouzlu jenz jsem vyziskal napric jednim kvestem (vrcholek hory - 120 posk. sokem, vyzadujici rovnou stovku v destruction magic) a jedini nepratele ktere jsem s nim pote sejmul na jednu ranu byly krysy, kraby a srnka..:( I priblblé prase slo az na rany 3, tezsi nepratele od kostlivcu, skretu a vyse na to takrka nereagovali a nebo jen velmi, velmi sporadicky. At se na me nikdo nezlobi, tohle je spatne a neguje to veskery smysl vylepsovani. Zkratka touhle se rika "vybalancovanost". Jestlije tohle ve Skyrimu v bledemodrem nemlich totez, necham si zajit chut.

 |   |  Odpovědět
pipin  |  09. 02. 2011 14:19

Ach jo, další cvok co si myslí že v Oblivionu levelujou krysy...

 |   |  Odpovědět
09. 02. 2011 20:55

"Takže až do něj vstoupíte, podívá se na vaše statistiky a podle nich se přizpůsobí."" ....no neviem ja som si myslel ze vy sa musite snazit aby ste sa prisposobili narocnosti dungeonu, no ono tu to za vas spravi hra tak ze sama upravi narocnost tak aby ste ho zvladli ....preboha, čo moze byt viac CASUAL ??? fuj!! tak toto si mozu nechat hlupaci!!

 |   |  Odpovědět
Jan Šablatura  |  04. 05. 2011 15:43

Zdravím! Sesumíroval jsem všechny známé a neznámé informace o Skyrimu do jednoho článku.

blog.sablatura.info ...

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor