Jaký měl být Titan aka Halo MMO?

Ředitel studia Windstorm a zároveň bývalý zaměstnanec dnes již neexistující tvůrčí firmy Ensemble, Dusty Monk, se nedávno rozpovídal o MMO verzi Halo, na které pracoval od roku 2004 až do roku 2007, kdy byl její vývoj definitivně stopnut.

Přinejmenším podle jeho slov přitom mělo jít o naprostou špičku, jež by údajně bez problému ustála i střet s veleúspěšným World of Warcraftem. "Měli jsme ty správné lidi, talentované; měli jsme nekonečnou chuť tvořit, měli jsme fenomenální značku."

"Jenže pak si Microsoft začal všímat Wii a úspěchů, jaké tahle platforma generuje," pokračuje Monk. "A se změnou přístupu k tvorbě her, a vedení společnosti, došlo bohužel k nepříjemnému rozhodnutí zastavit vývoj tohoto $90 milionového projektu."

Podle Dustyho to však byla velká chyba. Hra prý byla propracovaná do nejmenšího detailu, přičemž řada nápadů, které do ní tvůrci začlenili, se následně objevila u konkurence. "Celý titul jsme vytvářeli tak trochu v heroickém stylu, na němž aktuálně stojí třeba Star Wars: The Old Republic."

"Zároveň jsme měli v plánu zakomponovat do hry questy, na nichž by mohli spolupracovat všichni hráči, aniž by ale museli být v jednom týmu. Takové věřejné úkoly, v nichž by každý sehrál svou roli, a kterých teď úspěšně využívá Warhammer Online."

Zdroj: CVG

Nejnovější komentáře


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Nejkrásnější konzolové hry: když na výkonu nezáleží (galerie)

Nejkrásnější konzolové hry: když na vý…

Kdo říkal, že na hezké hry potřebujete jen to nejvýkonnější PC?

15.  7.  2018 | | 5 N/A
DOOM: Desková hra - akční nářez na vašem stole (recenze)

DOOM: Desková hra - akční nářez na vaš…

Na poli počítačových her je DOOM skutečnou legendou. V této recenzi se ale podíváme na jeho mladšího deskoherního sourozence. Nutno říct, že rodinné jméno se mu ve světě deskových her podařilo adaptovat se ctí.

7.  7.  2018 | | 6 N/A
Rozšíření do KC Deliverance opět láká na krásy českých lesů

Rozšíření do KC Deliverance opět láká …

Je čas vrátit se do českých luhů a hájů a okusit krásy našeho středověku.

12.  7.  2018 | | 2 N/A
V Minecraftu postavíte cokoliv, podívejte se na Paříž z 19. století

V Minecraftu postavíte cokoliv, podíve…

Minecraft nás svými možnostmi nepřestává překvapovat. Nejzajímavější projekty jsou však stále ty, které simulují reálná města.

17.  7.  2018 | | 8 N/A
KC Deliverance: From the Ashes: znáte Jindru, všechno spraví! (recenze)

KC Deliverance: From the Ashes: znáte …

První DLC do Kingdom Come: Deliverance konečně spatřilo světlo světa a neslibuje málo. Máte se stát rychtářem a spravovat vlastní vesničku. Přesto nás DLC vůbec nenadchlo.

10.  7.  2018 | | 5 N/A