Life is Strange: adventura od tvůrců Remember Me

vytisknout velikost písma
Epizodicky vydávané jednohubky, ve kterých si budeme hrát s časem.

Vydavatel Square Enix a studio Dontond zahájili spolupráci, na jejímž konci má vyjít klasická detektivní point-and-click adventura s velkým zaměřením na drama a akci. To je rozhodně zajímavý tah od tvůrců sci-fi akce Remember Me.

Remember Me – když amnézie udeří (recenze)

Remember Me – když amnézie udeří (recenze)

Life is Strange se bude podobat titulům od Telltale Games (The Walking Dead, The Wolf Among Us). Kromě epizodického vydávání mají ještě společnou jedinečnou grafiku, která podle prvních obrázků a kousků videa vypadá opravdu líbezně.

1407771189-basement.jpg 1407771189-chloe-gun.jpg 1407771192-maxandchloe-car.jpg

Předchozí hrou studia Dontond byla akční rubanice Remember Me, kde byl přítomný originální prvek pozměňování myšlenek. S naší hlavou si budou tvůrci hrát i tentokrát, podle všeho jsou nevšední herní prvky vývojářům velmi blízké. Hlavní hrdinka příběhu, dívčina Max, totiž bude disponovat podobnou vlastností – ovládáním času.

Kamarádky z dětství

Příběh se bude odehrávat ve městě Arcadia Bay v Oregonu. Tam se po pěti letech vrací Max Caulfield, aby vyřešila záhadu zmizení spolužačky Rachel. Ku pomoci jí bude další dívka, Chloe. Vztah mezi Max a Chloe bude hodně vyhrocený. Nečekejme žádné řešení dívčích problémů, na které jsme zvyklí ze seriálů duševně nemocných veřejnoprávních televizí.

 

Max s Chloe byly nejdříve velké kamarádky, ale právě ve chvíli, kdy Chloe zemřel otec, ji Max opustila

 

Max s Chloe byly nejdříve velké kamarádky, ale právě ve chvíli, kdy Chloe zemřel otec, ji Max opustila. To na dívce zanechalo šrámy na duši a určitě jí to do více jak čtvrté epizody neodpustí.

1408062827-1.jpg

Chloe prošla velkou proměnou, za kterou by si zasloužila známku punku, jelikož si po smrti otce obarvila vlasy na modro, začala kouřit trávu, poslouchat církví zakázané písničky, lepit si plakáty na zeď, hádat se s otčímem a hlavně být rebelem.

Prázdné místo po Max zaplnila Rachel Amber, která se stává novou nejlepší kamarádkou Chloe, ale ta za záhadných okolností zmizí. V tu chvíli přijíždí Max, aby Chloe pomohla a začíná ta pravá divočina. Tedy dívčina...ne divočina. Toho estrogenu je tu nějak moc.

Hrátky s časem

Hratelnost by měla stát na rozhodnutích a následcích, která učiníme. Dále na schopnosti Max vracet se v čase, což bude velmi zajímavý oříšek, hlavně pro scénáristy. S cestováním v čase si totiž uřízly botu ledajaké autorky Harryho Pottera.

1408062828-2.jpg 1408062831-5.jpg 1408062832-4.jpg

Ve videu můžeme vidět, jak vypadá ono ovládání času. Max rozbije potřebnou věcičku, pak použije svoji schopnost a dostane čas do bodu, než spustila události, které vedly ke zničení dané věci. Cestování do minulosti a ovládání času by mělo být však i delší, než pouhých pár vteřin, stejně tak jako rozhodnutí, která zde učiníme, se následně projeví v budoucnosti. Jak Max přišla k této schopnosti se prozatím neví, doufejme v zajímavou zápletku.

 

Podle ukázek z videa půjde o hodně emotivní dobrodružství, které se nás pokusí vtáhnout do příběhu a hrát na city

 

Kromě toho můžeme vidět i ono detektivní pátrání, kdy máme všechny interaktivní předměty označené, takže se ani moc nezapotíme při pixel huntingu.

Podle ukázek půjde o hodně emotivní dobrodružství, které se nás pokusí vtáhnout do příběhu a hrát na city. Například návrat do míst, kde Max vyrůstala a vrací se sem po pěti letech, bude působit nostalgicky, hodně známých předmětů, které vyvolávají vzpomínky, melancholické barvy a hudební doprovod budou podtrhovat atmosféru.

1408062833-9.jpg

Tvůrci slibují velké příběhové otočky, čímž budou chtít udržet pozornost diváka až do konce. Zvraty určitě přijdou na konci každé epizody, jak už tuto strukturu známe. Těch vyjde dohromady pět, bohužel zatím není uvedené datum vydání první epizody.

Life is Strange bude k dostání digitálně a budeme si ji moci zahrát na všech známých platformách, jako PS4, PS3, Xbox One, Xbox 360 a PC.

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

10 důvodů, proč běžet do obchodu pro Nintendo Switch

10 důvodů, proč běžet do obchodu pro N…

Nintendo Switch představuje nový svěží herní zážitek, který se velmi liší od hraní na Xbox One a PS4. Přinášíme vám 10 důvodů, proč byste si tuto konzoli měli koupit.

12.  7.  2017 | | 16 N/A
TES Online: Morrowind – návrat do známého světa (recenze)

TES Online: Morrowind – návrat do znám…

MMORPG The Elder Scrolls Online se dočkalo svého nového rozšíření Morrowind, díky kterému se hra obohatila o nový pestrý svět a o novou třídu. Stojí za to vrátit se do Tamrielu?

10.  7.  2017 | | 2 N/A
10 důvodů, proč s koupí Nintendo Switch ještě počkat

10 důvodů, proč s koupí Nintendo Switc…

Nintendo Switch je velmi zajímavá konzole, což nás inspirovalo k článku o tom, proč byste si tuto konzoli měli koupit. Z jiného úhlu pohledu však trpí mnoha chybami, kvůli kterým byste si ji naopak určitě kupovat neměli.

17.  7.  2017 | | 5 N/A
Virtuální realita na E3: nejzajímavější pecky veletrhu

Virtuální realita na E3: nejzajímavějš…

Na letošní E3 se nezapomnělo ani na fanoušky virtuální reality. Na konferencích se jim sice nevěnovalo valné množství pozornosti, ale i tak se mezi oznámenými tituly objevilo pár dobře vypadajících kousků. Je libo pecky od Bethesdy jako je Fallout nebo Doom ve VR? A co takhle nějaké exkluzivity na PSVR? To všechno tady najdete.

14.  7.  2017 |
Apple znovuobjevil rozšířenou realitu. Vývojáři už předvádí parádní aplikace

Apple znovuobjevil rozšířenou realitu.…

Apple pravděpodobně přetransformuje další důležitý segment - rozšířenou realitu.

16.  7.  2017 | | 2 N/A
Nový rekord! Valve po letní slevové akci zabanovalo přes 40 tisíc uživatelů

Nový rekord! Valve po letní slevové ak…

Anti-Cheat systém společnosti Valve se překonal, zabanováno bylo rekordních 40 tisíc uživatelů.

11.  7.  2017 | | 5 N/A
Herní agenda: výhled na sportovní a závodní pecky roku

Herní agenda: výhled na sportovní a zá…

Jako každý rok nás čeká na podzim nálož sportovních her. Čeká nás letos nějaké extra překvapení, nebo prostě dostaneme „jen“ další díly již zaběhlých značek? Čtěte dál a dozvíte se více!

20.  7.  2017 |
Umělecké pojetí hry Hellblade opravdu vyráží dech (galerie)

Umělecké pojetí hry Hellblade opravdu …

Akční fantasy thriller Hellblade možná plachtí u většiny pod radarem. To by ale byla osudová chyba.

včera |