Zajímavé, jak tahle hra sbírá pozitivní recenze a já jí nemůžu přijít na chuť. Už jsem tomu dal třetí nebo možná už čtvrtou šanci a opět po pár hodinách hraní odkládám. Byl jsem maniak do Eye of the Beholder série, miloval jsem první Lands of Lore, ani Dungeon master I,II mě neminul. Dodnes občas vytahuju wizardry 7 a pořád mě to baví. Ale tohle... tohle mě prostě míjí. Zkouším přijít na to proč a nevím. Našel jsem pár důvodů, ale nejsou až tak závažné. Puzzly mám rád, ale tady mi přijdou stereotypní a nezajímavé. Asi bych nenazýval puzzlem pobíhání kolem a očumování zdí, jestlit u náhodou někde nenajdu tlačítko. Přitom právě tohoto si v grimrocku užívám až přespříliš. Hodně mi vadí, jak tu udělali magii. To co tu mají by bylo celkem fajn v čistě kolovém systému, ale nelíbí se mi to během RT boje. Kouzlení mi trvá tak 3-5x déle než úder mečem, ale dělá stěží dvojnásobek damage. Grafika a animace... no, je to retro a vlastně asi lepší, než co bylo v těch starých hrách. Jenže to vychází dnes a tak mi asi nepomáhá nostalgie. Boje proti jednomu protivníkovi jsou povětšinou trapně jednoduché - udeř, krok stranou, počkej až enemák dojde před tebe a jedem to znova. Pokud tedy je kam ustoupit, obvykle boj končí bez škrábnutí. Ale tohle bývalo i v těch starých hrách, které mám rád. Prostě nelíbí se mi to a přitom nevím pořádně proč. Podobně na mě kdysi působil Stonekeep. Kamarádi to chválili a hráli jak o život a mně to nic moc neříkalo a hrál jsem to abych zjistil, co je na tom tak úžasné... a pořád nic. Koupil jsem to v akci na steamu za nějakých 5 eur a i za tuhle cenu mi to připadá drahé. Pro mě je to kvalita spíš hry do telefonu na cesty, než abych si k tomu sednul na PC.