Presne. S touto logikou by vsechny 3DS hry musely byt hodnoceny jako podprumerne ve srovnani s hrami na konzole a pc. Mercenary je dobra strilecka, dovolim si tvrdit, ze AI nepratel je vysoce nadprumerne a to i ve srovnani s hrami z velkych platforem. Ta hra by si nezaslouzila takto nizke hodnoceni ani kdyby byla na velke konzoli, cim dele ji hraju, tim lepe ocenuji jeji velmi ivalitni gameplay, jak v singlu, tak i v multiplayeru. Neni to tuctova strilecka, je prodchnuta radou originalnich prvku. A to jak hernich, tak treba i v originalni vystroji a vyzbroji. Mimochodem, treba system vystroje a vyzbroje je mnohem flexibilnejsi, nez u killzone 3, lze lepe prizpusobit potrebe hrace a je lepsi. Hrat mercenaries neni jako hrat beznou fps, je to originalni zazitek, neni pravda, ze nic originalniho neprinasi. Ale to recenze nesmi byt rychlokvaska, to je potreba hrat nejakou dobu a tu vystroi a vyzbroj si odemknout a tim si zpristupnit ruzne vlastnosti a dovednosti postavy. Vycist se da teto hre kratky singleplayer, ale vycitku vyznamne obrusuje moznost hrat uroven opakovane s tremi ruznymi cily. Navic v tehle hre pujde hlavne o vyborny multiplayer, diky kteremu budou mnozi uzivatele hrat Mercenaries po mnoho let, stejne jako se na PS3 hraje po mnoho let multiplayer KZ3. Vynikajici je provazanost mezi multiplayerem a singleplayerem, protoze v KZ3 bylo obtizne nastoupit do rízjeteho multiplayeru a obstat se zakladni vybavou proti zkusenym a poradne vybavenym hracum. U Mercenaries si staci zahrat singleplayer a hrac se tak seznami jak s hernimi prvky, tak i ziska vybavu, ktera mu vyhovuje.