Lost Coast - Valve boří mýty

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 4

Diskuze k článku

Marcinko  |  16. 09. 2005 09:12

len tak mimochodom HDR uz bolo aj v PC verzii Splinter Cell - Chaos Theory .... a tam to vyzeralo tiez uplne super a tiez to nebolo tak narocne kedze mi to bezi plynulo na P4 2.4GHz a 6600GT

 |   |  Odpovědět
Adam Plechaty  |  16. 09. 2005 13:12

Jiste,  to je dano tim, ze HDR samo o sobe neni prilis narocne na HW. Co dela z Lost Coast velmi hardwarove narocnou zalezitost je polygon count, ktery dosahuje na postave rybare az 6,000 polygonu, coz da zabrat vetsine dnesnich PC. HDR se v jiste podobe objevil jiz ve Far Cry ale neslo o prilis optimalizovanou zalezitost.

 |   |  Odpovědět
Max  |  15. 09. 2005 21:13

Bohuzel jen nahledy

 |   |  Odpovědět
Petr Kolář  |  15. 09. 2005 21:39

Omlouváme se, jednalo se o technickou závadu při přenosu obrázků z ciziny, už by vše mělo fungovat správně.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor