KISS útočí na pavoučí klauny

Pokud máte rádi akční hry a u většiny z nich se vám zdá, že nepřátel by klidně mohlo být krapet víc, pak byste měli zbystřit svoji pozornost a zaměřit ji na hru KISS: Psycho Circus - The Nightmare Child, ve které to v rolích členů legendární hard rockové skupiny pořádně rozbalíte v jednom podivném cirkuse. A aby to byl skutečný nářez, vezmete si na to místo kytar samopaly…
KISS útočí na pavoučí klauny
Nebude letos pravděpodobně šílenější first-person střílečky než Kiss: Psycho Circus: The Nigtmare Child, kterou vyrábí několik zběhlých vývojářů z Ion Stormu pod značkou své nové firmy Third Law Interactive. Dílko, kterému dávají vzniknout, vychází ze slavného stejnojmenného komiksu, jehož autorem je Todd McFarlane, jinak též autor kultovní komiksové postavy jménem Spawn, a hlavními postavami této na první pohled jasně bizarní záležitosti budou členové skupiny KISS v jejím legendárním složení Gene Simons (Demon), Ace Frehley (Celestial), Peter Criss (Beast King) a Paul Stanley (Starbearer).

Svět, ve kterém jejich druhá já (za něž budete postupně hrát) žijí, je v ohrožení. Oni sami přišli o svoji výstroj, která jim dává sílu bohů, a tak musejí každý zvlášť podstoupit boj, během něhož získají zpátky svoji ztracenou moc a utkají se s finálním bosem usilujícím o nadvládu nad světem. Každá ze čtyř hlavních postav bude přitom reprezentovat jeden ze čtveřice prvků – oheň, vodu, zemi a vzduch. Díky tomu bude mít i svoji vlastní charakteristickou zbraň a také jednu typickou zbraň hromadného ničení. Démona, který bude spojen s ohněm, tak např. poznáte podle ohromné sekery, kterou bude schopen přeseknout jednou ranou hned tři obludy zaráz. Kromě toho budete mít samozřejmě k dispozici i zbraně společné pro všechny, přičemž ty založené na vašem prvku budou zvýhodněny. Celkově si tak budete moci vybírat z téměř tradičního počtu dvanácti nejrůznějších kousků.

A s kým že si to vlastně budete vyřizovat účty? Podíváme-li se na seznam protivníků, zjistíme, že jde z velké části o bývalé zaměstnance poněkud morbidního cirkusu, který se ze všeho nejvíc podobá noční můře pacienta psychiatrické léčebny v Bohnicích. Jména jako Arachniclown, Ballbuster, Headless nebo Gasbag sice mnoho nepoví, zato screenshoty na této stránce hovoří jasnou řečí. A že budou všechny ty stvůry vůči vám po většinu času v několikanásobné přesile, to snad nemusím dodávat. Tvůrci se dokonce nestydí ani přiznat (a budiž jim to připočteno k dobru), že právě počet nepřátel bude u nich to, čím chtějí vyrazit hráčům dech. Ne že by AI protivníků byla rovna nule, ale heslo zní: „Proč si hrát na schovávanou s hrstkou botů, když dvacet průměrně inteligentních příšer vám zatopí přinejmenším stejně.“ A že to svoji logiku má, to ví každý, kdo si u Dooma zkusil Nightmare :))

Celkem by na vás mělo v Psycho Circusu čekat šest odlišných levelů pro každý charakter, přičemž každý z těchto levelů bude o velikosti asi dvou až tří map Quakea. Prostředí by podobně jako zbraně měla být ve stylu jednotlivých prvků a autoři slibují, že kromě míst jako jsou katedrály, továrny, knihovny atd. nás nemine ani návštěva cirkusu. Ze tří enginů – Quake, Unreal a Lith Tech – si nakonec tvůrci vybrali ten třetí a hodlají z něj vytřískat víc, než co se s ním podařilo např. tvůrcům Shoga či Blooda 2. Ptáte-li se pak, jestli by ke kýženému úspěchu měla dopomoci i hudba těch, o kterých hra je, pak vězte, že tak nějak napůl :-)) Ve hře skutečně skladby KISSáků zazní, ale pouze jako lahůdky z otevřených oken bytů, jukeboxů, rádií a aut (I was made for loving you, baby, you were made for loving meeee… - pozn. šéfredaktora). Samotná doprovodná hudba pak bude zcela nová, inspirovaná sice hard rockovým stylem kapely, ale zároveň přizpůsobená požadavkům hry.

A to vše společně s klasickým mulitplayerovým deathmatchem byste si měli mít možnost nainstalovat už v dubnu, kdy by měla tato na první pohled zcela neškodná vyvražďovací úchylárna vyjít díky Gathering of Developers.

Příjemnou zábavu a crazy, crazy, crazy nights!

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Takhle vypadají nejlepší hry z výstavy E3 2018: je na co se těšit

Takhle vypadají nejlepší hry z výstavy…

Výstava E3 není jen o odhalení a novinkách. Také jsme se dočkali tuny nových obrázků z očekávaných her.

dnes | | 2 N/A
Nejžhavější trailery a videa z výstavy E3 2018: vše v pohybu

Nejžhavější trailery a videa z výstavy…

Obrazovou galerii máme za sebou, teď jsou na řadě ty nejlepší trailery. A že jich bylo.

17.  6.  2018 | | 1 N/A
E3: Forza Horizon 4 se bude odehrávat v Británii za střídání ročních období

E3: Forza Horizon 4 se bude odehrávat …

Na konferenci Microsoftu snad nesmí nikdy chybět Forza. Nová Forza Horizon 4 se bude odehrávat v Británii a nabídne čtyři roční období.

13.  6.  2018 | | 2 N/A
Cyberpunk 2077: E3 dojmy z nejambicióznějšího RPG dneška

Cyberpunk 2077: E3 dojmy z nejambicióz…

Největší herní svátek roku sice už pomalu končí, ale pro nás je to teprve začátek. Postupně vám přineseme informace o valné většině představených her. Přednost mají samozřejmě ty větší tituly, a proto se dnes podíváme na Cyberpunk 2077 od CD Projekt RED.

16.  6.  2018 | | 2 N/A
Cyberpunk 2077 bude obsahovat necenzurovanou, účelnou nahotu

Cyberpunk 2077 bude obsahovat necenzur…

Tvůrci Cyberpunku 2077 potvrdili, že v jejich hře bude mimo jiné i nahota, kterou do ní umístili z dobrých důvodů a její cenzurování by uškodilo tomu, co chtějí sdělit.

18.  6.  2018 | | 9 N/A
Playstation 5 využije speciálně navržený grafický čip Navi od AMD

Playstation 5 využije speciálně navrže…

Playstation 5 se musí pochlubit celou řadou nejmodernějších technologií a díky Forbesu můžeme nahlédnout na pravděpodobný hardware o něco dříve.

15.  6.  2018 |
E3: Assassin

E3: Assassin's Creed Odyssey bude mít …

Ubisoft se po oznámení nového Assassin's Creed Odyssey s ničím moc nepáral a hráčům předhodil rovnou pět různých edic, z nichž nejdražší bude stát 240 euro.

12.  6.  2018 | | 9 N/A
To nejlepší z herní výstavy E3 2018: nové hity a budoucnost videoher

To nejlepší z herní výstavy E3 2018: n…

Největší světová multimediální výstava E3 je u konce a nám nezbývá, než se podívat na zoubek budoucnosti videoher.

18.  6.  2018 |