Korejská akce Blade brutálně kopíruje Dark Souls, podívejte se

To, že si hry vzájemně vypůjčují herní prvky a nápady není žádným tajemstvím. Korejské studio to však posunulo na zcela novou úroveň.

S kopírováním populárních her je to na moderním herním trhu tak nějak normální, studio 4:33 Creative Lab z Jižní Koreji se však vyznamenalo. Jejich fantasy RPG pro mobily jménem Blade takřka nekompromisně obšlehlo reklamní kampaň a trailer hry Dark Souls, jak se můžete přesvědčit níže.

Jeden by řekl, že to vývojářům jednoduše nemůže projít. Pravdou ale je, že je v současné době Blade na prvním místě korejského žebříčku Google Play a hře se nadmíru daří. Dokonce se dočkala rozšíření na platformu iOS, reklama tedy zjevně funguje.

Pokud si říkáte, že to nemůže být tak hrozné, podívejte se na menší ukázky. První obrázek je reklamou na Dark Souls, druhý pak reklamním plakátem hry Blade.

zxyvsowf7gtki67hldco.jpg

nrgrsajancm7dkoidtxj.jpg

Zde můžete porovnat některé záběry z traileru Dark Souls 2 a jeho obligátní kopírky Blade. Horní obrázek je vždy z Dark Souls, dolní z Blade.

co0kqeymrj7cjgptysro.jpg

hpboatwszaehkqbkuydq.jpg

kkt6p41ykpmygzkdved8.jpg

mpelrgperyvdvfymrobc.jpg

vtsshnobomtrjol5hs6b.jpg

Studio se nechalo slyšet, že pracovalo na reklamní kampani se společností třetí strany a veškerou zodpovědnost si vzala na sebe právě ona. Situace se nyní usilovně řeší.

Zdroj: Kotaku

 

Diskuze (4) Další článek: Hyrule Warriors představují další postavu, akční Midnu

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , ,