Jaký měl být Titan aka Halo MMO?

Ředitel studia Windstorm a zároveň bývalý zaměstnanec dnes již neexistující tvůrčí firmy Ensemble, Dusty Monk, se nedávno rozpovídal o MMO verzi Halo, na které pracoval od roku 2004 až do roku 2007, kdy byl její vývoj definitivně stopnut.

Přinejmenším podle jeho slov přitom mělo jít o naprostou špičku, jež by údajně bez problému ustála i střet s veleúspěšným World of Warcraftem. "Měli jsme ty správné lidi, talentované; měli jsme nekonečnou chuť tvořit, měli jsme fenomenální značku."

"Jenže pak si Microsoft začal všímat Wii a úspěchů, jaké tahle platforma generuje," pokračuje Monk. "A se změnou přístupu k tvorbě her, a vedení společnosti, došlo bohužel k nepříjemnému rozhodnutí zastavit vývoj tohoto $90 milionového projektu."

Podle Dustyho to však byla velká chyba. Hra prý byla propracovaná do nejmenšího detailu, přičemž řada nápadů, které do ní tvůrci začlenili, se následně objevila u konkurence. "Celý titul jsme vytvářeli tak trochu v heroickém stylu, na němž aktuálně stojí třeba Star Wars: The Old Republic."

"Zároveň jsme měli v plánu zakomponovat do hry questy, na nichž by mohli spolupracovat všichni hráči, aniž by ale museli být v jednom týmu. Takové věřejné úkoly, v nichž by každý sehrál svou roli, a kterých teď úspěšně využívá Warhammer Online."

Zdroj: CVG

Váš názor Další článek: Modern Warfare 2 se objevil v seriálu Family Guy

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , ,