KoA: Reckoning 2 se dostalo do preprodukční fáze

O to více zamrzí, že si pokračování zřejmě nikdy nezahrajeme.
KoA: Reckoning 2 se dostalo do preprodukční fáze

Bavili jste se při hraní Kingdoms of Amalur: Reckoning? My také. Jaká to pak byla škoda, když 38 Studios (jakožto vlastník Big Hude Games) muselo kvůli finančním problémům propustit všechny své zaměstnance, s čímž padly i veškeré naděje na druhý díl. Přesto se na něm chvíli pracovalo.

To prozradil jeden z bývalých členů studia BHG. Podle něj se tým dostal s projektem do preprodukční fáze a dokonce vznikl prototyp, na němž se testovaly nové technologické postupy.

Kingdoms of Amalur Reckoning

Tvůrci se zaměřili na lepší grafiku, odstranění loadingu mezi zónami, úpravu bojových animací, menší počet větvících se questů a hlavně na to, aby měl hráč větší vliv na okolní svět.

„Měli jsme dobrý základ, ze kterého jsme mohli čerpat,“ řekl neznámý zdroj, který chtěl raději zůstat v anonymitě. „Chtěli jsme prostě všechno vylepšit. Pečlivě jsme naslouchali fanouškům i kritikům a hodlali jsme implementovat vše, co bylo v našich silách.“

Jenže to už se pravděpodobně nestane, i když prý stále existuje malinkatá možnost, že by reinkarnované BHG získalo práva na hru. Spíše to vypadá, že se tým pustí do nového titulu, který bude z Reckoningu a jeho mechanizmů vycházet.

Kingdoms of Amalur: Reckoning mělo relativně úspěšný launch, během prvních 90 dní se jej prodalo přes 1,2 miliónů kusů. Vedení to ovšem i tak vidělo jako neúspěch, očekávalo prodeje daleko vyšší.

Zdroj: Joystiq
Dostupné pro: PC, X360, PS3
Žánr: Akce, RPG | akční openworld RPG
Výrobce: 38 Studios | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 10. února 2012
  • Zajímavý soubojový systém
  • Kombinování různých dovednostních stromů
  • Pohádková grafika
  • Minimum bugů
  • Nutnost gamepadu
  • Slabší dabing

Nejnovější komentáře