Je těžké předpovědět, jak se bude Death Stranding prodávat, tvrdí analytici

Paradoxně revoluční hry mají většinou největší finanční problémy.
Je těžké předpovědět, jak se bude Death Stranding prodávat, tvrdí analytici

Death Stranding je unikátní hra. Nejde o oslíčka na peníze jako Call of Duty, nejedná se o světoznámou značku ani populární žánr. Jde o v mnoha směrech revoluční projekt, který zdaleka nesedne všem a i když posune herní průmysl zase o fous dál, bohužel to znamená i to, že pravděpodobně nebude překonávat žádné finanční rekordy. Alespoň si to myslí analytici. 

"Hodnocení 84% na Metacritic hovoří o tom, že by hra neměla dosáhnout ani nejnižší, ani nejvyšší prodejní hranice. Kam přesně trefí je ale velmi těžké předpovědět," řekl Mat Piscatella, analytik NPD Group. "Kdybych měl hádat, řekl bych že se hra dostane do 20 nejprodávanějších her roku, ale vůbec bych nebyl překvapen, kdyby se dostala víceméně kamkoliv jinam."

Death Stranding: pošťákem napříč Amerikou | Recenze

Death Stranding: pošťákem napříč Amerikou | Recenze

Další analytici předpovídají prodeje kolem 3 až 5 milionů kusů jako nejvíce optimistický výhled. 

Ať už budou prodejní čísla jakákoliv, Death Stranding je velmi neobvyklá hra, kterou by si měl zažít každý hráč, který to s hraním myslí vážně. Titul vychází už tento pátek, 8. listopadu, exkluzivně pro PS4. Později, na jaře příštího roku, také na PC.

Nejnovější komentáře