O to více zamrzí, že si pokračování zřejmě nikdy nezahrajeme.
Bavili jste se při hraní Kingdoms of Amalur: Reckoning? My také. Jaká to pak byla škoda, když 38 Studios (jakožto vlastník Big Hude Games) muselo kvůli finančním problémům propustit všechny své zaměstnance, s čímž padly i veškeré naděje na druhý díl. Přesto se na něm chvíli pracovalo.
To prozradil jeden z bývalých členů studia BHG. Podle něj se tým dostal s projektem do preprodukční fáze a dokonce vznikl prototyp, na němž se testovaly nové technologické postupy.
Tvůrci se zaměřili na lepší grafiku, odstranění loadingu mezi zónami, úpravu bojových animací, menší počet větvících se questů a hlavně na to, aby měl hráč větší vliv na okolní svět.
„Měli jsme dobrý základ, ze kterého jsme mohli čerpat,“ řekl neznámý zdroj, který chtěl raději zůstat v anonymitě. „Chtěli jsme prostě všechno vylepšit. Pečlivě jsme naslouchali fanouškům i kritikům a hodlali jsme implementovat vše, co bylo v našich silách.“
Jenže to už se pravděpodobně nestane, i když prý stále existuje malinkatá možnost, že by reinkarnované BHG získalo práva na hru. Spíše to vypadá, že se tým pustí do nového titulu, který bude z Reckoningu a jeho mechanizmů vycházet.
Kingdoms of Amalur: Reckoning mělo relativně úspěšný launch, během prvních 90 dní se jej prodalo přes 1,2 miliónů kusů. Vedení to ovšem i tak vidělo jako neúspěch, očekávalo prodeje daleko vyšší.
- Zajímavý soubojový systém
- Kombinování různých dovednostních stromů
- Pohádková grafika
- Minimum bugů
- Nutnost gamepadu
- Slabší dabing