PC

Kompletní průvodce Soldier of Fortune - 3. díl

Třetí, závěrečná část průvodce k této vynikající 3D akci se skvělou atmosférou. Pokud jste během hraní tuto hru odložili kvůli nějakému záseku, tak ji zase rychle najděte – s naším návodem se dostanete až na samý konec.
Jirka "Storm" Nehyba

MISSION: DRAGONFIRE
Kordofan, Sudan

Level 1, map SUD1

Vyjděte ven z budovy, vlevo zabte plamenotmetníka a seberte mu zbraň (ujišťuji vás že je opravdu účinná), potom jděte opačným směrem, hned jak to půjde tak vlezte do dalšího baráku, vyjděte do druhého patra, přejděte přes most a za dveřmi buď sejděte dolů pro munici, běžte rovnou do místnosti s mechanickou rukou, kterou dvakrát aktivujte tlačítkem na panelu a pak skočte do díry dole v podlaze.

Nyní se můžete šedivou chodbou vrátit, nebo jít druhou cestou dál, skrz klece pro dobytek až na další prostranství, kde stačí vylézt po žebříku v pravém rohu (vedle verandy) a dojít k oknu.

Level 2, map SUD2

Na první křižovatce jděte rovně, vyskákejte po bednách, prolezte trubkou a jděte chodbou vpravo. Dojděte na konec, rozbijte okno, vyskočte na střechu, rozbijte druhé okno a v místnosti za nim zmačkněte čudlík, načež skočte dolů ze střechy a koridorem napravo jděte doprava.

Na konci přeskočte zídku, vlezte do budovy a pohněte pákou vlevo, než se vrátíte ven, tak zajděte nahoru do muničního skladu.

Venku je otevřen další vchod, kde přeskočte hnědé vrátka a vstupte do JATEK. Bacha ať vás nedostane pan Volt ani pan Ampér, hupsněte za zídku, jděte doprava a na konci chodby pohněte pákou, pak se vraťte na křižovatku a jděte zbývající cestou, za dveřmi skočte dolů a pokračujte dál. Cestou otočte kolem, prolezte tunelem, nahoře jděte do mrazáku a protáhněte se rourou nalevo, na jejímž konci skočte do díry, projděte kanálem (určitě velmi vonným) a hupsněte do poslední díry.

Level 3, map SUD3

U jezdícího pásu je tunel – protáhněte se jím, cestou pokecejte s Hawkem, pak vyskočte do větrací šachty a na jejím konci pokračujte vpřed.

O notný kus cesty dál dorazíte k panelu, na němž je tlačítko aktivující buchary poblíž – použijte ho a prolezte pod nimi. Na konci jezdícího pásu vám Hawk opět zničí cestu, takže rozstřelte sudy napravo, slezte po schodech a až k vám pošle barely, tak na ně z okna skočte a z nich pak hupsněte na druhou stranu.

Po animaci jděte dál, svezte se vagónem, skočte dolů, prolezte tunelem a pokračujte po dalších kolejích, ale bacha, protože až budete nad propastí tak proti vám pošlou vagón, takže skočte na výčnělek a až bude relativně bezpečno, tak dojděte k výtahu a svezte se nahoru.

Jděte doprava, pak doleva a dostaňte se až k žebříku, po kterém slezte dolů, pohněte dvěma pákami, vylezte zas nahoru, proskočte oknem, na druhé straně bacha na výbuchy, hupsněte dolů, v další místnosti zmačkněte čudlík a jděte zpátky k výtahu.

Smůla, zablokované dveře, musíte tedy po trubce vlézt do větračky nalevo a na jejím konci vylézt porouchaným výtahem. V chodbě jděte cestou kterou jste předtím ignorovali, na konci si dejte bacha na blbečka s novou zbraní „slug-throwerem“ a vlezte do dveří za ním.

MISSION: „THE ARMOURY“
New York, map ARM3

Oznamte Samovi špatnou zprávu a udělejte to co obvykle.

MISSION: JESSICA SIX
Tokyo, Japan

Level 1, map JPN1

Dojděte na konec ulice, vlezte do kuchyně a použijte žebřík vpravo. Nahoře je větrací šachta, ale moc daleko se stejně nedostanete – je to past. Až spadnete dolů, tak utíkejte do vchodu před vámi a buď skočte za kasu napravo, odkud se můžete docela dobře bránit, nebo rovnou zdrhněte ven z budovy a pokračujte dál.

Dojděte na konec další ulice a u náklaďáku projděte dveřmi, dejte se doleva, v místnosti u vybouraného auta zmačkněte čudlík a jděte do garáže, která je nyní otevřená.

Sejděte po schodech až dolů, vkročte do temné chodby, za prvními dveřmi vpravo naberte nějakou munici a energii a dojděte ke dveřím na konci chodby, za nimiž je generátor, který spustíte tlačítkem na druhé straně. Budiž světlo.

Vraťte se do chodby, v místnosti ze které na vás vyběhne Yakůzák vlezte do větračky, rozstřelte mříž na konci, vylezte po žebříku a prolezte další větračkou, která vede zpět do garáže. Vyjděte po schodech o patro výš a použijte výtah v rohu.

Level 2, map JPN2

Běžte doleva a na „dámském“ zachraňte rukojmího, který vám dá kód. Potom projděte dveřmi naproti výtahu, držte se po pravé straně a v tmavé místnosti jděte do dveří v protilehlém rohu (bacha na zmetka s mikrovlnkou – novou obzvlášť brutální zbraní).

Za oknem kanceláře sjede výtah – skočte na něj, otočte se čelem k budově a lezte po římse doleva. O kus dál narazíte na další okno, za kterým zabte pár Yakůzáků a pokecejte s rukojmímí, načež se dveřmi vraťte do tmavé místnosti a projděte doory na druhé straně.

Najděte kovové dveře, použijte panýlek vedle nich, za nimi se držte vlevo, projděte dalšími dveřmi, vylezte na ochoz a pokračujte jedinou možnou cestou dál, až do místnosti za množstvím oken, kde stačí popojít a animace už to vyřeší za vás.

Vyjděte zpět na chodbu a hurá do místnosti vlevo, rozstřelte mříž, prolezte větračkou a dostaňte se zpátky do žluté chodby, kde stačí jít pořád doleva a použít výtah.

Level 3, map JPN3

Až vybouchne výtah, tak vylezte po žebříku za vybouchlou stěnou, nahoře skočte do místnosti, projděte dveřmi před vámi-vlevo a vběhněte do baráčku na střeše, kde kromě jiných věcí najdete raketomet a nekonečno raket (po chvíli se respawnují). Seberte zmíněnou zbraň, otevřete dveře (ale nevylejzejte, to je zbytečné) a zničte vrtulník (secondary fire, 4 rakety najednou).

MISSION: WHITE RABBIT
Basra, Iraq

Level 1, map IRQ1BZa mostem zahněte vpravo a vyjděte nahoru, přejděte přes něj a na druhé straně odpalte sud, čímž si uvolníte cestu.

Dojděte do muničního skladu, na jeho konci rozstřelte závoru na vrátkách, jděte doprava, vlezte do kontejneru a vyskákejte po bednách na střechu, z té pak na střechu skladu a zde rozbijte okno vlevo, za nímž se přes bedny dostaňte na druhou stranu (neskákejte přes díry, náš Mullins to přejde). Skočte dolů a jděte průchodem dál.

O hodně rozstřelených hlav dál se ocitnete na terase ve druhém patře budovy, kde budete muset přeskočit zábradlí, jít po stříšce doprava a hupsnout na další terasu. Po chvíli dorazíte ke schodišti, sejděte tedy dolů, na prostranství, v rohu vepředu-vpravo, zničte pár beden a vyskákejte po paletách a bednách na stříšku a z ní na další terasu, odkud je to jen kousek na uzavřenou střechu, kde je nutno slézt malou dírou dolů a dojít na větší prostranství. Zde už stačí jen vykosit pár zmetků a vlézt do chodby naproti té kterou jste přišli.

Level 2, map IRQ2B

Dojděte do budovy, vyskákejte po bednách v rohu, rozstřelte mříž a prolezte větračkou. Pod tankem jsou nějaké granáty a armor. Projděte dveřmi, vykoste zmetky na prostranství, vylezte na věž a zmačkněte tlačítko, které otevře vrátka dole. Slezte a pokračujte v krvavé cestě.

Za příštími dveřmi vás čeká překvapení – tank. Zničit ho je velmi jednoduché, stačí vykouknout zpoza dveří a rozstřílet ho, třeba kulometem (miřte vždy na věžičku). Pokud si to chcete zkomplikovat, tak v protilehlém rohu prostranství je raketomet.

Až bude čisto, tak pokračujte v cestě a v budově se zaparkovaným náklaďákem vylezte po žebříku k tlačítku, zmačkněte ho a až přijedou sudy, tak z bezpečné vzdálenosti střelte do toho spodního, který výbuchem uvolní cestu dál.

Nyní už je to jen pár kroků do Saddámova paláce, kde stačí jít pořád dál a střílet. Akorát v knihovně je napravo za jednou policí místnost se zásobami. Po animaci odejděte dveřmi nalevo (pokud k nim stojíte čelem) a co nevidět jste na konci.

Level 3, map IRQ3B

Otočte se o 180° a jděte doleva. Zapamatujte si místnost s výtahem, budete se sem vracet. Za plotem je první ze čtyř kol, kterými musíte otočit.

Otočte jím tedy a jděte do chodby, na konci zahněte doprava a USEněte panel, čímž zapnete výtahy, potom se vraťte do chodby kterou jste přišli a jděte doleva, ovšem držte se stále na pravé straně, cestou otočte druhým kolem, jděte dál a až budete venku, tak projděte plotem, ten druhý zatím ignorujte a jděte rovně. Za dvěma sily je čtyřhranný „počítač“, na jehož druhé straně je třetí kolo k otočení.

Až to uděláte, tak projděte plotem který jste před chvílí ignorovali a dejte se doprava. Jste opět na začátku kola, jděte k výtahu který předtím nefungoval, vyjeďte nahoru (USEněte panýlek na zadní stěně výtahu) a na křižovatce doprava. Za mostem se držte stále u pravé stěny, za ochozem pak pokračujte podél té levé a za chvíli dorazíte do prosklené místnosti, kde je poslední kolo k otočení.

MISSION: ENDGAME
Hanover, Germany

Level 1, map GER1

Až dorazíte k zamčené mříži, tak střelte do modrého tlačítka za ní a ona se otevře.

V hale s mříží co tvrdí že se musí otevřít jinde (OPENS ELSEWHERE) skočte do vody a rozstřelte mříž na konci kanálu a prolezte na druhou stranu.

V místnosti s točitými schody na jejichž konci jsou zamčené dveře je pod schodištěm roura – vlezte do ní, doplazte se k díře napravo a střelte do jejího bezprostředního okolí, pak vyskočte ven, vylezte po žebříku nahoru, zničte bedny nalevo a vlezte do další trubky, kde je napravo díra vedoucí dál.

Spadněte dolů, skrčte se a jděte doleva, k jediným dveřím na ochozu které jdou otevřít. Vyjděte ven z budovy, zahněte doprava, dojděte na nádvoří s velkou branou (číhají zde raketometníci) a vlezte do chodby nalevo od ní.

Na konci USEněte kolo a malým okénkem uvidíte jak se na druhé straně nádvoří otevírá mříž – počkejte až se otevře úplně a hned k ní utíkejte.

Za mříží dojděte do stáje, vylezte po žebříku nahoru, zmačkněte tlačítko a podle animace už poznáte kam máte jít.

Level 2, map GER2

UPOZORNĚNÍ: v tomto levelu nikdy neotvírejte dveře nad kterými bliká červená kontrolka nebo spustíte alarm.

První dveře otevřete pákou nalevo od nich a jděte dál.

Až dojdete do chodby s malými zelenými dlaždicemi na podlaze, tak se dejte doleva, projděte kuchyní a knihovnou a v další chodbě jděte opět doleva, držte se u levé zdi a opodál projděte dveřmi nalevo, dojděte do místnosti kde se odehraje animace a po skončení udělejte to, co udělal voják (USEněte zrcadlo). V kontrolní místnosti zmačkněte modré tlačítko, vraťte se na chodbu, jděte doleva, projděte dveřmi nad kterými bliká zelená kontrolka, za nimi doleva a v sále USEněte knihovnu u schodiště a dojděte k výtahu.

Level 3, map GER3

Na konci chodby vejděte do jediných dveří které jdou otevřít, vyjděte po schodech, na druhém konci ochozu vyskočte na bedny, pak na ty v rohu a z nich na žlutou traverzu, dojděte do protilehlého rohu místnosti, rozstřelte mříž a vlezte do větrací šachty. V místnosti na druhém konci zmačkněte tlačítko na panelu, vyjděte na chodbu a jděte nově otevřenými dveřmi dál.

Lasery stačí přeskočit nebo podlézt a ve dvou kancelářích na konci schodiště je potřeba zmačknout celkem dva modré čudlíky pro otevření dveří. Na druhém konci chodby je čudlík napravo.

Po přejití ochozu začne odpočet, což pro vás znamená, že si musíte trochu máknout. Projděte chodbami a v místnosti kde na vás střílejí z ochozu zničte modrý „počítač“ nalevo. O dvě chodby dál jděte za skleněnou stěnu a vzadu zničte druhý „počítač“. Poslední kousek čeká ve velkém sále, vedle dveří kterými po zrušení sekvence odejděte.

Cesta dál je jednoduchá (až na ty zmetky), žádné křižovatky a každé dveře mají svůj čudlík. V místnosti za ochozem je třeba vyjet výtahem napravo, přejít na druhou stranu, zmačknout a skočit dolů, kde už bude volná cesta.

Na střelnici se nezapomeňte skrčit, aby po vás terče nestříleli :-) a za ní už je výtah do dalšího kola.

Level 4, map GER4

DEKKER!!!

Dojděte ke dveřím, otevřete je tlačítkem a jděte na věc. Nejdřív na vás naběhne pár zmetků, nejlepší taktika je držet se poblíž dveří kterými jste přišli a smažit je mikrovlnkou už z dálky.

Až naběhne sám obrzmetek, tak se schovejte za bednu u nábojů (též poblíž dveří), vykoukněte zpoza ní a palte do něj. Ideální je těžký kulomet a „secondary attack“ (granáty s kyselinou či co to je) nebo mikrovlnka.

A to je vše přátelé... myslím že většina lidí se obešla bez tohoto návodu, ale určitě se najde někdo kdo dokáže zakysnout i v této hře, blahopřeji.

Váš názor Další článek: RivaTuner – užitečná utilita pro nVidia akcelerátory

Témata článku: , , , , , , , , , , ,