Konzolovým FPS chybí nápady

Konzolové střílečky z prvního pohledu to nikdy neměly snadné. Stačí se zeptat nějakého milovníka myši a klávesnice - snad každý konzolista ví, co tím myslíme. Nicméně kritika se na ně valí i od Martina Hollise, tvůrce N64 drahokamů Goldeneye a Perfect Dark.

Na dané téma se Hollis rozvyprávěl v interview pro Games Industry, přičemž nezapomněl poznamenat svou nedůvěru v Goldeneye pro Wii. "Myslím, že od dob originálu FPSky ztratily půdu pod nohama a spád."

 

"Dnes se téměř všechny zajímavé FPS hry dělají pro PC, jejich gameplay se pořád mění. Stavějí na zcela nebo částečně nových mechanizmech. Naopak zážitek na konzolích je velmi jiný, izolovaný. Myslím, že už žánr nedostává lidi do jedné místnosti, spíše následuje trend z Xboxu - což je podle mě velká škoda."

"Musím přiznat, že kdykoli se podívám na FPS hru, vždy hledám nějakou inovaci, přičemž nebývám výsledkem zrovna nadšený. Neříkám, že jde zrovna o návrat k retru, každopádně kupa z těch věcí má do originální myšlenky daleko."

Zdroj: Games Industry

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

K boji proti lootboxům se připojují další země, nechybí ani ČR

K boji proti lootboxům se připojují da…

20.  9.  2018 | | 29 N/A
Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podívejte se, co tvoří hráči ze světa

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podí…

Nejen, že je nový Spider-Man pro PS4 skvělou adaptací komiksu. Ještě přináší i boží foto režim.

13.  9.  2018 | | 8 N/A
Za malý poměr hráček si může herní průmysl sám, říká Alžběta Trojanová

Za malý poměr hráček si může herní prů…

11.  9.  2018 | | 15 N/A
F1 2018: věrohodné pálení pneumatik (recenze)

F1 2018: věrohodné pálení pneumatik (r…

Codemasters jsou mistři závodních her a letošní ročník formulí patří k tomu nejlepšímu. Skoro.

16.  9.  2018 | | 3 N/A
Hráči fotí: Tomb Raider ukazuje ve fotorežimu krásy peruánské džungle

Hráči fotí: Tomb Raider ukazuje ve fot…

Nejnovější Tomb Raider možná není nabitý akcí, jako historický výlet do Mayské minulosti však poslouží skvěle.

23.  9.  2018 | | 1 N/A