V rozhovoru pro web RPS se o tom rozpovídal Daniel Vávra a dodal, že si za modařskou komunitou stojí a rozhodně se nebrání, aby se všemožné fanouškovské módy uchytily také v Kingdom Come: Deliverance.
„Moderům jdeme vstříc,“ řekl Vávra. „A jelikož hra jede na CryEnginu, mělo by to být dost jednoduché.“
Kingdom Come: Deliverance - Dračák bez draků!?
Rozhodně tady ale nejde jen o kývnutí ze strany vývojářů. Studio by velmi rádo vypustilo také vlastní sadu vývojářských nástrojů, se kterými půjde modování jedna radost. Zatím se prý jedná o slib, který by ale Vávra rád dodržel. Na potvrzení si ještě budeme muset počkat.
Pokud bude hra opravdu tak otevřená, jak tvrdí vývojáři, nedivili bychom se, kdyby se časem zaplnila veškerým tím fantasy balastem, který bude fanouškům chybět v originálu.