Ředitel studia Media Molecule, Alex Evans, konečně objasnil důvody odložení netrpělivě očekávaného druhého dílu LittleBigPlanet. A světe div se, podle všeho za to mohou hráči. Konkrétně ti, kteří svůj Playstation stále ještě nemají připojený k internetu.
"Máme v plánu hru i po vydání podporovat nejrůznějšími patchi a updaty, ale je třeba si uvědomit, že stále ještě existují hráči, kteří se svou konzolí nejsou připojení do intenetu. Proto jsme se rozhodli vydání LBP2 pozdržet," prozradil Evans v jednom z interview.
"Hlavním důvodem ale nejspíš byla naše snaha o vytvoření dokonalé hry," dočteme se dál. "Hráli jsme ji a uvědomili si, že lze ještě něco málo vylepšit a těch pár týdnů navíc zajistí, že na trh pustíme stoprocentně vyladěnou hru, na kterou budeme moci být pyšní."
Zdroj: VG247
- Krásný svět, grafika a ozvučení
- Editor a přídavný obsah
- Vydrží hodně dlouho
- Hrátky s fyzikou