Kojima si pro Death Stranding vybral Sony kvůli kreativní svobodě

vytisknout velikost písma
Hideo Kojima nemusel Sony dlouho přemlouvat, aby dali jeho novému titulu Death Stranding zelenou. Vlastně hned souhlasili a řekli „dělej si, co chceš“. Tvrdí to francouzský Gameblog, jemuž to Kojima řekl na letošní výstavě E3.

Kojima uvedl, že o hru měly zájem i jiné společnosti, ale on si vybral Sony, protože s nimi má dobré vztahy a v tvorbě mu nechali volnou ruku. „Chtěl jsem pro náš první titul vyjednat co nejlepší podmínky,“ řekl. „Mám se Sony skvělý vztah, takže se můžu soustředit na kreativní proces. Kdybych pracoval s někým jiným, určitě by mi nedali tolik volnosti a podpory.

Legendární tvůrce dále pokračoval, že kdyby si vybral „normální společnost“, chtěla by po něm nejrůznější prezentace a vysvětlování, což nechce podstupovat.

PS4 | Video | Komentář | E3

E3: Death Stranding bude emocionální hrou z dílen Hideo Kojimy

Samozřejmě, že jsem Sony vysvětlil, jak k tomu budu přistupovat, ale oni hned řekli, že si můžu dělat, co chci. Nabídli mi jejich důvěru. A proto jsem se mohl zaměřit na tvorbu. Je v tom velký rozdíl.

O titulu Death Stranding se toho momentálně neví moc. Hra pravděpodobně vyjde exkluzivně na PS4. 

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

10 nejzajímavějších grafických proměn světa Minecraftu

10 nejzajímavějších grafických proměn …

Minecraft může vypadat trochu jinak, než ho znáte. Hra se totiž dočkala několika modů a rozšíření. Podívejme se na 10 nejzajímavějších balíčků s texturami a kosmetickými úpravami.

25.  3.  2017 | | 10 N/A
Nejede internet? Nudit se nemusíte, Chrome má v sobě skrytou hru

Nejede internet? Nudit se nemusíte, Ch…

včera | | 13 N/A
FlatOut 4: Total Insanity – návrat legendy? (recenze)

FlatOut 4: Total Insanity – návrat leg…

Závodní série FlatOut se dvanáct let své existence jistě stala kultovní záležitostí, a to i navzdory hodně nepovedenému třetímu dílu. Přest,o nebo právě proto jsme na plnohodnotného následovníka museli čekat dlouhých šest let. Vyplatila se taková dlouhá odmlka?

17.  3.  2017 | | 10 N/A
Hry jsou uměním: když grafika zraje (galerie)

Hry jsou uměním: když grafika zraje (g…

Občas vyjde populární hra a časem se člověk nemůže uvěřit, co vše je z ní možné graficky vytáhnout. Pojďme si podat zub času.

14.  3.  2017 | | 5 N/A
10 důvodů, proč se ponořit do hry Total War

10 důvodů, proč se ponořit do hry Tota…

Strategie nepatří dnes k nejpopulárnějším žánrům, nicméně nikde jinde neokusíte tak sladký pocit moci se všemi výhodami a nevýhodami. V Total War se dostanete do role vůdce zodpovědného za celý národ a závisí jen na vás, zda vaše země bude prosperovat.

15.  3.  2017 | | 8 N/A
Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru do cizích světů (galerie)

Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru …

Mass Effect: Andromeda vychází až 23. března, ale díky EA Access jsme si od 16. března mohli k plné hře přičichnout. Podívejte se na naše pohlednice z cest.

19.  3.  2017 | | 5 N/A
Simulátor skládání počítače - naučte se stavět stolní počítač

Simulátor skládání počítače - naučte s…

V době, kdy simulátor zemědělské techniky patří k nejúspěšnějším hrám, bylo jen otázkou doby, kdy někdo udělá simulátor, který skutečně využijete - simulátor skládání počítače.

16.  3.  2017 | | 4 N/A
10 tipů, jak být ostříleným borcem v Mass Effect: Andromeda

10 tipů, jak být ostříleným borcem v M…

Nový Mass Effect je plný nástrah a novinek. Pomůžeme vám se s nimi vypořádat.

22.  3.  2017 | | 6 N/A