Kdyby všechno šlo podle vůdce týmu, který se staral o God of War, mohl Kratos vypadat poněkud sešleji.
Kratos. Ztělesnění nadlidské síly. Vlastník toho nejbrutálnějšího pekáče buchet a zabiják bohů. Tohle tvrzení mohlo platit jen částečně. Nebo by přinejmenším ten pekáč buchet znamenal opravdu pouze pochutinu od babičky.
Původní pohled kreativního ředitele Coryho Barloga na to, jak by měl Kratos vypadat totiž zahrnoval myšlenku, že by tenhle vztekloun na severu tak nějak "zfotrovatěl". "Jedním z velkých témat samozřejmě bylo, jak bude Kratos po tolika letech vypadat. A já tak nějak chtěl jít až do extrému. Chtěl jsem, aby vypadal jako když tráví většinu svého času popíjením v místní hospůdce. Taťkovská postava, David Harbour jako Kratos. Myslel jsem si, že by to mohlo fakt stát za to," řekl o svojí původní vizi.
Nakonec to takhle nedopadlo a dost možná je to dobře. Dokážete si představit, jak na E3 vyjde Kratos ze stínu a místo jeho vousů vás zaujme povislé břicho? Ještě k tomu po epickém úvodu celé konference Sony. Možná i díky soudnosti dalších členů týmu nakonec God of War zaznamenal masivní úspěch na trhu a stal se nejlépe prodávanou PS exkluzivitou všech dob. Vydělal přes 130 milionů dolarů a za svůj první měsíc prodal přes pět milionů kopií.
Dokážete si Krata představit s nevypracovaným tělem? A líbila by se vám tahle představa třeba v podobě nového skinu pro hlavního hrdinu?