Kingdoms of Amalur: Reckoning - nekonečná akce (recenze)

Diskuze k článku

Patrikus  |  14. 03. 2012 14:40

Já nwm proč, ale asi tak po 5 dnech mě to přestalo bavit. Jako hratelnost je výborná, combaty taky, příběh slabší. A stejně už jsem to asi 14 dní nehrál a neplánuji to

|   |  Odpovědět
willy  |  04. 03. 2012 12:07
boomer  |  21. 02. 2012 10:43

Osobně podobné hry typu Skyrim atd. neumím hrát a nebavěj mě - já tak Diablo, HGL ap., ale tohle mě chytlo jako už dlouho nic - ty souboje jsou prostě super, kombinuju bojovníka s mágem a opravdu když člověk správně načasuje údery a kouzla tak je to zábava jako hrom plus věci co se zmiňují v recenzi. Já chválím a tu devítku bych dal taky. Dabing je slabej jenom v tom, že vy- tedy hlacní hrdina je němý, jinak mi to přijde v pohodě, stabilní hra, super se to hýbe. Gamepad není pro mě :), mně se líbí i grafika i když pro mnohé je prý moc barevná. Co se týče stereotipu myslím , že každá hra tam v pokročilých částech padá, akorát některý víc a některý míň.

|   |  Odpovědět
Lukas  |  23. 02. 2012 23:58

A není se čemu divit, že se Ti KoA tak zamlouvá :) Ono se v mnohém Diablu podobá, asi hlavně hloubkou RPG elementů. Chápu, že Skyrim a podobné nejsou pro každého (sám jsem Elder Scrolls až do Skyrimu nijak moc nemusel), je to totiž vskutku komplexní RPG. Už jen takové střídání dne a noci ve Skyrimu pocítíte s každým jeho důsledkem a taktéž po vizuální stránce. KoA je mnohem přímočařejší, většinou vás někdo někam namíří a nebo pošle a až na pár drobností, jako že můžete v questu změnit strany, se tu nic hlubokého nekoná. To, že je noc, poznáte jedině pokud se podíváte na nebe a to se mi v KoA často nestává. Tam kde jsem si ve Skyrimu těžce užíval polární záři a nádherně vyvedenou noční oblohu, v KoA se radši dívám na cartoonovsky barevné a mému oku lahodící okolí. Obloha je proti němu slabota. Ale jinak mě KoA taky potěšilo, souboje jsou zábavné a hlavní dějová linka mi zatím taky přijde sympatická. S myší a klávesnicí jsem spokojen a co na tom, že je hra možná více povedená jako akce než jako RPG, když má herní dobu údajně až 200 hodin? Škoda jen těch nepříliš zajímavých a plitkých postav (kromě Agartha a Alyn, ti dva mě zatím celkem potěšili), rozhovory většinou přeskakuji, protože už se nemůžu dočkat další akce :)

|   |  Odpovědět
willy  |  16. 02. 2012 09:34
Mixam  |  13. 02. 2012 18:05

je to super hra jenže jako u každých her se to začíná dost opakovat

|   |  Odpovědět
karle  |  13. 02. 2012 13:53

Takže je to jako Fable + Diablo?

|   |  Odpovědět
ss  |  13. 02. 2012 14:49

Zrovna to hraju, a je to dost jako God of War:chains of olympus...vynikající řezačka, akorát s mnohem více zbraněmi, s kouzly, questy, itemy a dalšími rpg prvky

|   |  Odpovědět
13. 02. 2012 11:01

"Nutnost gamepadu"

To není pravda, alespoň jedna z warez edicí bez problému funguje s klávesnicí a myší. Nechce se mi věřit, že u originálky by to bylo jinak.

|   |  Odpovědět
13. 02. 2012 11:08

Pochopitelně se dá hrát s myší a klávesnicí, na gamepadu je ovšem hra daleko zábavnější a hratelnější. Pro co nejlepší zážitek je tedy gamepad dle autora nutný. Toť vše. Stačí si přečíst recenzi, je to tam vysvětleno.

|   |  Odpovědět
Lukas  |  17. 02. 2012 16:50

Stejně se musím přimluvit za výtku. Výrok mi v mínusech nesedí. Hra se dá celkem pohodlně hrát s myší a klávesnicí (vím to, protože tak hraji všechny hry na PC, i konzol porty, a nemám s tím problémy). Možná je na první pohled patrné, že je ovládání na gamepad uzpůsobeno, ale to neznamená, že je to nutnost. Podobná prohlášení se mi u her na PC příčí... ať si lidi hrají na Xboxech Skyrim, ale já byl to za myš a klávesnici nikdy neměnil. A dabing je podle mě celkem standardní kvality, ale budiž, něco jste asi zase do mínusů napsat museli, že? :)

|   |  Odpovědět
clarkie  |  13. 02. 2012 08:08

Stejne nechapu, jak muze bezejmenna hra dostat tak vysoky hodnoceni, kdyz je dobra, ale jeste nevysel Mass Effect 3.

|   |  Odpovědět
Karel  |  13. 02. 2012 08:28

Já to chápu. Už jen kvůli hratelnosti, která je lepší než u Mass Effectu a rozhodně je lepší jak u Skyrimu. Demo KoA mě o tom přesvědčilo.

|   |  Odpovědět
Lukas  |  17. 02. 2012 16:56

No já bych tady tu hratelnost KoA versus Skyrim a Mass Effect moc nerozebíral. Ony se ty souboje nakonec stejně stanou v KoA celkem stereotypní a takový Skyrim si na super zábavný soubojový systém nehraje. Obě hry mají svá pro a proti, ale co se herního světa týče, Skyrim mi připadl mnohem opravdovější (což taky asi měl) a dokázal mnohem víc pohltit. Soudě zatím jen podle prvních 20ti levelů svojí postavy, Fae jsou celkem nezáživní a celkově se u KoA moc dialogy nezabývám. Celá hra působí mnohem víc jako singleplayerové MMORPG (což je samozřejmě nesmysl, ale jako MMORPG byla hra původně vytvářena). A co se Mass Effectu týče, jediná hra, kde Vaše rozhodnutí má alespoň náznak nějakého dopadu :P Třeba odsouzení celé rasy k zániku a tak podobně. Ve Skyrimu je nakonec jedno, jestli pomůžete rebelům či impériu, v KoA se také žádná velká rozhodnutí nekonají. A commander Shepard je nejsympatičtější protagonista zdaleka :)

|   |  Odpovědět
13. 02. 2012 10:59

Neumíš si vymyslet vlastní nick?