Krvavá reklamní kampaň

Po londýnských ulicích se budou prohánět autobusy, ze kterých bude odkapávat krev. Billboardy, reklamy na internetu či v televizi jsou pro vydavatelskou společnost Acclaim málo zajímavé, a tak přišla s velice kontroverzní inovací. Na podporu prodeje nedávno vyšlé hry Gladiators: Sword of Vengeance (http://www.acclaim.com/games/gladiator/index.html) pro PS2 a Xbox spustila takzvaný Bloodvertising. Ten spočívá v najmutí autobusů, ze kterých bude pomaličku odkapávat červená barva na znamení toho, že Gladiators mají být nejkrvavější hrou všech dob. Kampaň potrvá jen týden a Acclaim po ní ulice uklidí, ale přesto se dá očekávat, že diskuse okolo ní potrvá mnohem déle. 

Zdroj: Ananova

Nejnovější komentáře


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Herní agenda: říjnová smršť hitů

Herní agenda: říjnová smršť hitů

Se začátkem října se vrací i naše pravidelná agenda těch největších hitů, které vás s nadcházejícím měsíci čekají. Podzimní sezóna je v plném proudu a není týden, kdy by nevyšel alespoň jeden očekávaný titul. Pojďme se tedy na to společně podívat.

30.  9.  2018 | | 1 N/A
Je potřeba mít hardware nové generace, říká Sony o Playstation 5

Je potřeba mít hardware nové generace,…

Společnost Sony potvrdila, že již pracuje na další generaci herního hardwaru.

10.  10.  2018 | | 22 N/A
Assassin

Assassin's Creed Odyssey: hippokratick…

A co z toho, že to ani není asasín? Bavit se budete báječně!

3.  10.  2018 | | 3 N/A
Fotografové vyrazili do Řecka, nafotili nádherné snímky v AC Odyssey

Fotografové vyrazili do Řecka, nafotil…

Stejně jako Origins i Odyssey nabízí propracovaný fotorežim. A umělecké kousky na sebe nenechaly dlouho čekat!

8.  10.  2018 | | 7 N/A
7 tipů na bláznivé hry, které překvapí i zabaví

7 tipů na bláznivé hry, které překvapí…

Což takhle dát si oddych? Což takhle zahrát si něco trochu méně seriózního?

10.  10.  2018 | | 2 N/A