Kybernetický epos Too Human v detailech

O sporu vývojářského studia Silicon Games, autorů her jako Metal Gear Solid: Twin Snakes nebo Eternal Darkness, čtenáře informovala již dopolední aktualita. Nyní je na místě blíže představit jejich nový projekt, jenž nabírá na konkrétních obrysech. V Too Human se hráč nebude držet při zemi, ale vžije se rovnou do role mocného boha Baldura, který je stylizován do podoby nelítostného válečníka ověšeného kybernetickými implantáty. V netradičním světě budoucnosti, jemuž vládne těžký kyberpunk, bude na jeho bedra naložen úkol zachránit sakumprásk celé lidstvo i s živými domácími mazlíčky. Z hlubin technokratické fikce totiž povstala ničivá vlna vraždících strojů, které se rozhodly zničit vše živé na Zemi. Dosavadní dojem béčkového filmu bourá úzké propojení příběhu se severskou mytologií – objevuje se zde i bájný strom Yggdrasil, samozřejmě obrostený technologickými kulisami, který mimo dalších prvků severských příběhů inspiroval i J.R.R. Tolkiena při psaní Silmarillionu. Ostatně scénáristé Too Human chtějí ze hry stvořit ikonický první díl trilogie srovnatelné s Pánem prstenů nebo Hvězdnými válkami.

 

Too Human se od řadových akcí neodlišuje pouze temným sci-fi stylem, ale chce zároveň rozehrát divokou jízdu, ve které bude Baldur v rámci jedné obrazovky stát jednak proti stovkám menších krvežíznivých strojů, ale rovněž proti obrovským monstrům hodným souboje s bohem. Autoři připravují obrovská stvoření , při jejichž návrhu se prolíná mechanika s organickým designem, a dle prvních obrázků tak vznikají působivé kreatury. Samotná hratelnost bude představovat úzce provázanou kombinaci soubojů na dálku prostřednictvím spousty střelných zbraní a kontaktního bojového umění. Tvůrci tvrdí, že Too Human ve speciálních úderech, jež budeme řetězit v komba jednoduchým mačkáním několika tlačítek, překonává i řadu čistokrevných bojovek. Hra však nebude o žánrech, kromě čistokrevné akce sem prolíná i závan RPG nesoucí s sebou klasické levelování Baldura, vylepšování jeho kyberimplantátů, olupování mrtvých a honbu za lepšími zbraněmi. Too Human by měl vyjít na konzoli Xbox 360 počátkem příštího roku.

Diskuze (1) Další článek: Engine Unreal 3 má na krku žalobu

Témata článku: , , , , ,