Kde se vyvíjí ArmA: Podívejte se, jak to vypadá v Bohemia Interactive

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 2

Diskuze k článku

Tadeáš Šturm  |  04. 04. 2018 18:09

Použití UE 4 pro nějakou hru, to pouze schvaluji, nejlepší engine co lze získat.

Skutečným problémem studia Bohemia Interactive, je ale fakt, že všechny jejich hry jsou tak nějak, a říkám to nerad, suché. Nevím čím to je, ale z mého pohledu to tak je. A není to o tom že Bohemia se soustředí hlavně na simulace, Arma hry mě vždy bavily. Ale něco tomu chybí.

Rád bych od nich viděl hru, která by nebyla simulace, spíš klasická akční hra, ale ve stylu Metro nebo Stalker her (akční a s nějakým tím tajemnem a s důrazem na atmosféru). Ale s otevřenou mapou a ovladatelnými stroji.

 |   |  Odpovědět
Petr X  |  11. 01. 2019 18:14

Vždyť aspoň rok dělali na DayZ. To je jak Stalker. Ale bohužel výsledek nic moc. Vypadá to jako Arma mód, věc co zvládne komunita udělat za pár měsíců.
Když vylepší Armu, animace, pohyby, hmotnosti, detaily zblízka, shadery a počasí (déšť, sníh), tak budu spokojený.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor