Kéž bychom měli více času, říká Warhorse o vydání Kingdom Come

Vývojáři z Warhorse Studios by rádi na vývoj Kingdom Come měli ještě trochu více času.

Kingdom Come: Deliverance vyšel přednedávnem v záplavě bugů a technických chyb, které byly aktualizacemi postupně odstraňovány. Ačkoliv nešlo o vyloženě špatný stav a mnozí hráči na bugy téměř nenarazili, vývojáři si myslí, že by hře prospěl ještě nějaký čas ve studiu. Prozradil to producent Martin Klíma v čerstvém rozhovoru.

"Kingdom Come je pokusem o spojení AAA produkce a indie scény. Více hardcore, srdcové záležitosti v kabátku AAA produktu," nechal se slyšet Klíma. "Kéž bychom ale měli více času na vypiplání hry a její výsledné podoby, jak si to ty nejkvalitnější hry zaslouží."

Do světa Kingdom Come míří modifikace s tématikou Hry o trůny

Do světa Kingdom Come míří modifikace s tématikou Hry o trůny

"Nevidím, že by se KC mohlo měřit s tituly jako Assassin's Creed Origins či Shadow of War, jednoduše na to nemáme dostatek zdrojů," dodal. "My jsme ale šli s naší hrou jiným směrem. Tam, kde AAA konkurence jde směrem ke zjednodušování a mainstreamu, jsme se rozhodli vybrat jinou cestu a udělat hru, která bude chytře napovídat, ale přitom vás nepovede za ručičku. To už jsou prvky indie scény."

Kingdom Come: Deliverance - prožijte český středověk (recenze)

Kingdom Come: Deliverance - prožijte český středověk (recenze)

Klíma také přiznal, že byl šestiletý vývoj opravdu náročný, většina týmu ale vydržela pohromadě až do úspěšného konce.