Krvavá reklamní kampaň

Po londýnských ulicích se budou prohánět autobusy, ze kterých bude odkapávat krev. Billboardy, reklamy na internetu či v televizi jsou pro vydavatelskou společnost Acclaim málo zajímavé, a tak přišla s velice kontroverzní inovací. Na podporu prodeje nedávno vyšlé hry Gladiators: Sword of Vengeance (http://www.acclaim.com/games/gladiator/index.html) pro PS2 a Xbox spustila takzvaný Bloodvertising. Ten spočívá v najmutí autobusů, ze kterých bude pomaličku odkapávat červená barva na znamení toho, že Gladiators mají být nejkrvavější hrou všech dob. Kampaň potrvá jen týden a Acclaim po ní ulice uklidí, ale přesto se dá očekávat, že diskuse okolo ní potrvá mnohem déle. 

Zdroj: Ananova

Nejnovější komentáře


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Nejkrásnější konzolové hry: když na výkonu nezáleží (galerie)

Nejkrásnější konzolové hry: když na vý…

Kdo říkal, že na hezké hry potřebujete jen to nejvýkonnější PC?

15.  7.  2018 | | 5 N/A
DOOM: Desková hra - akční nářez na vašem stole (recenze)

DOOM: Desková hra - akční nářez na vaš…

Na poli počítačových her je DOOM skutečnou legendou. V této recenzi se ale podíváme na jeho mladšího deskoherního sourozence. Nutno říct, že rodinné jméno se mu ve světě deskových her podařilo adaptovat se ctí.

7.  7.  2018 | | 6 N/A
Rozšíření do KC Deliverance opět láká na krásy českých lesů

Rozšíření do KC Deliverance opět láká …

Je čas vrátit se do českých luhů a hájů a okusit krásy našeho středověku.

12.  7.  2018 | | 2 N/A
KC Deliverance: From the Ashes: znáte Jindru, všechno spraví! (recenze)

KC Deliverance: From the Ashes: znáte …

První DLC do Kingdom Come: Deliverance konečně spatřilo světlo světa a neslibuje málo. Máte se stát rychtářem a spravovat vlastní vesničku. Přesto nás DLC vůbec nenadchlo.

10.  7.  2018 | | 5 N/A
Skyrim: Very Special Edition si už zahrajete i na záchodě

Skyrim: Very Special Edition si už zah…

Mysleli jste si, že jde o vtip? Tak to jste na omylu!

6.  7.  2018 |