Killzone 3 - válka pro změnu jinak (recenze)

Diskuze čtenářů k článku

15. 02. 2011 12:12

3D mod ste neskusali? ...táto hra ho tuším podporuje

|   |  Odpovědět
15. 02. 2011 13:37

Má, nezkoušeli. Zrovna v redakci není žádná 3D televize. Nicméně dřív už jsem zkoušel pár věcí na PS3 ve 3D - Wipeout, Motorstorm atd. a nijak extrémně nadšený z toho nejsem. Docela brzy z toho začaly bolet oči. Na druhou stranu musím rovnou dodat, že nejsem fanoušek ani 3D ve filmech, raději v kině zajdu na 2D.

|   |  Odpovědět
Jerry  |  21. 02. 2011 17:52

No lidi co zkoušeli KZ3 ve 3D většinou docela nadšení jsou. Sám zatím bohužel nemohu posoudit.

|   |  Odpovědět
CzechEliteSniper  |  23. 05. 2012 19:49

si piš, jde to na 3D telku a cim vetsi ji máš, tím lepší to je... obzvlast kdyz tam mas HDMI... jinak to snad ani nejde... a má to pořádný grády, a super MP

|   |  Odpovědět
CzechEliteSniper  |  23. 05. 2012 19:54

|   |  Odpovědět
Mára  |  15. 02. 2011 14:16

Inu, pravdou je že jsem čekal více chvalozpěvů, ale na druho stranu oceňuji pana redaktora, který se nenechal unést. Každopádně, na hru se moc těším, jedničku jsem dohrál dvakrát ( ale ne na tu nejtěžší, ta byla fakt extrémně tuhá, navíc hraju víc na kompu, takže mi to s gamepadem moc nejde :)) , tak snad tohle nezklame. Škoda jen, jak říkáte že příběh "nic moc" . Ale pořád lepší než slyšet "výplach" nebo něco podobného, to znamená, že na FPS poměry to zas tak strašný nejni :)

|   |  Odpovědět
nrsdrz  |  16. 02. 2011 01:39

No ja nechapu jak muze nekdo takto nadupane hre dat jen osmicku, je to devitka jak vysita. Nemluve o audiovizualnim zpracovani na mile vzdalenem od dnesnich PS3 multiplatform. FPS.

|   |  Odpovědět
Jenda  |  17. 02. 2011 09:51

Tak ona 9 se dává výjmečným hrám.. Né proto, že se jedná o pokračování něčeho, o co 90 procent hráčů nezakopne. Vše není jen o grafice. Bohužel je Helgast a vůbec celá ta Válka něco, co je strašně nezajímavé. Zastávám názor, že se měla Killzone 3 v jiné době, v nějakém reálnějším konfliktu a být trochu uvěřitelnější. Budoucnost by měla vypadat daleko uhlazeněji a né, že architektura vypadá tak, že by se i komunisti v Severní Koreji museli stydět. Jediný díl, který byl opravdu revoluční byla 1.. Nádherná grafika prostě vydupala z PS2 něco, co do té doby nebylo. Ale od té doby se toho opravdu moc změnilo a ač bych to KZ3 přál, tak vím, že to prostě víc jak 8 nemůže dostat..

|   |  Odpovědět
Zitron  |  17. 02. 2011 23:16

Ať si říká kdo chce co chce, ale tohle je už za hranou, je to jen laciný pornoškvár, všechna ta technologie a úsilí výtvarníků je vynaložena jen na "líbivé"(tj.ohavnější), nereáné zobrazení krvavého masakru, kde pobijíte "padouchy se zálibou v mučení a nacistické módě"... Je to hrůza, že nikdo nemá odvahu to hodnotit jako průměr, vždyť jsme tu hratelnost stokrát viděli někde jinde. Jedničce jsem odpouštěl chyby a adoroval snahu o slabonce nelineární průběh (výběr postav, závěrečný "trojjedinný" level). Dvojku jsem vyhlížel jako dar z nebes a doufal, že to bude všechno možné.. Tady nejde o násilí ve hrách, ale o pižlání anonimmních sadistů, spíš panáků které je prý dobře zabít a mají healtbar kratší než vy, ale delší než řopík III. třídy. Žádná hráčova invence, zvažování jestli sřílet, kudy jít, žádné přestřelky jeden na jednoho ze kterých by jste měli cukání v zápěstí i bez skákání jako tajtrlík ala Unreal/Quake...etc. Proč místo blbého heltbaru nepostaví nikdo podobnou věc prostě na tom, že je těžké se vůbec trefit? Dobře, dobře uznávám, že v rozčilení jsem trochu ujel, ale proč nikdo neudělá COKOLIV kromě předražených scének a graficky dokonalé popravy? A co je to vytlačování očí skrz noktovizor !?! Je to videoherní porno ve kterém teče krev radioaktivní "%!§?*" a peníze. Je to možná zábavné, vážně? Víc než to všechno ostatní na stejné téma? Vždyť takovou blbárnu by šlo udělat na enginu dooma s tím, že se válečné efektní žužo odehrává na 2d animovaných panelech všude kolem kam nejde jít... Na co takováhle hra vůbec má takovou grafiku? ...

|   |  Odpovědět
šfčftščg  |  18. 02. 2011 13:37

Tebe bych dal do K3 jako zaverecneho bose a na finish move bych pouzil jeste nejakou specialni zbran

|   |  Odpovědět
Zitron  |  19. 02. 2011 23:27

xD Jo jasně, proč ne, já neříkám, že to nemůže být zábava, jen mě leze na nervy představa kolik práce stálo aby z toho vznikly jen efektní efekty bez čehokoliv, prostě je to jen obal... Není to možná nuda, ale je to škvár co si adorování v hodnocení nezaslouží. Mě by stačilo aby se vedle hratelnosti zvlášť známkovala i osobitost, to bych pak neměl ten pocit "nevěřím vlastním očím" ... Co takhle cihlu?

|   |  Odpovědět
Jerry  |  21. 02. 2011 17:50

Nemáš pravdu. Neznám osobitější FPS, než je Killzone. Ty popisuješ spíš CoD, Killzóně křivdíš.

|   |  Odpovědět
Zitron  |  23. 02. 2011 13:55

Jako na jednu stranu máš pravdu. CoD je výškrabek z přepáleného tuku po něčem co se už smažilo a Killzóna je proti tomu "svěží" pokrm, jenže já to neposuzuju ani tak z pohledu co je momentálně o ždibec lepší. Připadá mi, že se ten žánr zadrhává jako špatně promazané soukolí, že ten rozdíl mezi nimi je prostě až příliš malý, vlastně se zmenšuje... Ale jistě je to osobní dojem, K3 jsem si vybral za terč hlavně proto jak mi nadzdvihl žaludek její průběh a ano, nemůžu odpustit vytlačování očí, což považuju za prvoplánové barbarství, stejně tak jako "ruskou misi" CoDu. Vyprovokavalo mě to postupně a K3 je spíš katalizátor, taky mi vadí, že se postupně ustaluje způsob scénářového vyprávění, na úkor pocitu, že za to co se děje, nesu jako hráč odpovědnost. Animačky za každým rohem jsou jen produktem neschopnopsti prezentovat epiku u hry jako její součást. Existuje tu spousta možností kudy se vydat, například proč někdo neposune těžiště obtížnosti z healtbaru na okolnosti za nichž zbraň zraní? V rámci žánru to nevypadá s K3 špatně, ale při pohledu na hry obecně je to trošku jinak. Chce se mi říct (první) Deus-ex, jenže to není fps ale spíš rpg, každopádně leveldesign by fungoval i bez toho.

Tak jo, je to podle mě průměrná hra, protože je stejně strnulá jako její současníci. Důvod proč to ventiluju jsou ty oči, jinak bych to nechal zahnít v podvědomí . Hra která se dříve tvářila, že z ní vyroste "vážná" válečná sci-fi nemá právo na něco takového, pokud se nepokouší nastínit závažnost situace, ve které by to bylo nevyhnutelné. Svět inspirovaný Rogue Trooperen? Super, bez humoru to sice stratilo šťávu a bez jedů v atmosféře působí zakuklenci v gas-maskách trochu nepatřičně, ale tím pozitiva pomalu končí...

|   |  Odpovědět
Zitron  |  25. 02. 2011 13:02

Jen jsem si teď tak vzpoměl, pokud chce někdo příklad odlišného přístupu, co takhle třeba Interstellar Marines? To je myslím vhodné zrcadlo, škoda, že to málokdo zná.

|   |  Odpovědět
17. 02. 2011 09:47

Technické zajímavosti okolo Killzone 3

Killzone 3Vývojáři z týmu Guerrilla Games se nám opozdili o den se spuštěním multiplayerového dema sci-fi akce Killzone 3. Zato nám prozradili zajímavé technické detaily. Hra zabírá na Blu-ray disku 43,8 GB dat, tedy nejvíce ze všech her.

Poběží v rozlišení 1280x720p. Využívá prý 100 procent výpočetní síly procesoru Cell. Pozor neplést s PlayStation 3 jako celou konzolí, tam už bylo 100 procent víckrát. A ještě asi mockrát bude.

Ve hře je generováno třikrát tolik polygonů než u Killzone 2.

|   |  Odpovědět
MC99  |  21. 02. 2011 17:59

Překvapuje mě údaj o herní době , hovořilo se průběžně o tom , že K3 má být delší v singleplayeru než K2 . K2 jsem dohrál na úroveň veteran za cca 12 hodin a nemyslím , že jsem ve hraní začátečník , nebo že se ve hře příliš kochám grafikou apod. Hraju tak , abych neměl pocit , že jsem si ji neužil , nic víc nic míň . Už v době uvedení K2 hovořily recenze tak , že je single krátký , z mého pohledu to tak nebylo . Doba o které mluví recenzent je opravdu podivná , těším se až si vyzvednu K3 na poště a udělám si vlastní názor .

|   |  Odpovědět
používá někdo pušku?  |  07. 07. 2011 19:35

Používá tady někdo pušku?Potřebuji navázat kontakt!Funguje a dobře?Na ps3..jde na to i Blacks ops?