V rozhovoru pro britskou mutaci populárního herního magazínu PC Gamer se šéf studia Runic Games, Travis Baldree, rozpovídal o multiplayerové verzi relativně úspěšného RPG Torchlight, která si od svého singleplayerového bratříčka zdá se vezme to nejlepší.
Podle Baldreeho je prý jejich snahou dosáhnout stejně rychlé a intenzivní akce jako v offline verzi, avšak s přihlédnutím k několika drobným vylepšením. "MMO bude disponovat stejně rychlou akcí jako předloha, díky níž se budete moci prosekávat řadou nepřátel za využití ničivých skillů. Tak rozmanitých, že donutí hráče spolupracovat."

Travis se pak vyjádřil i k free-to-play modelu, na němž hra poběží, a microtransakcím, které jsou v takovémto případě běžnou součástí hry. Sám by si prý takovýmto způsobem nikdy nic nekoupil a nebude to chtít ani po fanoušcích. Zároveň ale prozradil, že by přeci jen rádi něco málo vydělali a nepřímo naznačil, že se ve hře dočkáte nějakého jiného systému placení.
Zdroj: PC Gamer
- Návrat legendy
- Krásná grafika
- Mazlíček
- Málo dovedností
- Nedostatečný vývoj postav
- Až přílišná podobnost s Diablem