Jo, to je optimalizace velikosti. Ta mě v dnešní době DVD a 160GB disků tolik netrápí i když klobouk dolů. Ale optimalizovat hru aby běhala na slabších strojích - to se už nenosí, a plně souhlasím s Krumpáčem, Smylflekem. Ještě nedávno (před1/2 rokem) jsem měl P233, 64RAM, Voodoo3: Unreal na tom běhal kolem 26fsp - timedemo, (dalo se to hrát). Proč o tom píšu, když jsem pro syna scháněl nějaké novější 2D plošinovky - skákačky, ve většině případů byly na tomto stroji nehratelné moc pomalé, 2D hry !!! no to už je vrchol. Proto ti kteří na takovýchto strojích dokázali rozpohybovat tento typ her (Unreal, Quake, atd.), tak to pro mne byli (jsou) Páni programátoři. Zažil jsem i home computer Commodore 64C (většina z Vás asi neví co to je) nešel upgradovat a na něm bylo krásně vidět, jaký byl vývoj grafiky prvních her a co z něj dokázali vymáčknout po několika letech. Je to prostě vývoj a nelze čekat nějakou optimalizaci, už mě HW nároky nepřekvapují akorát se nase.u. Někde jsem viděl "výsledky" připravovaného leteckého simulátoru (název si už nepamatuju), který má prý kolem 20 fps na P4 neco přes 3GHz + X800XT 1024x728 bez vyhlazování atd. Takže můj názor na otázky typu: Jaká konfigurace PC bude stačit na XXX hru - bude to hoší a horší. Ještě, že jsem z tohoto HW upgr. závodění vyrostl (nebo mě ani nezastihlo) Současné PC Barton 2500@3200, 512RAM, 80GB HDD, Voodoo3 (syn mě asi "donutí" koupit nějakou lepší grafiku, ale to bude nejdříve na vánoce).