Launchové next-gen tituly budou používat Unreal Engine 3

Podle Epicu je Unreal Engine 4 hudbou daleké budoucnosti.
Launchové next-gen tituly budou používat Unreal Engine 3

Když se Mark Rein, vice prezident Epicu, během letošní Game Developres Conference opět rozpovídal o budoucnosti videoher, připustil, že launchové next-gen hry nebudou používat Unreal Engine 4, ale jeho o řád staršího bratříčka. Samaritan techdemo je prý skvělým příkladem toho, co lze z UE3 vytáhnout.

"Samaritan představuje věci, které můžete dělat právě teď," řekl Rein pro CVG. "Ve skutečnosti obsahuje Unreal Development Kit všechny technologie, které poháněly Samaritana - všechny grafické efekty. Klidně jsme mohli vytvořit 30 dalších videí."

samaritan.jpg

"UE3 už tohle všechno dokáže. Myslím, že kdybyste chtěli udělat launchovou hru pro budoucí konzole, UE3 je ta správná cesta. Stejně tak kdybyste chtěli udělat něco multiplatformního, jako Mortal Kombat na PS Vitu, Xbox, PS3 a třeba ještě na iPad... Na to je Unreal."

Ohledně Unreal Enginu 4 řekl: "UE4 je pro současnost ještě hodně futuristický. Pro tento rok je naším tažným koněm UE3."

Zdroj: CVG

Nejnovější komentáře

Jízdní řády Bileto

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podívejte se, co tvoří hráči ze světa

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podí…

Nejen, že je nový Spider-Man pro PS4 skvělou adaptací komiksu. Ještě přináší i boží foto režim.

13.  9.  2018 | | 8 N/A
Marvel

Marvel's Spider-Man: nejlepší pavouk, …

Spider-Man je ukázkovou herní prací hned z několika ohledů. Ale ten New York je prostě špica!

6.  9.  2018 |
Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapla, pár se rozešel před vydáním

Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapl…

Fanoušek poprosil Insomniac o možnost požádat přítelkyni o ruku velmi originálním způsobem. Vývojář vyhověl a nevědomky vytvořil jeden z nejsmutnějších easter eggů.

12.  9.  2018 | | 3 N/A
Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, novinkách a budoucnosti hry

Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, …

DayZ je ve vývoji už opravdu dlouho. Naštěstí se na něm stále pracuje a jak nás vývojáři z Bohemia Interactive na Gamescomu ujistili, mají hodně plánů, co se hrou chtějí dělat.

7.  9.  2018 | | 8 N/A
F1 2018: věrohodné pálení pneumatik (recenze)

F1 2018: věrohodné pálení pneumatik (r…

Codemasters jsou mistři závodních her a letošní ročník formulí patří k tomu nejlepšímu. Skoro.

16.  9.  2018 | | 3 N/A