Mapa The Division bude menší, vývoji pomůže další studio Ubisoftu

Ubisoft nám přinesl něco málo nových informací o připravovaném akčním MMO Tom Clancy's The Division.

Studio Massive Entertainment, které mělo vývoj titulu na svědomí od samého začátku, se snaží trochu restrukturalizovat proces pro lepší výsledný zážitek. Do týmu Massive a Red Storm se tedy přidává ještě Ubisoft Annecy, studio částečně zodpovědné např. za Splinter Cell: Pandora Tomorrow či Assassin's Creed II. Mělo by pomoci s vývojem a jeho úspěšným dokončením.

Tým se také rozhodl zredukovat velikost celkové herní mapy a prostředí, jelikož se vývojáři strachují, že je moc velká a hráči se při cestování pěšky (což má být jediný způsob přepravy po herním světě) rychle unudí. Prozatím ale nebuďme nervozní, jelikož o velikosti celé mapy nic nevíme. 

Ubisoft nově hledá také vývojáře, kteří mají zkušenosti v online odvětví a populárních trendech. Existuje totiž pravděpodobnost, že se v budoucích rozšířeních a DLC přídavcích dočkáme mikrotransakcí, jak je tomu u většiny moderních MMO her. 

V redakci se všichni modlíme především za to, aby nešlo o další velký fail. The Division totiž vypadá zatraceně dobře.

Diskuze (2) Další článek: Assassin's Creed: Syndicate prý nabídne i hru za ženskou postavu

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,