tak hry kde jsem nejvíc házel bobky jsou: (neni to popořadě podle strašidelnost, je to jak mě ty hry napadaj)
- Return To Castle Wolfenstein (katakomby)
- AvP 1, AvP 2
- Blood
- FarCry (katakomby + mise se skákajícíma mutantama - hlavně takovej ten jurskej park)
- S.T.A.L.K.E.R. S.T.A.L.K.E.R. S.T.A.L.K.E.R. S.T.A.L.K.E.R. - jdu bažinou, nemam ani jeden náboj, lékárny došly, radiace mě zabíjí, nemam čim jí snížit, životy mam tak že mě zabije zakopnutí o kořen a do toho všude běhaj upíři a já házim šrouby před sebe abych věděl kde jsou anomálie, prostě jedno velký strašný peklo, radši bych umřel než abych musel zase poprvé hrát STALKERa
- Metro 2033 (pozor ne LL, to byla stračka) - celkem pěkně odsejpající strašidelnej tunel, proč ne, navíc skvělá návaznost na knihu
- Doom 3 - byl strašidelnej do doby než jsem zjistil že stačí všechny bubáky zastřelit a je klid, to mu ale nevyčítam - ani DOOM 1 a 2 nebyly strašidelný, byly to rubačky
- F.E.A.R. - stejnej případ jako Doom 3. Naskriptovanost a umělý lekačky omrzej a stane se z toho tupá řežba, která sice zabaví ale o strachu nemůže bejt řeč
- Dead Space - po chvíli začne trochu nudit, ale je to dobrá lekačka
- Condemned - u týhle hry jsem málem umřel, chvílema jsem musel jít pryč od PC a odpočinout si od toho děsu, to jsem zažil naposled u AvP 1 někdy před 100 lety
- Half Life 2 - byly tam mise kde jsem si připadal je ve filmu Vetřelci, prostě peklo, ale nebylo toho tolik, HL2 bych jako vyloženě strašidelnou hru neoznačil
to je asi tak všechno co mě z hlavy napadá, když si vzpomenu na další tak doplnim