Konzolové hry roku 2002

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 63

Diskuze k článku

Tommy Angelo  |  14. 04. 2007 15:17

Ahoj,
jestli někdo zná nějaké kódy, prosím, napište mi je někdo na tento E-mail: Angelo.Tommy@seznam.cz.
Moc Vám děkuji
Tommy Angelo

 |   |  Odpovědět
rajdl2@seznam.cz  |  01. 10. 2006 21:44

Dnes sem dostal hru PROJEKT IGI,ale mam problem.Ve hre mi mys tak nak funguje,ale kdyz se chci podivat na konfiguraci ovladani tak nejde a vidim vlastne jenom kousek.Ani ve hre vlastne nevim kam strilim nevidim zadny krizek nebo neco.Chtelo by to asi nekde nastavit.Ale nejde to.Mohl by mi prosim Vas nekdo poradit?Predem dekuji.

 |   |  Odpovědět
musik  |  13. 12. 2006 19:20

x-box a ps2 jso nuly nemužeš srovnavat konzoly od pc omg

 |   |  Odpovědět
Kolacek1001  |  01. 10. 2006 21:25

Dnes sem dostal hru PROJEKT IGI,ale mam problem.Ve hre mi mys tak nak funguje,ale kdyz se chci podivat na konfiguraci ovladani tak nejde a vidim vlastne jenom kousek.Ani ve hre vlastne nevim kam strilim nevidim zadny krizek nebo neco.Chtelo by to asi nekde nastavit.Ale nejde to.Mohl by mi prosim Vas nekdo poradit? Predem dekuji.Můj e-mail je rajd2@seznam.cz

 |   |  Odpovědět
Keitaro  |  27. 03. 2003 23:17

...ked som zbadal ze "zklamani roku: Xenosaga" @_@

Az ked som si to precital tak sa mi ulavilo :D

 |   |  Odpovědět
Martin Rubeš  |  06. 02. 2003 13:55

 Vím že tedˇ píchnu do ůlu plného žihadel ale to je jedno.Měl jsem PS2 3 měsíce a pak jsem šel ke kámošovi na Xbox,chvástal se že se mu na tom nic netrhá.Měl pravdu například u MOH fronline je to znát a to velmi už od prvního okamžiku včetně daleko propracovanějším výbuchů v písku.

 Zase obráceně v NFS2 HP je ostřejší zobrazení ve zpětném zrcátku na ps2 a to včetně policejních majáků které jsou na xboxu mlhavé.Každá hra na každé kozoli vypadá jinak podle toho jak se na ni programátoři vyřádí nař.MGSvsSC.

Co je ale(pro mně)důležité je to aby se obraz netrhal,ne při průchodu mezi levely (halo),ale při hře když chci  rychle zamířit esesáka,který mne chce polechtat pancrfaustem(doufám že se to tak píše)na nose a ono se mi to zpomalí a když už ho mám na zaměřenýho tak to zrychlí a já na rozdíl od něho minu(MoH PS2)a já musím začít celé kolo v hardu znovu.Věřte že na xboxu se to nestane ani když jsme hráli ve dvou na rozdělené obrazovce Halo a běžlo proti nám 15 nespokojených šmejdů z vesmíru,příčemž po nás střílelď ,házeli granáty,nad náma lítaly rakety a sněžilo.

 Nechci soudit která konzole je lepší nebo horší,každá má svoje plusy a mínusy já jsem se rozhodl PS2 prodat akoupit xbox a u toho taky zůstanu.

Co týče podpory her tak se mně zdá směšný argument,že se na ps2 dají hrát hry z ps1.Kdo by je asi hrál?????Zkuste si zahrát GT3 a pak si pustit GT2,já to vydržel 10 vteřin!!!!Kromě abeho 1 a 2,ale toho si zahraju i já protože vyšel na PC a já xboxu můžu hrát PChry a to jak z dvd mechaniky tak přímo z hardisku.Jak????Rád vám to předvedu.

 To je zatím vše co jsem vám chtěl napsat o tomto tématu.

PS:Nikdy neodsuzujte něco co jste neviděli na vlastní oči a na vaše odpovědi už se těším,atˇ přímo tady nebo na mém mailu.

 

 |   |  Odpovědět
solidsnake  |  07. 02. 2003 20:47

Každá z konzolí má bezesporu svá pro i proti a o kvalitách Halo netřeba diskutovat. Nicméně obávám se že po delším čase stráveným s Xboxem zjistíte, že s tím frameratem je to naopak... Xbox má totiž až neuvěřitelné problémy s tím udržet optimální (50/60) framerate konstatní a v podstatě co vím i ze zkušeností několika majitelů Xb neexistuje na něm skoro žádná hra, která by při zmiňovaném fps necukala. Na rozdíl od PS2.

 |   |  Odpovědět
elanius  |  08. 02. 2003 10:14

O Xboxu jsem taky uvažoval,ale zatím na něm nejsou hry,které by mě ke koupi přesvědčili.Něco podobného už jsem zažil s Dreamcastem.Na svoji dobu to byla bomba jen jsi se musel smířit s tím,že dokola hraješ Soul Calibur,Shenmue a Metropolis Street Racera.Jinak MOH jsem dohrál na hard a nějakého výrazného zpomalení jsem si nevšiml.

 |   |  Odpovědět
Andy77  |  25. 02. 2003 14:02

Proč pořád narážím na diskuse o systémech? Vážně nechápu. Mám doma veškeré systémy počínaje starou 486, Celer 460 až po P4 2 Ghz, GF4, GameBoy Advance, PSX, PS2, GC, Dreamcast aXbox jsem měl.

Zatím největší bolístkou PC vidím v minimu japonských titulů. Nedá se svítit, ale ICO, FF X RE -RE4 nic z toho co je exklusivní si tu nezahraju. Na druhou stranu chci-li si užít skvělé grafiky, pak srovnávat Xbox verzi  Splinter Cell a PC verzi téhož je absurdita! A dnes je opravdu trend vydávat většinu her pro všechny systémy a Konami už se trendu chytá..viz. Silent Hill 2 DC pro PC, chystaný MGS2. A u euroamerických titulů skutečně PC verze vypadá nejlépe. Stačí se podívat na Thing pro PS2, Xbox a PC. Možná jsou výjimky, nestíhám, ale grafika současných konzolí na současné nadupané PC mašinky nestačí. Je mi líto, ale je to fakt. Na druhou stranu bez existence konzolí a jejich rozšířenosti, kvůli které vývojáři začnou drahé projekty s jistotou návratu peněz, by si ani PCčkáři neužili vylepšených konverzí. Zkrátka vyplatí se asi mít minimálně PS2, GC a PC... Xbox už není zapotřebí, sice o pár polygonů vylepší hru z PS2 viz. Spiderman, ale nic převratného, naprostý šok mi připravil MGS2, který je ÚPLNĚ STEJNÝ ani polygon navíc. Takže děkujme za existenci konzolí, díky kterým jsou drahé tituly vyvíjeny a pak konvertovány na graficky výkonnější PC. Mimoto si užívejme tun strategií atd. atd. zkrátka Pax Vobiscum přátelé....

 |   |  Odpovědět
Mata  |  26. 02. 2003 18:53

Cas, kdy slo o hry uz davno minul. Z osobni zkusenosti bych to videl tak, ze hry ktere me opravnu chytnoou na dlouho uz snad ani nevychazi. Vychazi sice spousta remaku starych dobrych her, ale to uz me nepride ono. Jako nejlepsi hru z meho pohledu bych hodnotil Master of Magic, u te jsem prosedel dlouhou dobu a jeste sensible world of soccer 96/97. Tyhle hry sice graficky nijak nevynikaji, ale napriklad swos jsem vydrzel hrat zhruba rok a to dost casto. Nyni, at uz se jedna o sebeslavnejsi hru, nevydrzim u ni vetsinou dele nez 3 dny. Vyjimku v minulem roce tvorila Mafia a Morrowind, coz jsou podle me take nejlepsi hry minuleho roku. Na konzolich jsou sice nektere dobre hry, ale jako jedinou vybornou hodnotim Gran Tourismo a to vsechny dily. Prijde me, ze driv do hry vyvojari davali vice srdce a min penez na reklamu. Podle me hra totiz neni hlavne o skvelych grafickych a zvukovych efektech, ale o hratelnosti.

 |   |  Odpovědět
goodoldalex  |  27. 02. 2003 21:52

Podľa mňa je inovatívnych hier čoraz menej preto, že už proste nie je čo vymyslieť (ako u filmov) a tí kvalitní vývojári čo ešte ostali sú tlačení svojimi vydavateľmi, takže nemôžu ani vyrobiť to čo by chceli. Viem že je to otrepané, ale fakt sa teším na Doom III, ten snáď prinesie niečo nové (Battlefield a pod. sú samozrejme tiež skvelé).

Mimochodom, nikto tu nespomenul letecké simulátory - moja naj hra je Comanche/Hokum spolu s Apache/Havoc - ktoré vyžadujú joystick (tieto vrtulníky mi idú paradoxne lepšie na klávesnici, ale je to výnimka) plus poriadny ovládací panel, na čo niekedy nestačí ani celá klávesnica spolu s Ctrl, Shift, Alt a pod. Prispôsobiť ovládanie konzole je snáď ešte menej možné ako u stratégií.

Na druhom mieste mám Half-Life a neviem či by som sa chcel trápiť s PS2 ovládačom, myš je myš. Možno Max Payne, Splinter Cell alebo Hitman 2 - neviem, nehral som. Poriadne RPG však na konzolách asi PC neporazí nikdy.

 |   |  Odpovědět
Keitaro  |  27. 03. 2003 23:58

>>> Poriadne RPG však na konzolách asi PC neporazí nikdy.

Zaujimave... asi si este nehral hry od Squaresoftu...

 |   |  Odpovědět
elanius  |  27. 02. 2003 01:22

Máš pravdu,že PS2 nemá graficky na nadupané PC o tom nemá cenu diskutovat.Jsem na tom podobně jako ty mám doma PC i PS2.Na PC už prakticky hraju jen strategie na všechno ostatní mám PS2.

 |   |  Odpovědět
Keitaro  |  28. 03. 2003 00:00

No... nechcem nic hovorit ale na P4 2.4 a F4 4600 Splinter Cell ide pri termovizii asi 10 fps... Takze asi tak s tym vykonom... Okrem toho na Xboxe/PS2 vyzera totozne az na rozlisenie co ja osobne pri pohlade na TV z 3 metrovej vzdialenosti nepovazujem za zhorsenie...

 |   |  Odpovědět
Andy77  |  28. 03. 2003 12:39

Mno, Splinter Cell alespoň vypadá nádherně (zvláštní, mě na P2 GF 4 běhá normálně, pravda, k termovizi jsem nedošel) oproti Xboxové verzi a ta zase skvostně proti PS2 verzi.

Děsivé je, když člověk vidí jak neuvěřitelně odfláklý je např. Silent Hill 2 Directors Cut nebo Metal Gear Solid 2 Substance na PC. Obojí nemá ani polygon navíc, jediný grafický efekt proti PS2, přitom si to uloží 7(!!) Gbyte při instalaci a škube to jako zběsilé (na zmíněné konfiguraci).  Fakt je, že na PC z mého pohledu nic zajímavého (tedy PC only) nevychází,....strategie výjimkou...

 |   |  Odpovědět
Keitaro  |  29. 03. 2003 00:06

Samo ze normalne hra neseka, iba pri nightvision a hlavne termovizii (zrejme dost narocny vypocet). BTW na PS2 som hru nevidel ale co som cital tak je grafika oproti xboxovej rovnaka az na rozlisenie resp. skor absenciu FSAA... A myslim ze na PC nevyzera hra o nic lepsie nez na Xboxe v pripade ze rozlisenie nepovazujem za zhorsenie.

 |   |  Odpovědět
Andy77  |  29. 03. 2003 20:42

No, já měl možnost hrát všechny tři verze Splinter Cellu a asi takhle:

1. PC verze je nejlepší dokonalými texturami, realističností. Bez debat, Sa´mozřejmě na odpovídajícím železe.

2. Xbox verze postrádá oproti PC například odrazy světla od různých povrchů...zvláště u skla je to markantní. Nedá se to vůbec srovnat. Jistě, polygonově a základní hrou světla stínů je to hodně blízko, ovšem opravdu jen v základu, detaily nezvládá.

 

3. PS2 verze naprosto postrádá detailní povrchy. Je vidět, že zatímco Xbox zvládá 4 textury najednou, PS2 jen jednu. Takže třeba u zdí, kde jsou  na Xboxu prostorově vystupující nerovnosti, cihly, malta atd, je v PS2 verzi houbeles. Trochu to připomíná srovnání skutečnosti a pouhé tapety. Je jasně vidět, že do prostoru tu nic nevystupuje, i když jsou třeba i tvary zachovány. Night vision se pak ztrácí ostrost a je to vyloženě nehezké.....

 |   |  Odpovědět
Keitaro  |  29. 03. 2003 20:52

Hmm, je to mozne, uvidim ked to budem mat na PS2. A popravde sa ani necudujem ze multiplatformova hra vyzera zasa raz najhorsie na PS2. (thank you, lazy developers). Je to proste len optimalizaciou... Ked sa chce tak sa dokazu divy aj na PS2... vid. pripravovane FFX-2, J&D2, Driver 3 atd ktore zasa posunu grafiku na PS2 o dost dalej... (uz som len zvedavy na FFXII, GT4 a MGS3...)

 |   |  Odpovědět
Valian  |  05. 02. 2003 11:24

Chtěl bych jenom autory článku upozornit, že pokud jde skutečně o výběr her roku 2002 nemají tam tituly, jako Jack&Daxter, Virtua Fighter IV či RE: Code Veronica co dělat

 |   |  Odpovědět
Martin Zavřel  |  05. 02. 2003 16:34

Ano, máte pravdu, bohužel byla tahle chyba odhalena příliš pozdě

 |   |  Odpovědět
solidsnake  |  07. 02. 2003 20:39

No VF4 jestli mě paměť neklame vyšel v PALU v březnu loňského roku, zbytek žel už na tom tak dobře není. Ale VF4 tam bezesporu být může.

 |   |  Odpovědět
ZSS Tha Chosen  |  05. 02. 2003 10:06

Napsal si to moc hezky, dal sem to jedničku.

 |   |  Odpovědět
Frenetic  |  19. 02. 2003 21:58

Bocek to zase napsal nejlíp. Von se asi někde učil psát, ne?

 |   |  Odpovědět
Substance242  |  03. 02. 2003 12:36

Na uvod musim povedat, ze vlastnim iba PS2 a okrem demo DVD len osem plnych hier - nedostavam ich zadarmo na recenzie, nepouzivam modchip a aj tak by som na viac nemal cas. Takze: 1. Ratchet & Clank (ako to, ze ju nikto nespomenul?), 2. WRC 2 Extreme, 3. TimeSplitters 2. Nabuduce kupim az MGS2: Substance (cakam na tuto verziu, preto nemam MGS2) a Silent Hill 3, dovtedy asi nic, nie je to zadarmo. A este ICO, ak bude v platinovej edicii.

 |   |  Odpovědět
7r37  |  03. 02. 2003 14:01

kup chip a warezuj. a za usetreny penize si kup neco pjeknyho na sebe :))))

 |   |  Odpovědět
Lojza  |  03. 02. 2003 16:12

ze se nestydis, zrovna ty takovej dokonalej kulatej roztomilej kulisek

 |   |  Odpovědět
Riki  |  05. 02. 2003 11:29

Nazdar kamo, asi ta trochu sklamem, ale je len malo pravdepodobne, ze ICO bude v platinovej verzii, pretoze tam sa dostanu len komercne najuspesnejsie tituly. Aj ked je ICO genialne, predaj zrejme nedosiahol takych vysok.

Pokial viem, tak v jednej nemenovanej sieti na SLovensku predavaju 2 packy hier za 1999 Sk a v niektorych baleniach je aj ICO. Len treba mat stastie a hladat...

 |   |  Odpovědět
Václav Janoch  |  03. 02. 2003 11:08

No, já bych do největšího zklamání dal, že ani v roce 2002 se vydavatelé PS2 her neštítili nám evropanům předhodit největší pecky jako hnusné spláclé hry s nějakou semikonverzí do PALu. Chápal bych hry jako DMC, FF10, Kingdom Hearts jako hry roku, ale ne u nás ale možná v USA. U nás bych to nazval nejlepší 2/3 hry roku, potom by se to s těmi černými okraji dalo tak brát. Jinak nevím, proč sem autor jako zklamání cpe Xenosagu a jestli vyšla v USA nebo ne, páč ji zřejmě u nás nikdo nikdy neuvidí. Prosím - chlubilové, který maj hry v NTSC z USA - bez komentáře, jo?

 |   |  Odpovědět
Martin Zavřel  |  03. 02. 2003 16:43

Mizerné PALové konverze jsou doménou PS2 a SquareSoftu

Jinak Xenosága je pro mne nejdůležitější hra všech dob a že v minulém roce nedošlo k jejímu překladu do angličtiny navzdory původním slibům, to je pro mne VEEELIKÉ zklamání. A že nevyjde v Evropě? Překlad od angličtiny je k tomu první krok a Namco vydává v Evropě i tituly, které za to nestojí.

 

 |   |  Odpovědět
Josef  |  03. 02. 2003 08:00

Rad bych se zeptal, proc redaktori - Jan Spacil a Martin Bocek volili prakticky jenom PS2 hry? To neprisli s ostatnimi konzolemi do styku, nebo si opravdu mysli, ze na dalsich platformach neni nic zajimaveho? Napr. Eternal Darkness, Resident Evil a Starfox Adventures pro GC, Splinter Cell pro XBOX...

 |   |  Odpovědět
Martin M. Boček  |  03. 02. 2003 12:30

Pokud jsem si všiml,  Honza Spáčil tam má minimálně jednu hru z (myslim) GameCube. A u mě máš naprostou pravdu - s jinými konzolemi jsem nepřišel do styku. Bohužel...

 |   |  Odpovědět
Josef  |  03. 02. 2003 14:17

Pak je ale znacne zavadejici titulek "Konzolove hry 2002", melo tam byt PS2 hry 2002.

 |   |  Odpovědět
Petr  |  03. 02. 2003 16:11

Mezi námi... jiný konzole než od Sony u nás moc rozšířený nejsou. Gamecube je někde hodně daleko vzáádu, o Xboxu nemluvě.

 |   |  Odpovědět
Martin Zavřel  |  03. 02. 2003 16:38

Proč? Já a Honza jsme jiné platformy zohlednili a Martin Boček je prostě náš specialista na PS2

 |   |  Odpovědět
7r37  |  03. 02. 2003 18:03

ja si myslim ze je to logicky celkem. v konzolovych hrach dominuji hry na PS2 stejne jako dominuje PS2 celkove mezi konzolemi. kdyby nebyly nejlepsi hry na PS2 tak by se tolik neprodavala :)) je to tak jak ma byt.

 |   |  Odpovědět
Jan Spáčil  |  03. 02. 2003 19:54

Osobně jsem volil pouze z toho co jsem hrál a samozřejmě nejsem nadčlověk takže jsem nehrál všechno, což myslím platí o nás všech. Nadpis je možná trochu zavádějící...ale myslím že z výstavby článku je celkem patrné že si nehrajeme na utopickou objektivitu, ale jen vybíráme z toho s čím jsme přišli do styku....dívat se po ostatních hrách a volit je jen na základě recenzí druhých nám přijde treochu...nešťastné. Star Foxe ani Resiho bych tam osobně do té desítky nezařadil. Eternal darkness jsem zatím nehrál a Splinter Cell rovněž. Nedá se to stíhat.

 |   |  Odpovědět
Squall Leonhart  |  06. 02. 2003 00:47

4Jan Spáčil: Že jsi měl zcela šílený a chybný názor na Final Fantasy X jsem ještě akceptoval... Nicméně tak šílený a zvrácený čin jako je zveřejnění tohoto názoru je něco co akceptovat nelze!!!!!!! ANIMA NA TEBE!!!!!!

 |   |  Odpovědět
solidsnake  |  07. 02. 2003 20:36

Mno nechci tu otvírat staré rány, ale kdybych nehrál nikdy o dvě třídy lepší FFVII, možná bych od FFX nečekal i něco jiného než jen hezčí grafiku... apropo v Evropě FFX na poměry série nikde výrazně nezabodovala (OPSM2 třeba:)) a jde o jeden z nejhůře prodávaných dílů  série, což bude snad dostatečně klepnutí Square přes prsty aby té amerikanizace a zpřístupňování RPG všem konečně zanechal a vrátil se tam kde skončil s FFVII, nebo alespoň s FFIX. Vyveď mě z mého šílentsví a ukaž mi co nabízí FFX a co nenabízí v kvalitnější podobě FFVII.

Auuu:))).

 |   |  Odpovědět
solidsnake  |  07. 02. 2003 21:03

Hm a četl sis pozorně Martinovu část, která navzdory nutně věrší diplomatičnosti z jeho strany se od té mé zas tak v základním tolik neliší?

 |   |  Odpovědět
7r37  |  03. 02. 2003 01:55

jo a Half Life SUX. dobrej mozna tak pro konzolisty. (trhanej na PS2 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa)

hahahahahaha

 

 |   |  Odpovědět
7r37  |  03. 02. 2003 01:53

hehehehehhehehee

od dob half lifa ...........    haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaha

tohle uz je ubohost, naprosta zhovadilost. neco jako napsat ze na PC jsou nejlepsi bojovky

prerad se na jinou kolej pls. her jako golden eye vznika na PC jako budget "dve tydne". omg

skoda slov. nevim jestli ses uz naprosto zblaznil. hehehehehe

 |   |  Odpovědět
solidsnake  |  03. 02. 2003 19:47

Možná ses trochu přehlíd, ale napsal jsem že SINGL PLAYER FPS, o multiplayeru není řeč protože tam je to jasný. Možná mám špatnou paměť ale skutečně mě od Halfa nenapadá jediná PCčkářská FPS (singl), která by patřila do stejný ligy jako Perfect Drak, Golden Eye, Halo či Metroid Prime....pokud vzniká na PC každej druhej týden něco jako Golden Eye (N64) tak jsem se patrně nezbláznil já, ale i zbytek světa, kterej o tom neví, nějaký jména by nebyla od věci...napadá mě snad jedině NOF2, kterýho zrovna pařím, bezesporu super, ale o invenci, originalitě a kultovnosti, který jsou nedílnou součástí všech jmenovaných si může nechat jen zdát (o popularitě nemluvě). Deus Ex, geniální ale není to FPS, ale FPRPG, System Shock2 jakbysmet a Thief koneckonců taky....neurážel bych Spectora tím že jeho hry budu označovat za FPS. Medal of Honor...možná, ale původ hry rozhodně není na PC. Castle of Wolfenstein...hahahaha. Dál mě nic nenapadá. 

 |   |  Odpovědět
7r37  |  04. 02. 2003 01:13

mysle sem singl. golden eye je ubohost. je hezky ze mas pro kazdou PC hru jiny zarazeni hehehe. OMG

tohle je zbytecny. pokud neni v nolf1 a 2 invence tak nevim uz v cem. a co treba AvP1 a 2. invence?? muzes hrat za tri ruzny rasy naprosto jinak. lol ale to vlastne neni invence. invence je teda v perfect dark co??? chozeni a strileni nepratel. LOL co je invence v golden eye?????? hral jsem ho celyho a byla to prumerna obyc 3d akce.

L   O   L

nic jinyho me nenapada nez jedno obrovsky velky LOL

hele nechces za tu svoji demagogii zaplatit?? mam znamyho u SONY. to je o nicem to delat takhle zadarmo ne??

 

 |   |  Odpovědět
solidsnake  |  04. 02. 2003 20:08

LOL...AvPčko beru, NOF ne páč právě u něj je inspirace Golden Eye více než očividná. Nějaký další jména...co tahkle být aspoň jednou konkrétní když tak nemáš rád demagogii. Invence v Golde Eye je v herní struktuře a aplikaci nových herních mechanismů...pokud jsi ji ovšem hrál pár let po tom co vyšla...chápu. Pokud je ale Golden Eye průměrnej (většinou v renomovaných periodikách používali spíš slovo "groundbreaking") tak si nemůžu pomoct, ale buď jsi to nehrál, nebo máš vysírací náladu anebo prostě máme naprosto odljšnej vkus...tak jako tak to v tom případě nemá cenu řešit, já patent na pravdu nemám takže pokud ho nemáš ty fatalitu druhýmu neudělá nikdo, názor proti názoru.

V tý Sony by to nebylo marný...ale počítám že to nakonec vemeš ty, ne?:)))

 |   |  Odpovědět
elanius  |  04. 02. 2003 21:48

AVP2 byl skvělej,ale pouze za mariňáka.Bylo jen málo her u kterých se o mě pokoušel infarkt,AVP mezi ně patřil.Další bomba je podle mě Projekt IGI,který co se týče hratelnosti dodneska nebyl překonán.No to je asi tak všechno,takže mi unikají ty hry co vycházejí každých čtrnáct dní.Jinak v provokování jsi opravdový mistr škoda,že kromě argumentů typu OMG , LOL jiné nepoužíváš bylo by to poučný čtení.

 |   |  Odpovědět
deepthroat  |  05. 02. 2003 06:55

svata prostoto. zacinam si myslet, ze pod touto prezdivkou pise snad nekdo ze samotnych autoru doupete proto, aby vyprovokoval diskusi. tyhle blaboli prece nemuze nikdo myslet vazne?! napsat o hre ktera redefinovala v dilcich vecech zanr (zbrane-dnes diky ni obligatni sniperka, struktura, stealth prvky, gadgety...) ze je prumer? byt to na nejakem renomovanem hernim auditoriu (ne na doupeti) tak to nestoji ani za reakci, maximalne za shovivavy usmev. obhajovat byvale hejnstvi pccek plivanim po jedne z nejuznavanejsich fps vsech dob, Golden Eye, je primitivni, stejne jako ty slaboduche vykriky. stejne tak "vtipne" jako autorova absurdni teorie o funkci a fungovani fps. chtelo by ji to na pobaveni prednest nekomu, kdo tomu opravdu rozumi (programatorum, ne progamerum). my jsme se s kolegy obzvlaste nas otocenim za 25 framu a predpocitavani snimku v danem kontextu skutecne pobavili. a to, ze pccko nema uz dlouho vuci titulum jako halo, metroid cim konkurovat je uz tolikrat obecne zminovany fakt (mj. to padlo i v edge), ze jej nema cenu rozebirat a pohorsovat se nad nim muze jen nejaky zakomplexovany pcckar v cr. to ze pc trh obecne kvalitativne stagnuje je naprosto evidentni (viz. napr.cerstve AIAS awards s jedinou pc hrou z peti nebo hry roku podle edge), staci vytahnout hlavu z vlastniho zadku a podivat za vlastni dvorek. ale doufam ze nic z toho neni mysleno vazne a je to jen ucelova provokace ze strany doupete. ale pokud ano tak zaroven povazuji za zbytecne tuhle primitvni metodu dale podporovat.

 |   |  Odpovědět
Vangelis  |  05. 02. 2003 21:34

PC trh stagnuje? Nějak jsem si nestačil všimnout v záplavě těch desítek titulů a dalších v release plánech. UT 2003, Medieval:Total War, 1400:The Guild, Warcraft 3, Mafia, Freelancer, Unreal 2, DOOM 3, Master of Orion 3, Icewind Dale 2, Age of Mythology, Impossible Creatures, Breed, Praetorians, Rise of Nations atd. atd. Některé z těchto her vyšly, na ostatní netrpělivě čekáme! Navíc konverze z konzolí GTA3, GTA:Vice City, MGS2, Halo, Konami vydá exkluzivně pro PC dvě hry. Tohle značí stagnaci? Možná byste měl vážený pane vytáhnout hlavu z vlastního zadku a začít uvažovat objektivně. Nazvat hned každého zakomplexovaným PCčkářem? Možná to s tím sebevědomím směřujete špatným směrem.

 |   |  Odpovědět
solidsnake  |  07. 02. 2003 20:59

Mno nechci se tu do toho míchat, ale osobně si myslím, že stagnuje je poměrně slabé slovo. Počet titulů je pěkná věc, ale pro trh jsou naprosto zásdadní zisky a výnosi. A v tomhle směru začíná PC sekce trhu čím dál tím víc zaostávat za konzolemi a pro vývojáře je výhodnější dělat hry v prvé řadě pro ně...a tohle je naprosto zásadní věc, protože pro zábavu se dnes už hry nedělají. Nejůspěšnější PC hra všech dob má na kontě nějakých 8 mil. kusů a zbytek pole dělá tomuhle číslo jen křoví protože je ojedinělé...u lepších konzolových her zcela běžné. Více prodaných kusů, větší zisk, víc peněz a kde je naděje na větší zisky je naprosto očividné...a tahle rovnice má z dlouhodobého výhledu jen jedno řešení, stačí se podívat kolik velkých vydavatelů přechází na konzole či se podívat na počet PC konverzí na ně (varovně vzrůstající číslo). Konverze z konzolí které zmiňuješ... GTAčko si na sebe vydělá kdekoliv a zbytek jsou obyčejné porty z Xboxu, které jsou hotové za pár týdnů a v podstatě nic nestojí. Hodnota obrovské základny PC uživatelů je čím dál víc snižována pirátsvím, které už položilo několik platforem...tady je zakopaný pes, pokud se nevykope bude PC trh za chvíli fungovat už jen setrvačností, protože i online tímto rokem přestává být pro něj výhodou.

 |   |  Odpovědět
Vangelis  |  09. 02. 2003 15:32

Základem každého podnikání je zisk. Pokud prodám na PC 300.000-500.000 kusů hry a nemám náklady jako "king" Romero, tak vydělám. Opravdu jednoduché. Ono nejde o výši zisku, ale o zisk jako takový, pokud to přeženu, tak i 1 dolar nad náklady je zisk. Navíc většina her dnes vychází multiplatformově, to je prostý fakt, takže mluvit o nějakém exodu vývojářů ke konzolím je hloupost. Ano, na konzole vychází spousta her, a proto uplatnit se na tomto trhu je spíše čím dál těžší. Další důležitým faktorem je zastarávající HW konzolí, pokud chci udělat konverzi z PC, vždy se budu muset omezovat, další holý fakt. Faktem je ,že obě platformy mají svá pro a proti, jejich koexistence se za poslední rok ale ukázala jako možná. Vezmi si prodejnost PC, pokud má někdo doma počítač, vždy si bude chtít zahrát nějakou hru. A on-line konzole? Kolikpak let dáváš rozjezdu on-line služeb u konzolí? A jakpak se díváš na profesionální gaming ve světě, který se týká pouze PC platformy? A copak otázka editorů a módů do her? Vezmi si rozdílné věkové složení hráčů na PC a konzolích a žánrové rozvstvení na obou platformách. Pokud pak začneš uvažovat objektivně, nebudeš hovořit ve smyslu svého předchozího příspěvku. Prostě a jednoduše, vezmi si např. CD projekt a jeho růst za poslední roky v Polsku a jeho příchod na český trh. Nemůžeš hned házet milionová čísla, musíš být v plusu a pak jsi úspěšný.

 

 |   |  Odpovědět
solidsnake  |  09. 02. 2003 20:43

Ale jistě, že jde o výši zisku...vývoj hry trvá neuvěřitelně dlouho a spolyká spoutu lidských i materiálních prostředků a právě zisk je pro ně určité ocenění, které by mělo být adekvátní vložené investici...a proč vydělat pár tisíc dolarů, když za tu stejnou práci můžu vydělat zhruba 5-10 krát tolik?! Proč? Většina her nevychází multiplatformově ve smyslu Pc a konzole, vychází pouze skutečně malé procento a exodus největších vývojářů je fakt...produkce EA (největší) je primárně zaměřená v současnosti na konzole, Molyneux si založil studia na výrobu her jen na konzole (resp. Xbox) a o Microsoftu se není třeba zmiňovat. Na druhou stranu na Pc se tak otevírá prostor pro řadu menších poloamatérských skupin, které rostou jak houbi po dešti, což je neklamným důkazem uvloněného místa na trhu. Podívej se na objem prodaného softu (her) ve světě a PC má čím dál menší procento z koláče...tohle je taky fakt. A úspěšnost projektů prodávajících staré hry, to přeci nelze brát jako dlkaz perspektivy trhu pro nové projekty, spíše naopak. Konverze z PC nedopadají dobře, to je pravda, ale platí to i obráceně...ale ty nejsou v ani jednom případě zásadními pro nějaký pohyb na trhu (snad kromě konverze GTAčka na PC). Online na konzolích už je rozjetý a touhle dobou by mělo využívat jen služeb online hraní zhruba milion uživatelů (za pár měsíců!, představ si nárůst za dejme tomu rok). Progaming je taky celkem běžný (ostatně v Korei se profesionálně hraje snad i na Gameboyích:))...běžně se konají (už několik let) mistrovství světa v Tekkenech, Virtua Fighterech či Fifě. Takže progaming se jen PC platfromy rozhodně netýká...ale ten hraje co se trhu týče zcela zanedbatelnou roli. Koexistence platforem je krásná věc (sám mám tři) a je prospěšná, ale nejsem si skutečně jist jestli je na trhu i možná, protože ten šílený kolotoč zastarávání a upgradování hw na PC nevede k ničemu pozitivnímu. Ne v daném tempu, bez alespoň nějakých časových mantinelů. Výsledky mluví jasně...počet prodaných konzolí roste, objem na nich prodaného softu rovněž, na PC klesá. A nezapomínejme na pirátství, které je důležitějším faktorem než se zdá.

 |   |  Odpovědět
deepthroat  |  10. 02. 2003 06:34

cislo jeden milion je mimo. asi o nejakych 350 000 tisic, coz je dost velkej ulet. nicmene potencial pro velky rozvoj tu je obrovsky.

 |   |  Odpovědět
deepthroat  |  10. 02. 2003 06:32

ach jo. mluvil jsem o kvalitativni stagnaci, ta kvantitativni v ekonomickych ukazatelich o ktere se dal bavite je obecne znama skutecnost o ktere se nema cenu bavit. proto mluvim o stagnaci kvality pc titulu. ohanite se tu progamingem, pak se mrknete oba jak hodnoti hry profesionalove (vyvojari, herni asociace, akademie apod.). tam uz pekne dlouho maji pc tituly slabe zastoupeni a letos zabodoval zatim pouhy jediny pc titul, battle field. jedina vec, ktera zcerila ten brcalnik vyraznejsim zpusobem a to je dost slaby vysledek, proto sebedelsi vycty neznamenaji vubec nic. konami zadne dve exlusive pc tituly v relasu nema. staci se podivat na gamespres. kazdeho nenazyvam zakomplexovanym pcckare, to smerovalo na jen na jednu osobu, za dalsi potrefene husy nemuzu. hlavu si ani nema cas do svyho zadku strcit protoze celej den sedim pred pcckem a delam na tom abyste se vy meli cim bavit.

co se tyce debaty o ziscich asi takhle. samozrejme ze jde vzdy o vysi zisku, ne o zisk samotny, protoze pro ucetni rozvahu je zisk i jeden dolar, kterej ma ovsem nulovou hodnotu. pokud dovedu tvoje tvrzeni do krajnosti, tak budes spokojenej kdyz za dva roky prace vydelas dejme tomu sto dolaru? je to prece uz zisk (po zaplaceni nakladu), ne? ne. priste premyslej nez vypustis podobnou kravinu. musi existovat minimalni prijatelne limity zisku a ty jsou vyssi odjakziva na konzolich. zbytek je jen otazka racionalniho trzniho chovani a schopnosti. oba tak nejak zapominate, ze vysse predpokladanych zisku je klicova i pro naklady. vyssi zisky, vyssi naklady. kolik pc only her si muze dovolit naklady ve vyssi desitek mil. dolaru (MGS2, FFX, Getaway) a vydelat? zadna. vyssi naklady, vice profiku odevsad, lepsi vyprava, udernejsi prezentace. neco jako velkofilmy a nezavisly filmy (nebo taky becka). snakem zminovana spirala vyvoje pc komponentu je opravdu silena a jeji konec je jen otazkou casu. defacto je dohanena k maximalizaci stale stejna stara architektura, coz znemoznuje skutecny posun vpred, vyraznejsi evoluci. tu si pc jednoduse diky zazitemu uz ani nemuze dovolit, protoze radikalnejsi vykonostni skok by znamenal zasadni problem pro vzajemnou kompatibilitu. jaky by ta mela dopad na trh neumi nikdo odhadnout, proto se do ni nikdo nepusti a bude se nadale cpat co nejsilnejsi motor do karoserie ktera na to neni stavena. az to jednou skutecne bouchne a vsichni se budou divit.

 |   |  Odpovědět
Vangelis  |  10. 02. 2003 18:59

Panebože! Pokud napíšu opravdu velkou nadsázku a někdo se toho chytí, je to opravdu jeho problém! Samozřejmě že jde o výši zisku, ale rozhodně neplatí rovnítko více investovaných peněz=lepší hra! Tohle snad ani nemůžeš myslet vážně! Vezmi si příklad, vydáš hru primárně na konzole a ta ti vydělá nějaké penízky, pročpak by si neudělal konverzi na jinou platformu, kde by mohl být další zisk. A ten už nemusí být v řádu miliard, protože se počítá každý peníz, capisto? Přesně o tohle mi šlo. Takováto strategie se týká všech lepších titulů na konzolích a obráceně i na PC. Pokud by to neplatilo, nikdo by se neobtěžoval dělat sérii MGS 1-2, GTA 3, Halo na PC a dalších, případně v obráceném gardu Half-life, Deus Ex atd. A pořád zapomínáš na skladbu titulů na obou platformách. Já jako stratég opravdu na konzole nepřejdu a v prodejnosti jsou tyto hry stále v kurzu, to samé FPS. Na konzole se prodávalo vždy více her a o zániku hraní na PC slýchám asi 3 roky, je to podobné jako úvahy typu divadlo-TV, video-kino, knihy -internet. V podstatě ti ale závidím tvé věštecké schopnosti, protože tvrdit něco s takovou vírou a přesvědčením, Nostradamus by ti mohl závidět.

 |   |  Odpovědět
deepthroat  |  14. 02. 2003 12:25

myslet a projevit jsou zel dve veci. nadsazka je jediny volny prostor kam tu blbost zahrat, coz se ti podarilo. prima umera mezi vyssi nakladu a kvalitou hry tu nutne neni, je tu vsak naprosto zasadni neprima umera. podivej nejsi tak hloupej jak ten 7r37 tak si nemyslym ze bych ti musel vysvetlovat takovy zakladni veci, ale preci jenom nekolik poznamek. chces-li dneska se hrou uspet (kvalita zel nestaci) musi nejak vypadat. aby nejak vypadala potrebujes koupit engine nebo si ho postavit, vysledek obeho zalezi ciste na financich. chces udelat hru vypravou, potrebuje CGcka a ty stoji zatrcenej balik (maji-li nejak vypadat) at uz si je delas sam (potrebujes drahou vybavu) nebo si je nechas delat (kratkodobe levnejsi). proc myslis ze jsou poradny CGcka na PC jen u her od blizardu, ktery maj prodejnost zarucenou. jenom porizeni pitomejch textur u rozsahlejsi hry stoji poradnej balik, ches-li je mit realisticky. chces poradou animaci, potrebujes motion capturing, bez nej ji mit proste nebudes i kdyby ses stavel na hlavu. chces solidni scenar, potrebujes nekoho kdo tomu rozumi. chces poradnou hudbu, to samy nemas-li ho v tymu. chces mit ve hre nejaky skutecny veci, potrebujes skoro vzdycky licenci. a propagace hry je kapitola sama pro sebe. a tak bych mohl pokracovat pekne dlouho. jinymi slovy to kolik mas na vyvoj penez te zatracene hodne limituje v tom co muzes a nemuzes delat. zel uz nejsme v dobe kdy se dalo vydelat s hramam delanyma na kolene. cemuz jsou na vine dosti i konzole, ktery prece jenom vnesli na trh vice penez.

prevod z konzoli na pc vydis ponekud zjednodusene. prevod samotny z ps2 je velmi komplikovany a velmi drahy a proto se prevadi jen veci, ktere se vyplati a tech je male procento. pokud je hra na xboxu je to neco jineho, tam jsou naklady na prevod (casove i financni) minimalni. a vetsinu tech nejlepsich her navic sony, ms ani N na pc nikdy nepusti. takze veta ze tahle strategie se tyka vsech titulu je jednoduse pitomost (nebo dalsi nadsazka). tyka se to jen maleho procenta. prevod z pc je trochu jina vec, protoze se vetsinou vyplati a autori vydelaji vic prodejem na konzolich.

osobni preference jsou samozrejme zasadni, ale o tech se tu prece nebavime. vesteckou kouli nemam ale k cteni odobornych clanku ji nepotrebuji. vetsina serioznich analyz mluvi o postupnem zaniku pc jako HERNI platformy, resp. jeho presunuti do ustrani. a mluvi o tom v dlouhodobejsim ci stredne dobem vyhledu. to jestli se nam to libi nebo ne je vec zcela jina. prosim zkus to rozlisit.

 |   |  Odpovědět
Vangelis  |  15. 02. 2003 14:53

Víš, mám dojem, že tvůj základní problém je ve schopnosti si něco přečíst a porozumět tomu. Já ti opravdu nemohu polopatě vysvětlovat všechny své narážky , nadsázky a metafory. Ale pokusím se o to. Napsal jsem, že více investovaných peněz nezaručuje lepší hru, načež následuje tvůj vyčerpávající rozbor co kolik stojí, což ovšem nevyvrací původní tvrzení. Např. vezmi si Mafii a proti ní vývoj hry Unreal 2., jistě si informaci o investovaných prostředcích najdeš sám, a porovnej kvalitu obou her. Mafia-hezká grafika, výborná hratelnost, výborný soundtrack a Unreal 2? Výborná grafika a tím to končí, hratelnost je ubohá. Nebo si vezmi hry jako Hidden and Dangerous, Cossacks, aj. Postav proti sobě Sudden Strike a Emperor:Battle for Dune, nebo Gothic a TES 3:Morrowind, a kontrolní otázka zní, kterápak hra stála víc, a kterápak je lepší? Já ti přece netvrdil, že hra ,kterou si vyrobím doma na koleně převálcuje profesionální projekt. Šlo mi o zhruba srovnatelné týmy na PC trhu a jejich investice. Opět problém tvého chápání. Dále, v současné době má většina společností dvě a více divizí, které se starají o vývoj pro PC a konzole současně. Prosím přečti si release listy a uvidíš, navíc tvá neznalost o vývoji hry typu "tycoon" od Konami mě pouze přesvědčuje o tvé "znalosti" problematiky. Konverze si rozhodně zjednodušeně nepředstavuji, náročná je jak z PC na PS2, tak opačně. Tady jde ale o žánr, strategii jako konverzi uvidíš opravdu jen sporadicky, týká se spíše FPS a RPG. Navíc o konverzích se rozhoduje až na základě výsledku prodeje v rámci dané platformy, dnes už firmy uvažují primárně multiplatformově, takže konverze budou tvořit malé procento. Zmínka o seriózních analýzách mě opravdu pobavila, četl jsi někdy podobné analýzy o PC v minulých letech? Např. můžeš začít články od roku 1987 a budeš se neskonale divit.

BTW: opravdu nejsem "tak hloupej jako 7r37". Ale možná ti moje vysoká úroveň nedovoluje správně pochopit mé příspěvky, budu muset použít svůj osobní CPU Killer, abych se dostal na tvou úroveň.LOL 

 |   |  Odpovědět
deepthroat  |  15. 02. 2003 20:19

mam pocit ze v tom pripade mame s chapanim precteneho oba stejny problem. ucelem receneho nebylo vyvratit ze vice penez neznamena lepsi hru, ale poukazani na zasadni neprimou umeru mezi vyssi nakladu a poskytnutymi moznostmi vyvojarum, pro nez mozna v tvem idealistickem svete neni misto. jedine co bylo receno je ze penize predstavuji zasadni limitaci pro to co si pri vyvoji hry muzes dovolit. a potencionalne samozrejme maji neprimy vliv na kvalitu hry. a slovo kvalita bylo pouzito v souvztaznosti se slovem uspech. tecka. preber si to.

myslis ze by mafia byla tak dobra kdyby nestala tolik? porovnani her s odlisnymi prioritami a narocnosti vyvoje je mimo misu, nicmene drazsi byla lepsi mafia, jelikoz u2 se svezl s ut2003 a fps obecne patri k tem levnejsim hram. totez plati o strategiich. kvalita je hezka vec, ale to co rozhoduje je uspech. ktere z tech her, co jsi jmenoval si naopak myslis, ze jsou uspesnejsi? ty co stali vic v drtive vetsine, protoze ty uz z povahy veci musi byt protlaceny. a vubec co je to kvalita? myslis ze o ní rozhoduje nějekej vangelis nebo deepthroat? nikoliv, jedinou objektivni znamkou kvality je jednoduse uspech. takze bych nehazel silnymi pojmy.

rada firem (nikoliv vetsina) ma skutecne vicero divizi, ale o to tu preci vubec nejde, jde jen o to zda-li se drahy prevod vyplati na platforme, kde je rozbujele piratstvi. prostredky misto prevodu muzou byt investovany do vyvoje dalsi hry, tak proc investovat kdyz se to nevyplati. prevod na konzole se vyplati skoro vzdy. o prevodu se skutecne nerozhoduje az po uspechu na dane platforme, coz si ostatne sam posleze vyvracis. multiplatformove se premysli, ale prevazne v ramci konzoli, pc je zastoupeno cim dal min (viz ea a jejich dve veze, aclaim s turokem, novy simsy od ea a dalsi). nicmene predchozi prispevek se zameroval na vyvraceni tvrzeni ze vsechny lepsi hry se prevadi na coz jsi jako na vetsinu dalsiho naprosto nereagoval a tve vypichovani si ucelove vhodnych a demagogickych veci me uz unavuje. analyzi jsou analyzi, cisla jsou cisla. spoji-li se oboji ma to velkou vypovidaci hodnotu a na skutecnost, ze prodej softu na pc cim dal vic za konzolemi zaostava jaksi neberes v potaz.

btw: do blata osobnich urazek za tebou nepolezu.

 |   |  Odpovědět
Vangelis  |  17. 02. 2003 20:40

Koukni se, děkuji ti za přínosnou diskusi,  neber to zas všechno tak vážně.  Hlavní přece je, abychom se bavili my hráči. Jak to všechno dopadne ukáže až čas a pokud budeš mít pravdu, máš u mě bednu šampaňského.

BTW: vypichování si účelově vhodných věcí a nereagování na některé argumenty si párkrát použil i ty, co se týče bláta osobních urážek ve smyslu slov "zakomplexovaný", "hloupý" nebo vynikající obrat "hlava ve vlastním zadku"..., ne promiň, už nebudu rýpat... i když analýzi-analýzy...              

 |   |  Odpovědět
deepthroat  |  18. 02. 2003 12:40

souhlasim. diskuse byla navzdory vsemu konstruktivni a jsi jeden z mala kdo ze strany pcckaru umi sva tvrzeni podlozit a udrzet je mimo ramec fanatickeho obdivu, tedy argumentovat. bednu sampanskyho si poznamenavam, ozvu se ti.

ano, ale nic z toho nebylo mysleno na tebe a odpovidalo to plne ladeni prispevku adresata. pravopis neni dulezity, jde o obsah. a kdo to ma po sobe cist a kontrolovat?

 |   |  Odpovědět
Vangelis  |  10. 02. 2003 19:12

Mno, teď jsem si ještě přečetl příspěvek o X-boxu od firmy "solidsnake". Takže ono tady nejde o konzole vs. PC, ale o PS2 proti všem, že?! Něco jako PS2 Forever, chlape fanatismus škodí.

 |   |  Odpovědět
solidsnake  |  11. 02. 2003 19:35

Fanatismus je cela pro myšlení a nemám rád cely v jakékoliv podobě. Proti Xboxu jsem ničehož příliš nikdy neměl, maximálně proti strategii Microsoftu a jeho propagandistictkým žvástům a lhaní. Kromě PS2, PC a Amigy (ve skříni) jsem v očekávání GC a na Xbox až vyjde fable možná teoreticky krátkodobě taky dojde. Fanatismus skutečně škodí, měl bys sis taky rozšířit obzory a přibrat žánrový rozhled.

 |   |  Odpovědět
Vangelis  |  11. 02. 2003 21:11

Nezlob se na mne, ale každý tvůj příspěvek obsahuje zcela odlišné názory. Když si přečtu všechny s tvým nickem v této nesmyslné diskuzi, tak snad není možné aby se jednalo o jednu osobu. I schizofrenik může být inteligentní, ale občas se neudrží... Nevím, proč bych si měl rozšiřovat obzory, když se zajímám o hraní her  jako takových na všech platformách, tj. rád si přečtu recenze na každou dobrou hru. Doma ve skříni je PSX a Dreamcast, které bohužel nevyužívám vzhledem ke svému pracovnímu zaneprázdnění, a ta chvilka co mi zbyde připadne na PC. Proti konzolím nic nemám, nikdy jsem proti nim fanaticky nevystupoval, ale vzhledem k tomu, že mám rád strategie, pouze upřednostňuji PC platformu. Nemám žádné předsudky a až mi např. PS2 nabídne kvalitní strategie, nebudu váhat a půjdu si pro ní do obchodu. Jediné co mi vadí je neustálé navážení se do PCčkářů. Toť vše.

BTW: nedávno jsem si od kolegy půjčil PS2 a na svém domácím kině si pustil Kessena 1-2, perfektní zážitek.LOL 

 |   |  Odpovědět
elanius  |  11. 02. 2003 22:54

Je pravda,že na PS2 Shoguna ani Sudden Strike nenajdeš,ale vyzkoušej Dynasty Tactics koupil jsem ho před týdnem a od té doby jsem toho moc nenaspal.Mám doma PS2 i PC a musím říct ,že poslední dobou hraju téměř jen na playerovi(Time Spliters,Red Faction 2,Tekken 4,Onimusha 2,Virtua Fighter 4,Pro Evolution Soccer 2,GTA Vice City,The Getavay).Zatím nejlepší strategii co jsem kdy hrál byl Shogun The Mongol Invasion a strategie jsou už asi jediný důvod proč proč doma ještě živím PC.

 |   |  Odpovědět
solidsnake  |  12. 02. 2003 13:44

Každý můj příspěvek a zcela odlišné názory...hm, co takhle být konkrétnější a uvést aspoň jeden příklad. Do PC se tu nikdo nenaváží a celou tuhle diskusi začal nesmyslný příspěvek někoho úplně jiného. Vyjádření o stagnaci PC trhu si okamžitě vztahovat ne sebe...proč? V tom případě budou analytici herního trhu i výsledky prezentované ELPSA co? Navážení se fanatických konzolistů do PCčkářů? Nikdo se nenaváží do tvého výběru Pc jako herní platformy, ale pokud začneš házet slovy jako fanatismus těžko čekat nějakou konstruktivní reakci.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor