Lionhead přišel o několik svých klíčových zaměstnanců

Ti se rozhodli vytvořit vlastní studio jménem Antoher Place.
Lionhead přišel o několik svých klíčových zaměstnanců

Nejprve z Lionheadu odešel Simon Carter, nyní se k němu připojil také jeho bratr Dene. Oba dva Cartery můžete znát především díky fantasy sérii Fable, při jejímž vývoji hráli klíčovou roli. Bratři se rozhodli založit své vlastní studio Another Place, kam přetáhli i několik svých bývalých kolegů.

Art director John McCormack, technical director Guillaume Portes, executive producer Jeremie Texier... Ti všichni opustili Lionhead, aby se stali součástí Another Place. Jak a jestli vůbec to ovlivní schopnost Lionheadu produkovat kvalitní tituly, se teprve uvidí.

Je nejisté, do čeho se nový vývojářský tým pustí nejdříve. Simon Carter v minulosti nicméně prozradil, že by rád pracoval na hrách určených pro digitální platformy, jako je Xbox Live Arcade, Playstation Network a Steam, či titulech pro mobilní telefony.

Lionhead v současnosti pracuje na Fable: The Journey, dalším díle Fable série, jež bude kompletně přizpůsobený možnostem Kinectu.

Zdroj: Gamasutra
Dostupné pro: X360
Žánr: Akce | on-rail akční RPG
Výrobce: Lionhead Studios | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 4. září 2012
  • Kinect z pohodlí gauče
  • Propracované postavy
  • Rozumně zvolené tempo
  • Nepřesné ovládání
  • Minimum rozhodování
  • Opakující se situace

Nejnovější komentáře


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Hry zadarmo nebo se slevou: akce na PlayStation Plus a Sundered zdarma

Hry zadarmo nebo se slevou: akce na PlayStation Pl…

Na všech platformách je každou chvíli nějaká slevová akce. Někdy je toho ale tolik, že se v tom člověk jen těžko orientuje. My vám s tím rádi pomůžeme. Podívejte se níže na akce, které by vám tento týden neměly uniknout.

10.  1.  2020 |
V Assassin

V Assassin's Creed Ragnarok procestujete Evropu, p…

Další díl populární série začíná unikat na internet stále více a oficiální odhalení už je víceméně na spadnutí.

11.  1.  2020 | | 5 N/A
CD Projekt Red přiznává brutální režim vývojářů ke konci vývoje Cyberpunku

CD Projekt Red přiznává brutální režim vývojářů ke…

Dokončit Cyberpunk 2077 není pro vývojáře žádný med a to nejhorší zřejmě teprve přijde.

20.  1.  2020 | | 5 N/A
Nejkrásnější hry uplynulých let: hráči ve hrách „fotografují“ úchvatné snímky

Nejkrásnější hry uplynulých let: hráči ve hrách „f…

Stále více her začíná nativně využívat foto režimy a my se tak můžeme dívat na umělecká díla hodná našich obrazovek.

21.  1.  2020 | | 6 N/A
Hráli jsme DOOM Eternal: peklo je na Zemi

Hráli jsme DOOM Eternal: peklo je na Zemi

Nedávno jsme dostali možnost vyzkoušet si ve Varšavě nový Doom Eternal. A stálo to za to! Takhle brutální a rychlou řežbu jsme tu ještě neměli.

21.  1.  2020 | | 10 N/A