Letošní Call of Duty je vyvíjeno primárně pro konzole nové generace

Studio Sledgehammer Games, které bylo pověřeno letošním ročníkem akční střílečky Call of Duty, bere titul především jako next-gen. Že bychom se konečně dočkali i nového enginu?
Letošní Call of Duty je vyvíjeno primárně pro konzole nové generace

Prozradil to Eric Hirshberg, šéf studia, v rozhovoru pro IGN. Sledgehammer bere svůj díl Call of Duty jako „primárně next-gen projekt“, což se samozřejmě odráží na jednotlivých oblastech vývoje.

Je jasné, že tu máme rok konzolového přechodu. Kdokoliv, kdo teď vyvíjel mezigenerační tituly se musel smířit s tím, že se hardware konzolí nové generace stále měnil a vývojáři se tomu museli přizpůsobovat. Nyní, když jsou nové konzole na trhu a vše je stabilní, můžeme označit next-gen za vedoucí platformu,“ řekl Hirshberg.

Letošní Call of Duty má na svědomí studio Sledgehammer

Letošní Call of Duty má na svědomí studio Sledgehammer

Dodal také, že je rád za nový, několikaletý vývojový cyklus, do kterého se studio přidalo a zvýšilo tak čas pro tvorbu her i ostatním. Každý díl série tak nyní bude mít téměř tři roky, což vývoji jistě prospěje.

Vezmu-li v úvahu, kolik obsahu jsme vždy museli do hry napěchovat za tak krátkou dobu, je zvýšení vývojového cyklu velmi pozitivní. S příchodem konzolí nové generace navíc máme více možností a chceme si být jisti, že máme dostatek času inovovat a přinést tu nejkreativnější vizi do každé hry.

Co myslíte, bude letošní Call of Duty v něčem lepší?