Kingdom Under Fire

Bylo nebylo, za devatero horami a desatero oceány, žil byl jednou jeden kontinent jménem Bersiah. Na něm již od pradávna zuří války mezi silami zla a dobra. Zlo představuje tzv. Plémě Temnoty - orkové a obři, dobro Plémě Světla - lidé a skřítci. Jednoho památného dne se sedm rytířů Xok semklo a porazili spolu černého draka jménem Nibles a "něco" zvané Killianee. Ani to ovšem nedokázalo ukončit konflikt, takže válka zuřila dál.
Bylo nebylo, za devatero horami a desatero oceány, žil byl jednou jeden kontinent jménem Bersiah. Na něm již od pradávna zuří války mezi silami zla a dobra. Zlo představuje tzv. Plémě Temnoty - orkové a obři, dobro Plémě Světla - lidé a skřítci. Jednoho památného dne se sedm rytířů Xok semklo a porazili spolu černého draka jménem Nibles a "něco" zvané Killianee. Ani to ovšem nedokázalo ukončit konflikt, takže válka zuřila dál.

Jedním z rytířů, kterým se podařil onen, sic zbytečný, ale chrabrý skutek, byl i Keithr. On, ve své velikosti, založil národ Azillianů, aby se pokusil žít v míru a pokoji. Leč nebyl jim takovýto osud souzen. Díky vnitřním konfliktům a útokům nedaleko sídlících Rudých Obrů (vtipy na toto téma pro dnešek vynecháme) se však něco takového mohlo jen stěží podařit. Vodu do ohně přilila i bytost zvaná Rick Blood (přezdívaný Pán Temnot), který převzal vedení nad obry a podrobil si zemi upírů, aby mohl pokořit národ Azillanů. Když tato chvíle nastala, vtrhl se svými Temnými legiemi na jejich území, a protože zkorumpovaný Senát odmítl jakkoliv zasáhnout, neměl Azillia neměla jinou šanci než postavit se svému nepříteli na bitevním poli. Odtud také název hry Kingdom Under Fire - doslova "království pod palbou".

Vpravdě epický příběh, nemyslíte? Takovéto fantasy by jistě stálo také za nějaké to RPG zpracování ... a to si uvědomili i vývojáři (nebo to možná byl jejich původní záměr), takže KUF bude kombinovaná RTS s RPG v kompletním fantasy prostředí, včetně magie, many, hrdinů, zla, dobra, a všech dalších nezbytných součástí správné fantasy řežby. Hra se rozdělí na mise klasické - strategické a úkolové - RPG. Takže nejdříve bude vaším úkolem dohrát dvacet misí za lidi ve strategickém hávu, poté odehrát několik misí za každého z lidských hrdinů (rytířů) a poté osedlat oře zla a vydat se po válečné stezce Temných Legií, načež se snad probojujete k závěru, kde se vše spojí v jeden vybuchující celek.

V "herních" ohledech se hra bude podobat všem známějším RTS/RPG, nebude nijak vybočovat z řady. Bude nutné stavět budovy, ve kterých se budou vyrábět jednotky, budoy, ve kterých se budou provádět upgrady jednotek. Pro to všechno budete potřebovat zlato a železnou rudu, kterou budete muset dolovat pomocí svých věrných služebníků. Mimo těchto dvou základních surovin však přibude jetě jedna - mana. Pro kouzlení více než 70 různých kouzel totiž bude jaksi "příhodno" mít nějakou v zásobě. Ohledně budov a jednotek (kterých bude ve hře přes 70 typů) se KUF velmi podobá třeba stařičkému Warcraftu 2. Budovy jako Blacksmith, Farm či jednotky se jmény Cleric, Archer nejsou neznámé snad žádnému vytvrdlejšímu pařanovi. Ten, kdo je přeci jen nezná, ale umí trochu anglicky si to domyslí, a ten, který nezná ani jedno ani druhé ... tak ten má prostě smůlu.

Jistě bude zajímavé sledovat, jak se tvůrci vypořádají s multiplayerem. Zakomponovat do jedné hry RTS a RPG, se vším všudy co k nim patří (statistiky, systém nabývání zkušeností, hrdinové, NPC, apod.), to bude obzvláštně složité. Vývojáři sice můžou slibovat hory doly, ale až hráči sami posoudí, zda se jim to povedlo. Hratelné demo má být zveřejněno v květnu, definitivní verze hry pak v září.

Nejnovější komentáře


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podívejte se, co tvoří hráči ze světa

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podí…

Nejen, že je nový Spider-Man pro PS4 skvělou adaptací komiksu. Ještě přináší i boží foto režim.

13.  9.  2018 | | 8 N/A
Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapla, pár se rozešel před vydáním

Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapl…

Fanoušek poprosil Insomniac o možnost požádat přítelkyni o ruku velmi originálním způsobem. Vývojář vyhověl a nevědomky vytvořil jeden z nejsmutnějších easter eggů.

12.  9.  2018 | | 3 N/A
F1 2018: věrohodné pálení pneumatik (recenze)

F1 2018: věrohodné pálení pneumatik (r…

Codemasters jsou mistři závodních her a letošní ročník formulí patří k tomu nejlepšímu. Skoro.

16.  9.  2018 | | 3 N/A
Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, novinkách a budoucnosti hry

Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, …

DayZ je ve vývoji už opravdu dlouho. Naštěstí se na něm stále pracuje a jak nás vývojáři z Bohemia Interactive na Gamescomu ujistili, mají hodně plánů, co se hrou chtějí dělat.

7.  9.  2018 | | 8 N/A
Za malý poměr hráček si může herní průmysl sám, říká Alžběta Trojanová

Za malý poměr hráček si může herní prů…

11.  9.  2018 | | 15 N/A