>>> Vzhledem k tomu, že Doom 3 vyjde nejdřív příští rok, bych jej zatím nesrovnával a neodsuzoval... myslím, že id software nám dostatečně dokázal v minulosti, že umí překvapit
No toho sa prave bojim... ID soft sice vzdy mal najkrajsiu FPS na trhu ked vysla ale mala byt este krajsia ako kecali... taky Q3 mal podporovat oblukove objekty zlozenie nie z polygonov ale z Bezierovych kriviek... ha... a nic nebolo... to nam v praxi (uz s NURBS) ukaze asi az PSP... Proste dlhorocne skusenosti s PC mi hovoria, ze takmer nikdy chystana hra nevyzerala vo finalnej verzii lepsie ako ju prezentovali... casto to bolo naopak...
>>> věřím, že Doom 3 bude minimálně v některých technických ohledech nejlepší - až vyjde. Možná modely postav, možná světelné efekty, možná textury kovových povrchů, možná něco úplně jiného.
Beruc v ohlad to ako vyzera teraz (a silne pochybujem ze bude vyzerat lepsie kedze uz na dnesnych hiend strojoch nestiha...) mozno v niecom bude lepsi ako ostatne ale ako celok urcite nie... vazne, skus omrknut video zo STALKER Oblivion Lost a uvidis co je to dokonale vymodelovany, otexturovany a nasvieteny svet...
Aspon podla mna ID soft urobil VELMI obmedzeny engine ktory zvlada len male interiery a male pocty postav... a to preto lebo uplne nezmyselne pouziva realtime bumpmapping ktory strasne berie vykon... jasne, da sa vypnut ale bez neho to vyzera skoro ako Quake 3...
mno, nechal som sa uniest, proste mi po zahrati ten doom pripadol dost onicom...
a btw: to vazne ma vyjst na PS2? tak to si teda pozrem, uz sa fakt tesim ako budu pcckari pindat ze na PS2 to ma horsie textury a hnusne efekty... aby to bezalo na PS2 normalne, tak by to museli od korena prepracovat, cely engine...