Kabinky s Half-Life 2? I to je možné

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 14

Diskuze k článku

zcg  |  03. 11. 2004 09:48

co je ambiciosní ??

 |   |  Odpovědět
Flyboj  |  01. 12. 2004 17:15

trochu offtopic dskuze ne?

 |   |  Odpovědět
tomas  |  02. 11. 2004 18:00

Kdo bude jeste dneska chtit hrat HL ?

 |   |  Odpovědět
Worm  |  02. 11. 2004 18:03

Autor měl asi na mysli Half-Life 2. Nebo snad má tvůj Half-Life 1 šestikanálovej zvuk?

 |   |  Odpovědět
Tommy  |  02. 11. 2004 18:28

Měl jsem na mysli Half-Life 2, už je to opraveno. Díky za upozornění!

 |   |  Odpovědět
noone  |  02. 11. 2004 20:20

half life byla jedna z prvních her s 3D zvukem!!!

 |   |  Odpovědět
Worm  |  02. 11. 2004 20:51

3D nebo šestikanálovým? To je totiž rozdíl.

 |   |  Odpovědět
noone  |  02. 11. 2004 21:35

To neni rozdíl, pokud používá hra HW 3D zvuk tak záleží na nastavení v ovladačích

 |   |  Odpovědět
Worm  |  02. 11. 2004 21:48

Ale jo je. 3D zvuk se taky říká taky třeba dvoukanálovému Surround systému (teď nevím, jak se to přesně označuje) - prostě takový pseudo 3D zvuk. Takže není 3D jako 3D.

Ale koukám do nstavení zvuku v Halfovi a je tam fakt A3D support, takže to asi dokáže vyloudit i prostorovej zvuk.

Ovšem to na věci, že je tento článeček o HL dvojce, nic nemění.

 |   |  Odpovědět
BlackRider  |  02. 11. 2004 21:55

Koukam ze lidi rychle zapominaj, co se ucili ve skole, a verej vsem marketingovejm bludum... nevim jak DirectX, ale ani 5.1 ani 7.1 repro soustava nedela 3D zvuk... vzdy sou repraky v jedny rovine (pro nechapave - rovina = 2D prostor)

 |   |  Odpovědět
Tomáš  |  03. 11. 2004 01:54

No, ale musíš vzít v úvahu ještě to že lidi mají jenom dvě uši, v důsledku čehož nejsou schopni zaměřit zvuk ve 3D ale skutečně jenom v rovině. Prostě z rozdílu mezi okamžiky kdy dorazí zvuk do levého a kdy do pravého ucha jsou schopni určit jenom nadrovinu ve 3D (tj. 2D útvar).

Čili pokud umístíš 4 repráky (subwoofer nepočítám), a budeš s ním aproximovat 3D zvuk, tak to skutečně jako víceméně 3D budeš vnímat. A sedm repráků už je (řekl bych) dost slušná iluze.

 |   |  Odpovědět
Kraken  |  03. 11. 2004 08:50

Musim si rejpnout . Oci mame prece taky 2 a vidime s nima 3D. Ucho je natolik vykoumany organ, ze za pomoci zahybu, a cert vi ceho jeste, dokaze (sice dost omezene ale prece) urcit polohu zvuku ve 3D. Tj. je mozna detekce horizontalni, ale i vertikalni polohy vysilace zvukoveho signalu. 

Priklad, kdyz pri chuzi po chodniku, na vas nekdo zavola z okna ve 2. patre, "tak nejak" rozpoznate, ze to neni za vama (natoz pred vama), ale nahore.

 

 

 |   |  Odpovědět
BlackRider  |  03. 11. 2004 09:00

Spatne. Kdybys bral usi jako mikrofony, tak nam bohate staci stereo (1D) , ale protoze usi, diky tomu ze boltce zachytavaji zvuk z kazdeho smeru trochu jinym zpusobem, je mozek schopnej rozeznat smer, a dokaze se tak orientovat v 3D prostoru pomoci sluchu.

 |   |  Odpovědět
Worm  |  04. 11. 2004 22:39

No já marketingovým bludům nevěřím - samozřejmě vím, že domácí kino s "3D zvukem" nedokáže vyloudit zvuk zezdola seshora.

Pokud se řekne 3D zvuk, tak se tím prostě myslí nejčastěji 5.1 nebo 7.1-kanálové zvukové systémy (někdy taky to zmiňované "vylepšené stereo"). Musíš se s tím holt smířit. Je to tak zažité označení, že už s tím asi nic neuděláš.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor