Lovkyně duší Betty – jak se vám líbí?

Toto je poslední zápisek z naší obsáhlé výpravy do světa připravovaných her Valkyrie Studios. Tentokráte se jedná ... ach, ano, opět RPG. Už to začíná být trochu stereotypní, že? No co, asi vědí v čem jsou dobří a tak se drží svého řemesla. Tohle RPG dostalo pracovní název Soul Chaser Betty.
Toto je poslední zápisek z naší obsáhlé výpravy do světa připravovaných her Valkyrie Studios. Tentokráte se jedná ... ach, ano, opět RPG. Už to začíná být trochu stereotypní, že? No co, asi vědí v čem jsou dobří a tak se drží svého řemesla. Tohle RPG dostalo pracovní název Soul Chaser Betty.

Což v českém překladu znamená něco ve smyslu "Betty, lovkyně duší". Z čehož vyplývá následující: budete se muset, chtě nechtě, vžít do role Betty, lovkyně démonů, cestující z jedné dimenze do druhé, bojující proti neustále se rozprostírajícímu zlu, reprezentovanému podobou (osobou?) zvanou "The Weaver" (Tkadlec). Tenhle Tkadlec, to je osoba temná a maximálně tajnůstkářská, takže jakékoliv bližší informace o ní, vyjma jména, jsou doslova zapečetěné. Celý dlouhý boj proti němu se bude odehrávat v moderním prostředí dnešních či lehce budoucích dní, které však budou ku správné temné atmosféře dobarveny lehkým odstínem nadpřirozena. Postupem ve hře budete získávat nové spojence - démony, vlkodlaky, duchy, a jiné nad- (nebo pod-?) přirozené bytostí, které ulovíte a "zpracujete" na dokonalé bojové stroje. Je tedy možné, že si budete moci vytvořit skupinu či více skupin jednotek a s nimi pak (podobně jako např. v Diablu II za Necromancera tuším) ničit vše ostatní, zatímco vaše hlavní postava si bude v klidu postávat v koutku. Navíc bude možné tyto postavy dále vylepšovat a přetvářet ku obrazu svému (ehm, mno tedy ... úplně k obrazu svému ne, ale nějak tak se to přeci říká:). Což naznačuje, že ve hře budou přítomny i jisté strategické elementy.

Ale opět platí, že hra je v raně přípravné fázi, hledající vydavatele, takže nic není jisté. Klidně to může být něco podobného Rage of Mages, ale třeba i Final Fantasy. Uvidíme. Když už jsme se dostali ke konci našeho Valkyrijského seriálu, slušelo by se něco říci i o tvůrcích samotných. Tedy stručná historie společnosti Valkyrie Studios:

 

Ještě jako Viacom New Media roku 1994 vytvořili úspěšnou adventuru MTV's Beavis and Butt-Head in Virtual Stupidity. O pár let později začal vývoj dnes již slavné Septerra Core: Legacy of the Creator. Jenže roku 1997 Viacom oznámil že zavírá své Chicagské vývojové "laboratoře" a téměř se zdálo, že Septerra bude zrušena. Jenže původní tým se naštěstí rozhodl založit svou vlastní společnost. Tak vznikly Valkyrie Studios. Velice zajímavý původ má tohle jejich jméno. Je inspirováno severskou mytologií, starověkými legendami o Valkyriích. To byly bohyně, které přelétávaly nad utichlými bojištěmi a bojovníky, kteří bojovali i padli ve cti přenášeli do Valhally, domova všech bohů. Tam pak tito bojovníci mohli dělat donekonečna to, co uměli nejlépe - bojovat. Krátká sentimentální odbočka: začínám bezmezně obdivovat severskou mytologii. Tam na severu, v těch dávných (bohužel) zapomenutých dobách, to byli opravdoví válečníci. Samozřejmě, že takoví byli zcela jistě i jinde, ale ti severští o tom mají ty nejkrásnější legendy. Konec odbočky. Septerra, zatím jediná a nejslavnější hra Valkyrie Studios, vyšla v říjnu minulého roku.

PS: Betty nevypadá vůbec špatně, což? :-)

Váš názor Další článek: Ovladače: Radeon 256 a pár detonatorů

Témata článku: ,