Lara Croft GO: Na hady jsme krátký (recenze PS4 verze)

Diskuze čtenářů k článku

Potvora  |  21. 12. 2016 00:57

Měl bych k recenzi pár věcných připomínek:

- nevím, jak na ps4, ale na pc vyšla někdy počátkem roku hra Hitman GO, od téhož studia, která staví na úplně stejných principech. Minimálně zmínka o téhle výborné hře mi tu vážně chybí.
- Přirovnání k SuperHot není tak úplně přesné. Není to tak, že svět se hýbe, když se hýbu já. Je to mnohem prostější - Lara Croft GO je jednoduše tahovka - logická, ale tahovka. Jakmile provede postava tah, je na řadě počítač a pohne zase on svými postavami (otočí je, posune, provede akci). A pokud Lara přežije, hurá do dalšího kola. Věta "...trochu jako v tahových strategiích..." je proto docela úsměvná.
- V momentě, kdy se člověk snaží dohrát každou úroveň na 100 % (úkoly typu počet kroků, sesbírání předmětů, zabití či naopak ušetření všech nepřátel), se hrací době docela zajímavě zvedne.
- V recenzi mi chybí zmínky o zdrojích, které může postava využívat - páky, oštěpy, apod., podobně jako propadla, uniformy a klíče v Hitmanovi. Přitom právě logická kombinace jednotlivých elementů utváří tu pravou herní výzvu.

Podtrženo sečteno, je to příjemná oddechová hra, která dokáže nabídnout moře zábavy, pokud se z ní budete skutečně snažit vytěžit všechno.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor