PC

Kompletní průvodce Clive Barker´s Undying – 2/3

Tipy a triky, přehled kouzel, zbraní a velmi podrobný průvodce všemi lokacemi na více jak 15 stran formátu A4.
Walk-through
Epizoda 1 – The Lizbeth quest
MANOR
Jděte směrem k baráku, jestli chcete, tak pokecejte se zahradníkem nalevo od vchodu a u lampy na stejné straně použijte kámen, který umožňuje vidět do minulosti. První pohled do ní je zajímavý :-).

Vejděte do domu (LOADING), kde vás uvítá služka. Animace bohužel nejde zkrátit, takže chvilku vyčkejte a po jejím ukončení jděte chodbou. Nebojte se ducha, nic vám neudělá, vejděte do dveří za rohem (LOADING), za nimiž je Jeremiášův pokoj. Další animace, lze jí típnout.

Jděte chodbou zpátky do haly a následujte ducha (sejděte dolů a vejděte do otevřených dveří). LOADING.

Vlezte do místnosti vpravo, duch bude machrovat, ale nic vám neudělá, takže seberte náboje, vraťte se do chodby a jděte dál.

Až uslyšíte ženský křik, tak zbystřete své smysly, protože na vás bude podniknut první útok. Až vejdete do velkého skleníku, tak na vás zezadu zaútočí zmetek a pak ještě pár dalších (abych je nazval taky nějak jinak než zmetci, budu jím říkat „drápek“ :-). Nepanikařte a nestřílejte jak o závod, radši si dobře zaměřte a zabte je na jednu ránu do palice.

O něco dál vyjděte po velkém točitém schodišti. V místnosti úplně napravo najdete jednak deník a jednak tajné místo: za knihovnou naproti dveřím je Amplifier.

Vraťte se na chodbu, vyjděte po schodech a jděte znovu do Jeremiášova pokoje (LOADING).

Po animaci se octnete v pokoji pro hosty, kde na zemi leží kouzlo Ectoplasma. Seberte ho, vyjděte na chodbu (LOADING), pokecejte se sluhou, následujte ho k další animaci, v místnosti s krbem seberte ze stolku deník, v koupelně u ložnice vezměte lékárničku a vyjděte z místnosti. Dejte se doleva chodbou s červeným kobercem a až uslyšíte křik, .tak se neplašte, to jenom zrůdy vykuchaly služku :-). Klidně se tam vraťte a postřílejte je, ale klidně se na to také vykašlete, stejně jí už nepomůžete. Na konci chodby je LOADING.

Jste opět v úvodní hale. V pokojích nalevo jsou dva dopisy, náboje a lékárnička... jo a také asi 5 drápků.

Sejděte dolů, jděte za schodiště, seberte Servant key a opusťte prostor jedinými dveřmi, které jdou otevřít.

Za nimi se dejte doleva, na konci chodby vejděte do kuchyně (LOADING), najděte otylou služebnou, která vám dá East Wing key a jděte zpátky. Po krátkém extempóre s Lizbeth (nesnažte se jí zabít, je to zbytečné) a jejími zrůdičkami jděte do LOADINGu.

Před vámi se otevřou dveře do knihovny, ovšem je tam pouze duch hledající knížku. Projděte celou chodbou až na konec galerie (nezapomeňte se „podívat“ na obraz Covenantovic rodinky :-), kde jsou dveře (kdybyste sem šli bez klíče, tak na vás naběhne pár oblud). LOADING.

Sejděte ze schůdků, za dveřmi na protější straně je pokoj Bethany a v něm dopis. Pokračujte jedinou možnou cestou až do LOADINGu.

Před vámi je dětský pokoj a v něm deník a náboje (za kusem nábytku nalevo od dveří).

Z pokojíčku jděte nejprve doleva (LOADING), střelte do kříže na konci kostela a seberte spadnutý Amplifier, potom vyjděte po schůdkách na opačné straně haly, vyskočte na zábradlí a seberte Priest key, kterým v místnůstce otevřete skříň a najdete Ether trap, což jsou víceméně nepotřebné předměty (alespoň já jsem je nijak neupotřebil). Až je seberete, tak na vás naběhnou duchové mnichů (s kouzelným pohledem je uvidíte, jinak jsou vidět pouze siluety). Doporučuji strategii „ukradni a zdrhej“ (zpátky do LOADINGu).

Jděte zpátky chodbou, kolem dveří do dětského pokojíčku a stále dál jedinou možnou cestou. Na konci chodby s vlajícími záclonami jsou dveře a za nimi na stolku Amplifier – seberte ho a uhněte padajícímu lustru, načež se vraťte do chodby se záclonami, otevřete první dveře, dojděte ke schodišti a hurá nahoru do LOADINGu.

Dojděte do ložnice, seberte deník na posteli a následujte ulétající dveře. LOADING.

ONEIROS
Jaká to náhlá změna což? Ale nebojte se, je to jen na chvilku.

Nepřátele klidně ignorujte, je to mnohem jednodušší než je všechny zabíjet. Dodejte jim trochu pocitu důležitosti a maličko uhýbejte, ale nemusíte to přehánět, tohle není Quake 3 Arena :-)).

Sejděte po schodech, projděte zříceninou, odsuňte poklop z hrobu uprostřed prostranství a hupsněte dovnitř. Přeskákejte přes propast, napravo je východ z místnosti, trochu hůře viditelný, dojděte na další prostranství, kde se vám zjeví sám Otto Keisinger a „ukáže vám pravou magii“, na kterou vy však nejste zvědaví a prostě odejdete. Na druhém konci trávníku je za zdí ostrůvek, ke kterému zdánlivě nevede žádná cesta, ovšem zdání klame... Jděte ke kameni vyčnívajícímu do prostoru a uvidíte, jak se před vámi z ničeho nic vytváří cesta, po které dojděte ke zmíněnému ostrůvku, seberte předmět levitující ve vzduchu (Tibetský Válečný Kanón) a skočte do díry pod ním. LOADING.

MANOR
Jste zpět v Keisingerově bytě. Mrtvá služka před vámi vlastní Garden key. Zrůdy opět klidně ignorujte. Jděte do obývacího pokoje, tam se před vámi zavřou dveře a nepůjdou otevřít, takže se vraťte do ložnice, kde zčistajasna vyhasl oheň v krbu. Prolezte do větší místnosti a odejděte dveřmi nalevo (pokud stojíte zády ke krbu). Utíkejte chodbou, na jejím konci zaběhněte do místnosti napravo pro lékárničku a potom v klidu opusťte tento level. LOADING.

Zdrhejte jedinou možnou cestou (stejnou kterou jste sem přišli), u dětského pokoje projděte LOADINGem, zdrhejte dál, ve velké chodbě s brněními běžte doprava a po schodech nahoru. LOADING.

Nalevo je lékárnička a pár Ether pastí, vpravo jediná možná cesta do dalšího LOADINGu.

Uhánějte co to dá, proběhněte kolem ducha (nevím jestli jde sebrat jím střežený Amplifier, mě se to nepovedlo), v chodbě shlédněte rádoby napínavou animaci, chvíli si hrajte na honěnou se zrůdami a až se otevřou dveře, tak pokračujte v úniku.

Proskočte zrcadlem, otevřete dveře a v kruhové místnosti zapalte všechny louče na stěnách (zajímavý zapalovač, že? Na to by se dobře lovily svlečny :-)). Objeví se kouzlo Dispel magic (neamplifikujte ho, je to zhola zbytečné), které použijte na magickou clonu v chodbě se zrcadlem, čímž ji zrušíte a cesta bude volná. Dojděte do místnosti s malým výtahem, vskočte do něj a hurá dolů. LOADING.

Jste opět v kuchyni. Dojděte ke dveřím, kde jste předtím mluvili s otylou členkou místního personálu. Za vyvrácenými dveřmi je sklep a místnost s náboji, lékárničkami a hodně zrůdami. Nikdo vás nenutí tam chodit.

S pomocí Garden key vyjděte ven z budovy. LOADING.

Na zahradě jděte doprava, pokecejte se sluhou a vyjděte ven bránou kterou vám otevře. LOADING.

MAUSOLEUM
Dejte se doleva podél plotu, obejděte ho, pokračujte kolem budovy (bacha, zaútočí na vás několik drápků), obejděte jí a vkročte dovnitř. LOADING.

Napravo jsou ve výklenku náboje, vyskočte si pro ně a potom zajděte za červené závěsy vlající ve větru, skočte do otevřeného hrobu pro kouzlo Invoke, pohněte pákou v pravém rohu a až se vypořádáte se zmetky, tak projděte otevřenou bránou, seberte Amplifier a otevřeným hrobem ve zdi pokračujte dál. LOADING.

Proběhněte tunelem, ani se neobtěžujte s likvidací kostlivců a na konci prolezte otevřeným hrobem (LOADING), skočte zpátky do mauzolea, vlevo posbírejte lékárničky a v pravém rohu odstřelte rozbitou náhrobní desku, za níž je další tunel. Proběhněte, na konci vylezte po žebříku (LOADING) a jste venku.

OLD CEMETERY
Vyskočte z hrobu a než půjdete k přistavené loďce, tak obejděte hřbitov a najdete lékárničku a náboje. Kostlivce klidně ignorujte.

MONASTERY (ostrov)
Jděte jedinou možnou cestou. Až budete blízko věže a uvidíte hlouček nepřátel, tak se schovejte a počkejte až se navzájem pobijí. Ti co přežijí tuto bitku stejně neuvidí světlo dalšího dne :-).

Obejděte věž zprava, za ní se dejte doleva, shlédněte „akční“ animaci, postřílejte Trsanti a seberte jim Tower key, načež se vraťte k věži a uvnitř vezměte Sun Medallion and Chest key. Pokud se vydáte směrem odkud na vás vyběhne skupinka drápků, tak najdete pistoli a pár stříbrných stříkač... pardon... nábojů :-)), ty však nebudou zadarmo...

Vraťte se tam, kde jste našli Tower key, jděte ke stodole a až vám neobvyklý dveřník otevře, tak vstupte dovnitř, vylezte po žebříku a na druhé straně ochozu skrz díru ve střeše skočte do kamenné ruiny.

Vyběhne na vás Trsant s brokovnicí. Až uvidíte, že se chystá střílet, tak se schovejte za roh, po dvou výstřelech vykoukněte a sejměte ho.

V jedné místnosti jsou zápalné lahve Molotov, bohužel nejsou moc užitečné.

Najděte schodiště, vyjděte nahoru a projděte se po „druhém patře“. V levé části baráku skočte do místnosti s truhlou, otevřete jí a najdete Trapdoor key. Vraťte se ke schodišti, jděte dolů do sklepa, zvedněte poklop v podlaze a hupsněte do díry. LOADING.

Proběhněte kanálem jak namydlený blesk (nevím jak vy, ale já jsem v tomto místě měl pokaždé silně stažený řitní otvor :-), LOADING a vyskočte ven.

MONASTERY (současnost)
Dojděte ke schodům, kde najdete dopis popisující tajné podzemní chodby pod chrámem. Všimněte si děravé podlahy, zapamatujte si toto místo a jděte dál.

Na konci travnatého prostranství jsou náboje, je však diskutabilní, zda se vyplatí pro ně chodit, protože jakmile je seberete, tak na vás zaútočí skupina drápků (toto neplatí pro obtížnost Nightmare, kde drápci vyběhnou tak jako tak).

Dojděte na kamenné prostranství a než se dáte levým směrem do dalšího levelu, tak doporučuji skočit oknem do věže na opačné straně, kde je několik užitečných věcí: dole dva drápci a lékárnička, úplně nahoře Mana Well (zvýší kapacitu many o 10 bodů) a když přeskočíte přes rozpadlý most a dojdete k mrtvole, tak najdete deník.

Již zmíněnou cestou jděte do dalšího levelu. LOADING.

V rohu před vámi je napravo „místnost“ s Amplifierem.

Ze startovní pozice jděte doleva, podél zdi a po schodech dolů, pak po dalším schodišti nahoru, na křižovatce rovně a zase nahoru, prohledejte pokoje a v tom posledním najdete dynamit (nechte si aspoň jeden do zásoby!). Seberte ho, vraťte se na chodbu, opatrně skočte do krbu, kde je Amplifier, vyjděte ven z budovy a přes LOADING se vraťte do předchozího levelu, dojděte k místu, které jste si měli zapamatovat (kde jste našli dopis o tajném podzemí pod chrámem), hoďte na děravou podlahu jeden dynamit a po explozi skočte dolů. LOADING.

CATACOMBS
Pod schodištěm vpravo je lékárnička.

Na křižovatce jděte rovně, otevřete dveře napravo a v truhle najdete lékárničku, je tu však kostlivec.

Jděte kudy chcete, stejně dojdete do chodby se dvěma drápky, dost vytvrdlými, a dveřmi vedoucími dál (nepřipadá vám to jako Diablo z vlastního pohledu? :-).

V následující části je velké množství drápků - pokud máte v úmyslu je pozabíjet, tak je nejdřív vylákejte, pak si stoupněte na schody a postřílejte je v úzké chodbičce.

Pokud se rozhodnete zbaběle (nebo prakticky) prchnout, tak seběhněte po schodech a držte se levé stěny dokud nedojdete ke dveřím, za nimiž je LOADING. Ještě než k nim dojdete, narazíte na jednu místnost kam se dá vejít, tak pozor aby vás tam neskřípli.

Po schodech nahoru, doprava po schodech dolů, LOADING, vyskákejte po balvanech a dejte se chodbou. Bude na vás čekat několik drápků, z toho jeden značně odolný. Když budete rychlí, tak byste to mohli zvládnout bez boje, ale proč pořád utíkat...

Dojděte k regálu, seberte deník, otevřete truhlu a vezměte Time Incantation and Silver key, načež se vraťte přes LOADING do předchozího levelu a jděte dál.

Po chvilce chůze dorazíte k hromadě kostí, které nejsou úplně v klidu... Běžte doleva a v chodbě za dveřmi napravo najdete lékárničku a dynamit, potom utíkejte chodbou dál, až ke dveřím s nakresleným zámkem. LOADING.

Nyní vás budou otravovat netopýři, které je nejlepší sejmout kouzlem Ectoplasma. Také na vás již tradičně vyběhne několik drápků. Ukončete jejich trápení...

Jedinou možnou cestou dojděte na konec chodby, projděte dveřmi a uvidíte, jak končí život neopatrného Trsanti. Neudělejte stejnou chybu, dejte si kouzlo vidění a na zemi uvidíte několik dlaždic odlišné barvy, na které nesmíte stoupnout, jinak se z vás stane lidský syrový španělský ptáček s trochu většími párátky v těle :-). Za touto pastí jsou dveře a LOADING.

Labyrint se spoustou kostlivců a dvěma lékárničkami. Nejrychlejší cesta ven je tato: dejte se doprava, na konci chodby doleva (ne úplně na konci, ale na poslední křižovatce) a pak zase doleva (za pavučinu). LOADING.

Vyskákejte o patro výš, obejděte druhou díru a vyjděte po schodech, kde na vás číhá několik zmetků.

Dojděte na ochoz, kde vám hlásek napovídá, abyste se kouzelně podívali. Udělejte to a uvidíte, kde je tlačítko pro otevření trezoru, v němž je Mercury Flask and Monastery key. Seberte tyto předměty, vraťte se dolů (buď po schodech, nebo skočte dolů a jděte směrem k východu, kde se propadnete) a hupsněte do díry před schodištěm. LOADING.

Za rohem napravo jsou dveře a za nimi v truhle náboje do brokovnice.

Shlédněte animaci věru nehezké blondýny, dojděte k zamčeným dveřím, použijte Monastery key a proběhněte úzkou temnou chodbou co nejrychleji (nebo ty hordy zmetků vylákejte do širší chodby a tam se s nimi utkejte).

Skočte do místnosti a buď hned utečte po schodech, nebo nejdřív pozabíjejte „drápek gang“ a vezměte si pod schodištěm lékárničku a na opačném konci chodby molotovky a stříbrné náboje. Na konci schodiště je LOADING.

Otočte kolem, v místnosti s vyraženými dveřmi udělejte totéž a vyběhněte po schodech na čerstvý vzduch. LOADING.

Dojděte k jezírku, vložte do třech podstavců nalezené předměty (Mercury Flask, Sun Medallion, Time Incantation) a hurá do vody. LOADING.

MONASTERY (minulost)
A jsme o pár století zpátky, v době kdy byl ještě gotický chrám obydlen řádem mnichů střežících starodávnou keltskou zbraň Scythe, kterou však již dlouho mít nebudou...

První rada zní: až uvidíte mnicha, nenechte se zmást tím, že po dlouhé době vidíte člověka a neutíkejte k němu s rozevřenou náručí, nýbrž s nabitou brokovnicí. Olovo je pro něj stejně dobré jako pro drápka.

Druhá rada zní: mniši mají špatnou mušku, takže pokud nebudete stát na místě a obdivovat místní architekturu, tak by se vám nemělo nic stát.

Dejte se doprava, držte se u zdi, bacha na ostřelovače, obejděte chrám a vejděte do vnitřní části zdí.

Tady už to znáte, i když v trochu jiné podobě. Jděte doprava, po několika schodištích nahoru a na dlážděném prostranství doleva a do dveří. LOADING.

Prohledejte celé prostranství, jsou zde lékárničky a náboje.

Je několik vchodů do budovy: jeden napravo-vepředu a tři nalevo od startovní pozice. Ten napravo-vepředu vede do lůžkové části, první dva nalevo na opačný konec lůžkové části a třetí do knihovny. Já použiji ten napravo-vepředu.

Vejděte dovnitř (LOADING), prohledejte pokoje, sejděte do podzemní místnosti pro Amplifier, pokračujte dál, všimněte si sklepa s tekoucí vodou, vyjděte po schodech nahoru do místnosti s jakýmsi podstavcem pro čtení knih, vyskočte na polici s knihou a shoďte jí, vraťte se o patro níž, v místnosti s vyhaslým krbem je nalevo páka, pohněte s ní a sejděte dolů do sklepa kde tekla voda. Už neteče a vy můžete dolů do tajné místnůstky s náboji a Mana Well.

V místnosti s vyhaslým krbem jsou dvoje dveře – ty vedle krbu vedou na nádvoří (LOADING) a ty druhé do knihovny, kam se vydejte. LOADING.

Schody před vámi vedou ven, obejděte je a jděte na druhý konec místnosti, do chodby kde je napravo Arcane Whorl, jakýsi předmět zlepšující vaše kouzelné schopnosti, a nalevo dveře (LOADING) do věže.

Přejděte přes most, vystoupejte až nahoru a zabte opata, který vám ponechá Abbot key, načež se vraťte na hlavní nádvoří.

Za předpokladu, že použijete východ z knihovny, jděte na protilehlý konec nádvoří, vejděte do budovy, použijte Abbot key, dojděte do opatova pokoje, kde bude čekat další opat (kolik jich tu vlastně je?...), seberte Gold key a vyskočte oknem na římsu (nejdřív však zastřelte dva mnichy na věži opodál).

Na římse jděte doleva, přes zeď, vyskákejte k hlavní budově-kostelu a lezte po římse doprava. Na druhé straně vyskákejte po střechách (musíte se vždy rozeběhnout a z vychytané vzdálenosti skočit, nesmí to být ani blízko ani daleko. To jsem vám ale poradil co? :-), po komínu, seberte Amplifier a rozbitým oknem pronikněte do věže. LOADING.

Sejděte do kostela, zabte opata (on je snad nesmrtelný, nebo má tolik dvojníků? :-), před oltářem se dejte doprava, vyjděte po schodech, pohněte pákou, vraťte se dolů, jděte za oltář a seberte Scythe. Následuje velmi pěkná animace a ukázka velmi zajímavého způsobu skákání některých lidí :-).

MONASTERY (znovu současnost)
A jsme zpět ve svém čase. Není to fascinující? Procházet se po ruinách starodávného chrámu, přemýšlet jak to tu asi vypadalo dřív, potom se na stejném místě procházet právě v tom „dřív“ a nakonec se zase vrátit do doby, kdy je to místo opuštěné a zbořené... no nic, nechal jsem se unést tajemnými myšlenkami, a ty do návodu nepatří.

Vraťte se tajným vchodem do podzemí (LOADING), sejděte po schodech a použijte Gold key. LOADING.

CATACOMBS (nižší patro)
Jděte doprava a v rozbořené chodbě si hned můžete vyzkoušet vaší novou zbraň.

V místnosti kde přebíhají krysy z jednoho rohu do druhého je vlevo cesta dál a vepředu, za hromadou balvanů, level v němž se nachází Amplifier, Mana Well, a také spousta drápků. Pokud kašlete na Amplifier a Mana Well, tak následující odstavec ani nečtěte.

Běžte za hromadu kamení a rychle doběhněte ke schodišti, nebo vám cestu zablokují další balvany. LOADING.

Dojděte k vodě, doplavte si pro lékárničku a pak vyjděte po schodech nahoru, dejte se nejlépe doprava, dojděte ke dveřím a vejděte do místnosti za nimi (nezdržujte se zabíjením drápků na chodbě, je jich tu nekonečno). Vyskočte na kruh uprostřed, stoupněte si zády ke straně ze které jste přišli a střílejte (zbraní nebo kouzlem) do těchto znaků na zdi (na pořadí nezáleží):

Levá stěna – nejnižší znak

Levá stěna – znak úplně nahoře v rohu

Pravá stěna – nejnižší znak

Pravá stěna – znak úplně nahoře v rohu

Přední stěna – druhá řada odspoda, znak vlevo

Přední stěna – druhá řada odshora, fialový znak

Dostaňte se nahoru, seberte předměty a hurá dolů. Vraťte se do spodního patra, jděte chodbou vedle schodiště, na konci pohněte pákou a jste zpátky v předchozím kole. LOADING.

Pokud jdete od Mana Wellu, tak jděte rovně a pokud nejdete od Mana Wellu, tak jděte doleva. Shlédněte animaci a skočte dolů. LOADING.

Vylezte z vody, jděte doleva do slepé chodby pro Amplifier a potom doprava, do místnosti s pákou, kterou samozřejmě použijte.

Vraťte se do místnosti s vodou, otevřete vrata, přejděte přes most a vkročte do další místnosti s vodou. Je zde horda kostlivců, ve vodě je Arcane Whorl a dopis. Jděte po schodech nalevo, pohněte pákou a pokud se nechcete vrátit pro zmíněný předmět do vypuštěné nádrže, tak vyskočte z okna do vody pod mostem, načež vyplavte a odejděte dveřmi. LOADING.

Následuje docela brutální část, kde se vám vaše Kosa bude velmi hodit.

Sejděte po schodech, až se otevřou mříže, tak projděte a v místnosti se čtyřmi mřížemi počkejte až se některé z nich otevřou při vběhnutí drápka a utečte. Dobře si to načasujte, aby vás mříž nerozpůlila. Dojděte ke dveřím. LOADING.

Lizbeth na vás nastraží pastičku... sotva uděláte pár kroků, propadnete se do jámy plné drápků a koster a pád vás dost zraní, takže se předem vyléčte. Jak z labyrintu, to se těžko vysvětluje, prostě až dopadnete, tak vyběhněte z centrální místnosti a dejte se jakoukoliv chodbou, pokud poběžíte doprava, tak se držte u levé zdi a naopak. Až uvidíte místnost plnou kostí, se schodištěm a mříží na stropě, tak do ní vběhněte, počkejte až se mříž otevře a utečte. LOADING.

A máme tu konečně bitku s prvním bossem, blonďatou Lizbeth.

Používejte kosu, vyhýbejte se kamenům a doběhněte si do dvou cel pro deník a Amplifier. Nezdržujte se cíleným zabíjením kostlivců, když se vám dostanou pod ostří, tak je skoste, ale jděte hlavně po ní.

Až chcípne, tak si dojděte k oltáři pro kouzlo Haste. Animace, LOADING, Animace, LOADING.

Jděte doleva, pro přeskočení velkých děr použijte Haste, vylezte po „rostlinném žebříku“, projděte jeskyní (LOADING) a vraťte se do Manoru.

Epizoda 2 – The Ambrose quest
MANOR
Popojděte ke dveřím od kuchyně, potkáte sluhu na útěku. Jděte tam odkud vyběhl, seberte náboje a lékárničky a potom běžte směrem kterým se vydal.

Setkáte se s několika Trsanti. Ukažte jim zač je toho kosa, vezměte mrtvému sluhovi Kitchen key a než se vydáte do kuchyně, porozhlédněte se po zahradě, kam se dostanete po schodišti na druhé straně dvorečku, na němž se právě nacházíte.

Na dně studně je Amplifier a ve skleníku, který vám služka otevře, se nachází Mana Well a dopis od Bethany.

Vstupte do kuchyně (LOADING), dejte si pozor na létající talíře, nože a vidličky, projděte kolem krbu, za dveřmi před vámi je chodba a v ní napravo místnost s Amplifierem a nalevo sál bez nábytku se dveřmi na konci. Jděte k těm dveřím, vyběhne z nich sluha, vypustí pár blábolů a nechá je otevřené, takže budete moct jít (LOADING) na zahradu, kde je pár Trsantů, Amplifier, náboje a lékárničky.

Vraťte se do kuchyně (LOADING) a v místnůstce s malým výtahem jděte dveřmi vedoucími dál. LOADING.

Ve druhém patře jděte po pravé straně, za dveřmi projděte dlouhou chodbou až do LOADINGu, pokecejte se sluhou, běžte za ním přes LOADING a až domluví, tak dveřmi vedle něj dojděte do pokoje Ambrose, seberte deníky, zabte Trsanti, vraťte se do sálu kde jste mluvili se sluhou a jděte jedinou možnou cestou dál. LOADING.

Dveře před vámi vedou do Keisingerova bytu, kde je pár nábojů a lékárnička.

Seběhněte po schodech dolů, zaútočí na vás létající hlava medúzy, vyjděte na chodbu s vlajícími záclonami a dejte se doleva. Jděte jedinou možnou cestou až do chodby, uprostřed které je vchod do dětského pokoje (nyní zamčený) a naproti němu LOADINGující dveře vedoucí dál.

Než do nich vstoupíte, tak můžete jít do kostela na konci chodby (LOADING), kde je pár užitečných věcí, dost neužitečných Trsantů a v podstavci ze kterého kázal kazatel je dopis, zřejmě onoho kazatele.

Předchozím LOADINGem (u dětského pokoje) se dostanete do chodby, kde je nový nepřítel, Trsantská děvka co se kryje štítem, který však bez problémů odstraníte kouzlem Dispel magic.

Prohlédněte si to tu, v místnosti s kulečníkem se podívejte do minulosti a potom jděte jedinou možnou cestou (kterou již znáte) zpět do vstupní haly a ven z baráku (půjdete přes dva LOADINGy).

Na hlavním nádvoří se dejte doleva, projděte dřevěnými dveřmi, pokecejte se zahradníkem a pokračujte přes LOADING dál. Dojděte do doku a hupsněte na lodičku.

STANDING STONES
Dojděte k oltáři uprostřed menhírů, seberte kouzlo Shield, jestli chcete, tak zabte létající zrůdu, hupsněte zpátky do lodičky a hurá do Manoru.

MANOR
Vraťte se na hlavní nádvoří, jděte k vstupní bráně a až vám jí zahradník otevře, tak hurá do LOADINGu.

Kdybyste měli problémy s otevřením dřevěných dveří tam, kde jste předtím potkali zahradníka, tak vám napovím, že se otevírají panty a klika zůstává u zdi :-). Musíte na dveře jenom „ťuknout“ z kraje aby se otevřely.

LIGHTHOUSE
Vyjděte na vrch majáku, shlédněte animaci, dostanete Sea Chest key, jděte do baráku dole, na půdě otevřete truhlu, vezměte z ní Lighthouse Gate key a jděte po cestě za hrobem k vratům. LOADING.

Obejděte zeď, skočte do díry uprostřed, sešplhejte dolů a dojděte k vodě. LOADING.

PIRATE’S COVE
Přeskákejte přes prkna napravo, jděte po molu (přibližně uprostřed jsou nalevo pod vodou náboje a lékárničky) až do menší jeskyně s lékárničkou na konci a zde si dejte velký pozor! Nejdřív bleskurychle vyšplhejte po síti nahoru, zabte hajzla co po vás hází dynamit a teprve potom se vraťte dolů pro lékárničku a pokračujte v cestě.

Vyjděte po točitých schodech, zabte Trsantku, v místnosti napravo si vezměte Mana Well a pokračujte dál.

Ve sloupové jeskyni se držte u pravé stěny, seberte lékárničku a projděte LOADINGem do ohromné jeskyně.

Nalevo je úzká chodbička a za ní místnost s Amplifierem, náboji a lékárničkami. V cestě vám však stojí nabitý kanón. Nevím přesně jak zabránit tomu aby vystřelil, ale když budete skrčení a při zdi, nebo jeho střelu přeskočíte, tak by vás neměl moc zranit.

Na opačném konci velké jeskyně je výtah, který vás vyveze nahoru k Trsantovi co po vás hází dynamit. Zabte ho, skočte do vody a proplavte podzemní jeskyní (dejte si Haste abyste byli rychlejší).

Přejděte přes most, v bunkru na konci sejděte o patro níž a jděte dveřmi dál. LOADING. Projděte chodbou a až budete u otvorů ve zdi, tak pozor na molotovky. Pozabíjejte zmetky, rozstřelte hromadu beden v rohu (z bezpečné dálky, ten nápis TNT tam není pro legraci...) a vzniklou dírou ve zdi si dojděte pro Amplifier v truhle.

Na druhé straně vylezte po žebříku, odstřelte další bednu a v prostoru za ní najdete nějaké náboje, deník a lékárničku. Odsud můžete skočit do vody, nebo se vrátit, otevřít mříž a jít tamtudy, ale obě cesty vás dovedou k dřevěným schodům, po nichž se dostanete dál. Je tu pár místností, které otevřete pákou a najdete v nich užitečné věci, jako Mana Well, náboje atd. Nevyhnutelně dojdete k LOADINGu.

Hromada beden s TNT! Stoupněte si bezpečně daleko od té u východu, ale ne zase příliš daleko, střelte do ní a okamžitě utečte, nebo z vás bude lívanec!

Po animaci prohledejte pirátovu pokladnici a jako poslední seberte kouzlo Skull Storm, které hned použijte (nebo dynamit) k probourání zazděných dveří před vámi a utečte.

MANOR
Jděte do domu (LOADING), ve vstupní hale doleva, vyslechněte služebnou a jděte do otevřených dveří (LOADING), za nimi rovně, v hale s velkým schodištěm se vypořádejte s medúzami (vezměte si štít a rozsekejte je kosou), vejděte do dveří které se otevřou a po animaci vás čeká bitka s Ambrosem.

Účinek interakce vašeho kamenu a jeho sekery je věru nehezká, ale není to zas takový problém. Chvilku se s ním nahánějte, uhýbejte jeho výpadům jak jen se dá (buďte pod ochozem, tam nebude moct skákat) a až odkudsi vyběhne jakási bestie a začne ho hryzat do ruky, tak vystřelte kámen z jeho zbraně, rychle ho seberte a zabte Ambrose (nejefektivnější je amputace hlavy :-).

Pokračování příště…

Váš názor Další článek: Obrázky z Diablo II: Lord of Destruction

Témata článku: , , , , , , , , , ,