Byla to právě Lara, která dá se říci "stvořila" žánr 3rd person akčních adventur. Mnoho ostatních ji následovalo, více či méně úspěšně, však přeci zůstala do dnešního dne vlastně nepřekonána. Má svůj celovečerní film, své figurky, své komiksy - a to není málo. Jenže teď přichází BloodRayne, a ta ji chce trumfnout, ve všech směrech (ve VŠECH!:).
Byla to právě Lara, která dá se říci "stvořila" žánr 3rd person akčních adventur. Mnoho ostatních ji následovalo, více či méně úspěšně, však přeci zůstala do dnešního dne vlastně nepřekonána. Má svůj celovečerní film, své figurky, své komiksy - a to není málo. Jenže teď přichází BloodRayne, a ta ji chce trumfnout, ve všech směrech (ve VŠECH!:).
BloodRayne, tak se jmenuje hlavní hrdinka stejnojmenné hry od společnosti Terminal Reality (tvůrci například závodů 4x4 Evolution, simulátoru Fly! či náročné hororové adventury Nocturne). Hororová adventura bude i tahle hra, jenže od Nocturne se bude v mnohém lišit. Tak za prvé, hlavní hrdinkou bude již zmiňovaná sličná BloodRayne - napůl člověk a napůl upír. Zaměstnání: tajný agent jedné nejmenované ještě tajnější americké agentury. Jaký jiný úkol by tahle vnadná hrdinka mohla dostat, než opět zachránit svět před všemocným Zlem? Agentka BloodRayne bude mít za úkol zastavit proradné plány uprchnuvších nacistických pohlavárů, kteří se kdesi v Jižní Americe snaží pomocí starodávného artefaktu Moci vyvolat všemocné Zlo a obnovit tak slávu a velikost jejich přemožené Říše. Za tímto účelem vystavěli na pobřeží Argentiny výzkumnou laboratoř, kde objevily archaický chrám Zla. Tam také nalezli dokumenty a rukopisy, které jim pověděli o na tři části rozděleném artefaktu Moci, který se aktivuje teprve po složení všech tří kusů, samozřejmě. Takže teď už je vám asi jasné, kde se bude odehrávat většina děje téhle akční adventury - starobylý chrám, laboratoř, snad i nějaká ta džungle.
 |  |
Hra BloodRayne si bere dost inspirace z dnešních akčních filmů - dočkáte se zpomalených záběrů při velkolepých podívaných (hromadné vraždění, kouskování nepřátel, a podobně), zpomalování času podobně jako v Matrixu, a dalších lahůdek. Akce, akce a zase akce, to je motto téhle hry. Pryč s hádankami, pákami, pucly a podobnými nesmysly. K čemu jsou? Vždyť akorát zdržují...
...od skutečné "práce". Nácků i pekelných Potvor je všude plno a času nikdy není nazbyt. Ještě že bude mít agentka BloodRayne dostatek zbraní, kterými se s nimi všemi bude moct vypořádat. Jednak to budou stříbrná ostří, permanentně připevněná na jejím zápěstí, která bude moci časem vylepšovat. Druhak to budou klasické zbraně jako kulomety, granáty a jiné střelné zbraně. No a do třetice tu jsou speciality. Jak již bylo řečeno, naše agentka je poloviční upír. Když dostane krev, stává se z ní ještě výkonnější stroj na vraždění - čím víc krve dostane, tím dokáže skosit větší počet nepřátel za méně času (Co takhle nová fyzikální jednotka do tabulky jednotek SI? Třeba "fragus" - počet zabitých nepřátel za sekundu, tedy e/t, značku by mohl mít třeba "Fa"...:). Jistěže upíři mají i jiné speciální schopnosti, třeba mrštnost, výdržnost a vidění.
 |  |
BloodRayne má vyjít na podzim 2002 pro všechny hlavní platformy - PC, PS2, Xbox i GameCube. To mají vývojáři co dělat... avšak pokud se jim podaří dodržet alespoň část z toho co slibují, mohla by to být docela zábava. Vydávat bude společnost Majesco.