Klišé a trendy jako po deseti sklenkách brandy: to „necool“ ve hrách

Diskuze čtenářů k článku

David  |  05. 02. 2014 09:38

Super článek, nádherně se četl! :) A k těm klišé... mě poměrně štve, že ve spoustě hrách je hlavní postava spíše zbrojnice než člověk. Naštěstí v dnešní době to už mají jen hry, u kterých bychom si to nedokázali představit, že by to tak nebylo (GTA V). Druhým velkým klišé je nekonečnost zásoby munice u NPC. Vážně... jediná hra ve které jsem viděl, že by nepříteli došly náboje a nebyl to skript byla The Last of Us. :/
Jinak poznámka pro autora... uberte trochu těch uvozovek, v některý částech byla v každém řádku nějaká uvozovka a to jsem na mobilu. To je jediné, co bych vytkl. Skvělá práce. :)

 |   |  Odpovědět
alixon  |  05. 02. 2014 10:17

Ze hlavni hrdina neplave bych jeste prekousl, ale
Ze neumi ani poskocit viz. Zaklinac a zasekne se i o minisutr mi v dnešní dobe hlava nebere. Taky kdyz si zachrance planety povida se svou rodinou jak se maji a jak to slo pres den, popr co dela babicka.. Aneb vesele telefonaty domu ve hre blacklist splintercell. To uz je vazne moc..

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  05. 02. 2014 11:22

Jsem jediný, kdo nepochopil, o čem ten článek vlastně je? Měl být o klišé ve hrách, ale spíš je to stěžování si na prvky, které jsou tu s námi od nepaměti (superhrdinové a superschopnosti "obyčejných" postav, prosakování popkultury do her), bez kterých by prostě hry nebyly hrami, ale nudnými virtuálními realitami nebo bychom se s nimi nedokázali tolik ztotožnit, případně na modernismy, které se objevují až v poslední době (interaktivní filmovost)... Takže vlastně na všechno a všude :) A kde jsou ta klišé?

 |   |  Odpovědět
Rudidlo  |  06. 02. 2014 07:29

Já jsem přečetl první odstavec a zjistil jsem, že pro mě nemá článek žádnou informační hodnotu.

 |   |  Odpovědět
Mikkys  |  08. 03. 2014 10:04

Občas není od věci nezapomenout znění titulku:
,,Klišé a TRENDY jako po deseti sklenkách brandy"

 |   |  Odpovědět
kozec  |  05. 02. 2014 13:48

"Zdravý rozum velí nestěžovat si a být rád za to, co je. "

To nieje zdravy rozum, to je ovci pud, starecka demencia alebo nejake ine postihnutie mozgu. Prave vdaka tomuto pristupu mame dnes hry, z ktorych sa polovica obsahu vyseka a preda ako DLC, pripadne mikrotransakcie pochovavajuce mobilnu platformu. Nevyhovujuci tovar sa nekupuje, pretoze nieje lepsieho, nevyhovujuci tovar sa nekupuje, bodka.

Tymto sa nesnazim urazit autora clanku, ani nic podobne. Len mi ta veta, este tucnym napisana, doslova nadvihla mandle.

 |   |  Odpovědět
Joe  |  06. 02. 2014 16:19

Zavři zobák a hraj, co je. Stejně to jinak neděláš.

 |   |  Odpovědět
avatar
05. 02. 2014 15:11

Nadpřirozeno mi nevadí, disproporce taky ne, prostě to patří do světa fantazie.
Podepsat se můžu pod vybuchující sudy, které jsou náhodou všude tam, kde se mohou hodit. Hiphopeři s rozkrokem až na paty mě štvou taky, ale holt každá doba má své zobrazení kůl retarda. V devadesátých letech to byli zasr... skejťáci kteří byli všude, idiot chtěl být kůl tak byl skejťák, ve filmech na skejtu vylupovali banky a snad i šuk.li.
Z poslední doby mi už docela vadí zombie vyvražďovačky, ne že bych byl velký příznivec zombíků a chodil s nimi na pivo, rozhodně každá slušný hráč by měl mít tak 10 000 zářezů, ale co je moc, to je moc. Naštěstí jsou už na ústupu.

 |   |  Odpovědět
martinn  |  06. 02. 2014 00:49

Zaujimave, vsetko hry, ktore mi nikdy nepripadali zabavne.

 |   |  Odpovědět
Ilfirin  |  06. 02. 2014 17:10

Všechno bych i pochopil, ale v čem je problém s těmi vyvolenými? To jako že ve hře Batman nebudu Wayne, ale obyčejný měšťák? Nebo v God Of War nebudu dvoumetrovým mečem drtit antické stvůry ale pěstovat olivy správně dimenzovanou motyčkou? A v Matrixu nebudu Neo ale jen náhodná paní v červeném zcela bez schopností?

Ok, už to nebude klišé a zcela korektní, ale můžete mi říci, proč bych to měl potom chtít hrát? Ani zadarmo bych to nechtěl.

 |   |  Odpovědět
kojenec  |  07. 02. 2014 01:10

Zombie na mobilních platformách - hra která nemá zombíka je podezřelá. Dále sudy apod. v Hack'n'slash RPG - nehledě na jejich množství, skoro vždy je vnich ukryto pár mincí. V tomto případě mne pobavil Bard's Tale, kdy při likvidaci prvního sudu hrdina zvolal něco na způsob: "Jsem hrdina... quest dokončen?". Sud byl prázdný, i ten další, tak už to nehraju :)

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor