To nevadí, přeci. Tady nejde o dokonalou přesnost, historičnost, myslím, že v KC:D taky nepoužívají přesnou angličtinu, němčinu, která se používala v 15. století.
Spíš nás štve, že nás tolik let napínali, byly zde náznaky, že by KC:D mohlo být česky nadabováno (např. jedno jejich video na yt o backerech), ale nedokázali do teď říci, jestli ano nebo ne.
Minimálně mně vadí jejich styl komunikace - kdyby třeba řekli: "vydáme ji,ale později, teď musíme dělat patche kvůli bugům", nikdo neřekne ani popel. Kdyby naopak řekli, že ji udělat nemohou kvůli financím, klidně se mohla část zaplatit crowfundingem, mohli zkusit udělat kampaň např. na Startovači.
Jenže místo toho jen 5 let mlžili a nevyjádřili se (až nedávno na AMA řekli, že cz pravděpodobně nebude).
S tou komunikací má WH celkově problémy, viz. speciální sběratelská edice, kterou slibovali, a která je nakonec úplně jiná, než měla být a některé věci v ní navíc chybí.
Nebo např. jejich rozhodnutí neimplentovat do vydání dva cíle, které byly pilířem celé jejich kampaně - možnost hrát za ženskou postavu a psí společník hlavního hrdiny.
To byly cíle, na které vybírali od lidí peníze a které ve hře prostě nejsou. Chápu, že na to neměli nedostatek času, ale vzhledem k bugům se raději mohli zeptat podporovatelů, zda nemají spíše hru o pár měsíců odložit a tyto věci ještě doladit a přidat to, co slíbili.
Když si vzpomenu na slova Vávry (byť si jeho práce jinak vážím, jeho politických výroků už ne) ohledně zpoždění vydání KC:D o dva roky, jak říkal, že se vlastně nic moc neděje, protože dostává pozitivní zprávy, že si lidé raději počkají na odladěnou hru než nedodělek, dnes jen kroutím hlavou vzhledem k počtu bugů hned při vydání.