Krvavá reklamní kampaň

Po londýnských ulicích se budou prohánět autobusy, ze kterých bude odkapávat krev. Billboardy, reklamy na internetu či v televizi jsou pro vydavatelskou společnost Acclaim málo zajímavé, a tak přišla s velice kontroverzní inovací. Na podporu prodeje nedávno vyšlé hry Gladiators: Sword of Vengeance (http://www.acclaim.com/games/gladiator/index.html) pro PS2 a Xbox spustila takzvaný Bloodvertising. Ten spočívá v najmutí autobusů, ze kterých bude pomaličku odkapávat červená barva na znamení toho, že Gladiators mají být nejkrvavější hrou všech dob. Kampaň potrvá jen týden a Acclaim po ní ulice uklidí, ale přesto se dá očekávat, že diskuse okolo ní potrvá mnohem déle. 

Zdroj: Ananova

Váš názor Další článek: Nové screeny FPS Far Cry

Témata článku: , ,