Krvavá reklamní kampaň

Po londýnských ulicích se budou prohánět autobusy, ze kterých bude odkapávat krev. Billboardy, reklamy na internetu či v televizi jsou pro vydavatelskou společnost Acclaim málo zajímavé, a tak přišla s velice kontroverzní inovací. Na podporu prodeje nedávno vyšlé hry Gladiators: Sword of Vengeance (http://www.acclaim.com/games/gladiator/index.html) pro PS2 a Xbox spustila takzvaný Bloodvertising. Ten spočívá v najmutí autobusů, ze kterých bude pomaličku odkapávat červená barva na znamení toho, že Gladiators mají být nejkrvavější hrou všech dob. Kampaň potrvá jen týden a Acclaim po ní ulice uklidí, ale přesto se dá očekávat, že diskuse okolo ní potrvá mnohem déle. 

Zdroj: Ananova

Nejnovější komentáře


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Vybrali jsme nejlepší hry pro mobily, které si letos můžete zahrát

Vybrali jsme nejlepší hry pro mobily, které si let…

Mobilní hry se v dnešní době vyrovnají mnoha počítačovým i konzolovým kouskům. Jaký si ale vybrat? Tady jsou naše tipy na nejlepší hry pro mobily.

25.  11.  2020 | |18 N/A
Ladislav Novák
Nejlepší hryTémaMobily
Nejlepší konzolové hry, které si letos můžete zahrát. Playstation, Xbox i Switch

Nejlepší konzolové hry, které si letos můžete zahr…

12 her, které vám nesmí uniknout, pokud hrajete na herních konzolích. Našli jsme nejzajímavější pecky pro Playstation, Xbox i Switch.

19.  11.  2020 | |5 N/A
Martin Nahodil
Konzole
Hry zadarmo nebo se slevou: Black Friday a Elite Dangerous zdarma

Hry zadarmo nebo se slevou: Black Friday a Elite D…

Na všech herních platformách je každou chvíli nějaká slevová akce. Každý týden proto vybíráme ty nejatraktivnější, které by vám neměly uniknout. Pokud chcete získat hry zdarma nebo s výhodnou slevou, podívejte se na aktuální přehled akcí!

21.  11.  2020 |
Martin Nahodil
Hry zdarmaSlevové akce